• Nouja de titel zegt het al:

    Wat is je favoriete quote?
    Het mogen er natuurlijk ook meerdere zijn hoor ;)


    Als de topic fout staan, sorry ervoor maar ik wist niet waar het precies hoorde.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    'Soms ben ik in mijn eigen huis. Dan zit ik thuis, op mijn bank en dan denk ik: ik wil naar huis.'
    - Arjen Lubach, als ik me niet vergis.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    'Soms ben ik in mijn eigen huis. Dan zit ik thuis, op mijn bank en dan denk ik: ik wil naar huis.'
    - Arjen Lubach, als ik me niet vergis.



    Ook al zo'n mooie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je hebt echt al je geloofwaardigheid verloren door over iedere quote te zeggen dat 'ie mooi is. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Je hebt echt al je geloofwaardigheid verloren door over iedere quote te zeggen dat 'ie mooi is. :')


    Sorry ik ben heel slecht in dit soort dingen, ik weet het. maar ze zijn allemaal voor diegene een betekenis waar ze waarschijnlijk kracht of inspiratie uitputten en dat vind ik heel bijzonder:$


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Sorry ik ben heel slecht in dit soort dingen, ik weet het. maar ze zijn allemaal voor diegene een betekenis waar ze waarschijnlijk kracht of inspiratie uitputten en dat vind ik heel bijzonder: z$

    Als je zoiets op die manier eerder zei zou ik (en niemand) aan je twijfelen. ^^ En ik begrijp wat je bedoelt, op die manier zijn ze inderdaad allemaal mooi, maar zoals je het neerzette kwam het een beetje vreemd over.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."