• Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Atalay - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - NiaIIHoran - 23 september | 14
    Marlijn - Starckey - 24 december | 14
    Noek - Garde - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Talilayu - 9 oktober | 16
    Myke - Disnerd - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Rosh - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.




    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 21:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cicero schreef:
    @Noek, is er niet, maar je noet toch wel een jaartje geregistreerd zijn, denk ik zo. En een blanco strafblad hebben.


    Oei. Ik ben eenmaal gewaarschuwd voor reclame maken en eenmaal voor verhaalquizzen.


    Reality's overrated.

    Ik ga ook slapen, examen morgen. Goodnight! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Nee, waarschuwingen zijn niet erg. Hangt er ook vanaf hoelang dat geleden is.


    Een jaar, denk ik.


    Reality's overrated.

    Ik heb geloof ik eens een waarschuwing gekregem omdat ik topics bumpte. Maar ik wist toen niet eens dat dat niet mocht :o Of dat was in een droom :')

    Garde schreef:
    (...)

    Een jaar, denk ik.


    Ik heb ooit eens gelezen dat na een jaar je strafblad vervalt of zo, dus dat zit wel goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou, kijk, er waren dus weer beta verkiezingen en Melissa en Lisanne - god, ik weet zo haar user niet maar volgens mij is die deze keer ook heel moeilijk - , wilde/willen graag beta's worden, dus schreven ze zich in. Ze kwamen allebei door naar de volgende ronde, maar daar mocht eigenlijk niets over gezegd worden. Wat ze ook niet deden, we hadden het in het topic - Het Awesome Topic - , zelf geraden. Dit werd dus een heel groot probleem, want het was strict verboden. Zo bleek dat op een gegeven moment de hele crew met ons meelas, of de meeste dan toch. Op een gegeven moment werd er zelfs ook mee gereageerd en kwam er discussies van hier tot in Tokyo. Uiteindelijk warden ze allebei gediskwalificeerd en mochten ze niet meer mee doen met de wedstrijd. Dit heeft nog wel een tijde geduurd. Oh ja, zo kreeg ik daardoor ook een melding van een mod dat ik niet mocht aansturen van Melissa en Lisanne, om ze op te fokken. Dat was mijn waarschuwing, dus, lol.
    Je hebt mazzel dat ik het laatst heb zitten terug lezen, anders had ik het niet zo goed geweten. ^^ Oh en Melissa, vul maar aan of verbeter waar het niet klopt. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog een post, omdat 't anders oneven is. Bye!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Ik ga ook slapen, examen morgen. Goodnight! <3


    Goodnight babyboo en succes morgen! <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oe, je mag dus niets verklappen. Wel jammer dat je kans op zo'n manief wordt vergooid :c

    Cicero schreef:
    Nog een post, omdat 't anders oneven is. Bye!


    Bye Melissa, good luck!

    Ik ga ook maar eens, doeegg <3

    Cage schreef:
    Oe, je mag dus niets verklappen. Wel jammer dat je kans op zo'n manief wordt vergooid :c


    We hadden het alleen maar geraden, maar dat mocht blijkbaar ook niet. Ze hadden het niet eens zelf gezegd. ^^
    Goooodnight <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Misschien moet ik ook maar eens gaan slapen. Dat met m'n icon haalt toch op niets. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik hou gewoon van die forever gif van Harry en Louis. Staat echt voor een hechte vriendschap.


    -

    Hmm.. Gisteren toch niet zo vroeg kunnen slapen.. Ben zo moe D: Pluspunt: ik ben vrijwel de enige die strals gaat eten van onze tafel

    Chicas schreef:
    Ik hou gewoon van die forever gif van Harry en Louis. Staat echt voor een hechte vriendschap relatie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.