• Een aantal weken geleden liep er een fotograaf in mijn school rond om wat leuke foto's te maken voor de schoolwebsite. Dat gebeurt wel vaker, dus zelfs toen het bleek dat het niet één man met een camera was, maar twee mannen met beide een eigen toestel, was niemand erg verbaasd.
    Vandaag bleek echter dat de tweede man alles aan het opnemen was; zo kregen ze niet alleen de fotoglimlachjes te pakken, maar ook hoe de leerlingen 'echt' zijn. Hier is vervolgens een promotiefilmpje voor de school van gemaakt, waarin het enorm duidelijk is dat de meeste mensen geen filmpje maar een foto verwachtten. :'D

Ik ben overigens dat meisje in de roze/rood gestreepte trui die eerst heel agressief staat te smeden en ergens tegen het einde een falende poging doet om me achter mijn schrift te verstoppen voor de niet-foto.

Even om het topic wat nuttiger te houden; zijn jullie ook wel eens 'voorgelogen' door je school/leraren?

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    @Square: Volgens mij zegt dat meer over hoeveel ik eigenlijk over mijn school praat... heh. ^^' En eh, tadaa. :'D

@Combattant: Je bent van harte welkom, mits je bereid bent midden in de winter een week in een stikkoude school rond te lopen en jaarlijks twee falende sportdagen op het strand te hebben (en dus op blote voeten door de schelpen te moeten rennen om een weggewaaide voetbal uit het water te vissen). :Y)

Volgens mij is dat nog altijd beter dan 4 keer per week op een fiets te moeten zitten en 11 kilometer te fietsen naar een sportlocatie in 10 minuten :'] Heen & Terug -.-'' En nu hebben wij schaatsen 2 keer per week. En ik fiets 16 kilometer naar dus de ijsbaan :'D

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

CIaflin schreef:
    (...)

Volgens mij is dat nog altijd beter dan 4 keer per week op een fiets te moeten zitten en 11 kilometer te fietsen naar een sportlocatie in 10 minuten :'] Heen & Terug -.-'' En nu hebben wij schaatsen 2 keer per week. En ik fiets 16 kilometer naar dus de ijsbaan :'D

... whaaaaat? Elf kilometer in tien minuten? Dat is toch niet menselijk mogelijk? o_O
    Ik zou dat echt afschuwelijk vinden. Fietsen en schaatsen. Bah. ><

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    Een smederij, twee houtbewerklokalen, een euritmiezaal en een bandhok. :') 't Is een vrije school, dus doen we belachelijk veel creatieve vakken - inclusief smeden, dus. ^^

Ooooh, hooóly fack. Had ik maar op zo'n school gezeten. Mijn school was echt belachelijk saai. D:

Je bent trouwens wel vetschattig op het einde.

[ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 20:35 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vat dit niet verkeer op, maar ik dacht echt dat je er anders uit zou zien.

Physics is awesome

Ik zou echt pissig zijn als ze dat bij mij deden, weet je wel privacy en shit :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

@Musai: Ik geloof dat je niet de enige bent. Nu ben ik ook wel benieuwd wat jij dan dacht. c:

@Titan: Was ik op de dag zelf ook, toen ze foto's kwamen maken. Ik wilde liever niet op de foto omdat ik een talent heb voor er ongelofelijk lelijk uitzien op foto's, maar toen legde mijn leraar uit dat ze ze toch mochten maken, aangezien er blijkbaar iets stond in het schoolcontract dat voor schooldoeleinden er foto's gemaakt mogen worden van de leerlingen, of iets in die trant.

@Wiarda, dan zou ik gewoon niet naar school komen die dag. Privacy is me meer waard dan school :'D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Titan schreef:
    @Wiarda, dan zou ik gewoon niet naar school komen die dag. Privacy is me meer waard dan school :'D

Niemand wist dat ze zouden komen (op het schoolbestuur na dan). Ging dus moeilijk. >< Maar ik begrijp je punt wel.

Wait... Waar ligt jou school? xd

'The best way to predict the future is to create it'.

Wiarda schreef:
    @Musai: Ik geloof dat je niet de enige bent. Nu ben ik ook wel benieuwd wat jij dan dacht. c:

@Titan: Was ik op de dag zelf ook, toen ze foto's kwamen maken. Ik wilde liever niet op de foto omdat ik een talent heb voor er ongelofelijk lelijk uitzien op foto's, maar toen legde mijn leraar uit dat ze ze toch mochten maken, aangezien er blijkbaar iets stond in het schoolcontract dat voor schooldoeleinden er foto's gemaakt mogen worden van de leerlingen, of iets in die trant.

Donker of lichtbruin haar, iets kleiner (ik vond je wel lang) maar je zag er wel schattig uit en dat had ik ook wel van je verwacht.

Physics is awesome

@Combattant: Bergen, Noord Holland, maar dat staat ook in het filmpje, geloof ik.

@Musai: Ha, ik mag dat beeld wel. Helaas ben ik inderdaad aardig groot en best wel blond. Had ik maar donker haar... :'D

Wiarda schreef:
    @Square: Volgens mij zegt dat meer over hoeveel ik eigenlijk over mijn school praat... heh. ^^' En eh, tadaa. :'D

@Combattant: Je bent van harte welkom, mits je bereid bent midden in de winter een week in een stikkoude school rond te lopen en jaarlijks twee falende sportdagen op het strand te hebben (en dus op blote voeten door de schelpen te moeten rennen om een weggewaaide voetbal uit het water te vissen). :Y)

Dat is ook niet zo raar, want er valt gewoon veel te vertellen over jouw school. Ik praat ook vaak over de mijne, terwijl daar eigenlijk niet veel bijzonders aan is. Maar ja, waar moet je het anders ook over hebben als je daar vijf dagen per week doorbrengt. :'D
    Haha, naw, je bent hartstikke schattig. :3

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Wiarda schreef:
    (...)
    ... whaaaaat? Elf kilometer in tien minuten? Dat is toch niet menselijk mogelijk? o_O
    Ik zou dat echt afschuwelijk vinden. Fietsen en schaatsen. Bah. ><

Eigenlijk hebben we 15 minuten maar daar in moeten we dus ook in die tijd fietsen & omkleden -.-'' En tja voor dat schaatsen hebben we 20 minuten. Waarvan je dus ook je schaatsen moet terug brengen. Leuk hoor. Met 90 man -dus 3 sportklassen- in de rij staan. Schaatsen is totaal niet te doen. Maar we hebben bij normale les -dus op die locaties- altijd daarna de pauze van 15 minuten :']

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Wiarda schreef:
    @Combattant: Bergen, Noord Holland, maar dat staat ook in het filmpje, geloof ik.

@Musai: Ha, ik mag dat beeld wel. Helaas ben ik inderdaad aardig groot en best wel blond. Had ik maar donker haar... :'D

Hmm.. Laat maar dan xd Ik denk niet dat het erg makkelijk is om elke ochtend van Eindhoven naar Bergen te fietsen xd

'The best way to predict the future is to create it'.

Combattant schreef:
    Ik wil ook naar jouw school :'D

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.