Apricity schreef:
(...)
Wauw, best vet , ik wil Naruto ook nog gaan kijken maar kijk er eerst wat korte af. Maar ik twijfel als ik Naruto eerst zou doen of One Piece.
Ty
ja, Naruto is ook de enige lange die ik kijk, hoewel ik ook twijfel om Fairy tail ooit te kijken, die lijkt me ook wel goed of Bleach.
Maar ik zou kiezen voor Naruto, maar dat kom doordat ik echt een enorme fan ervan ben xd dus geheel objectief ben ik nou ook weer niet.
Ik moet toegeven dat het wel langzaam opgang komt, de eerste arc tot en met aflevering 16 is niks, maar ja, het is ook de introductie arc. Maar daarna wordt het echt beter en vooral het tweede seizoen Shippuuden, daar kun je echt van genieten. Daar zitten echt van zulke goede momenten tussen, waarbij het eerste seizoen op een kinderserie lijkt. Maar als je ervoor kiest om Naruto te kijken dan moet je gewoon door blijven kijken hoe slecht het ook wordt, want het heeft echt een aantal goede dingen erin zitten dat zo buitengewoon goed gedaan is en waar de schrijver zeg maar tijd voor moest creëren, omdat het anders nooit zo emotioneel aanvalt, dat je er gewoon echt fan van wordt. Vooral als je the truth of Itachi kent.
Daarna ben je gegarandeerd fan
Dus ik zou voor Naruto gaan, maar ik heb one piece eigenlijk nog nooit gezien alleen tja, ik hoor er wel dingen over en ik vind het er een beetje goofy uitzien, hoewel het plot nog wel goed kan zijn. Maar ik hoor dat die serie nog langzamer opgang komt en dat die de aankomende 10 jaar nog niet gaat eindigen, terwijl naruto een beetje tot zijn eind loopt, volgens mij stapt de manga in 2014
Maar ja, duurt wel even voor je bij bent, mij heeft het bijna een half jaar gekost om bij te komen xd haha, echt erg. Dus go Naruto! Believe it!
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.