• Een aantal weken geleden liep er een fotograaf in mijn school rond om wat leuke foto's te maken voor de schoolwebsite. Dat gebeurt wel vaker, dus zelfs toen het bleek dat het niet één man met een camera was, maar twee mannen met beide een eigen toestel, was niemand erg verbaasd.
    Vandaag bleek echter dat de tweede man alles aan het opnemen was; zo kregen ze niet alleen de fotoglimlachjes te pakken, maar ook hoe de leerlingen 'echt' zijn. Hier is vervolgens een promotiefilmpje voor de school van gemaakt, waarin het enorm duidelijk is dat de meeste mensen geen filmpje maar een foto verwachtten. :'D

Ik ben overigens dat meisje in de roze/rood gestreepte trui die eerst heel agressief staat te smeden en ergens tegen het einde een falende poging doet om me achter mijn schrift te verstoppen voor de niet-foto.

Even om het topic wat nuttiger te houden; zijn jullie ook wel eens 'voorgelogen' door je school/leraren?

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

@Square: Goed punt. School is (op deze leeftijd) toch ongeveer de helft van je leven, en het grootste deel van de andere helft slaap je. (Althans, dat zou moeten.) En awww, dankje. (bloos)

@Clafin: Nog steeds klinkt het bijna onmogelijk in mijn oren. :'D Als ik stevige meewind heb en echt flink doortrap kan ik de 5.2 kilometer naar school niet eens binnen tien minuten halen... maar goed, ik zit dan ook niet in een sportklas. Lijkt me toch wel onhandig, maar twintig minuten schaatsen. Dan ben je sowieso even lang op het ijs als op de fiets, als het niet minder is.

@Combattant: Ach, kom op. 189 kilometer in een halfuurtje. Moet lukken, toch? :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

We hebben 2 uur gym. En tja. Je went er snel genoeg aan :']
    & Ik snap je reactie hoor. Iedereen die dit hoort en niet op mijn school zit reageeren ook zo :] Gelukkig moeten wij alleen door binnen straatjes en is daar niet zoveel wind :]

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Wiarda schreef:
    @Square: Goed punt. School is (op deze leeftijd) toch ongeveer de helft van je leven, en het grootste deel van de andere helft slaap je. (Althans, dat zou moeten.) En awww, dankje. (bloos)

@Clafin: Nog steeds klinkt het bijna onmogelijk in mijn oren. :'D Als ik stevige meewind heb en echt flink doortrap kan ik de 5.2 kilometer naar school niet eens binnen tien minuten halen... maar goed, ik zit dan ook niet in een sportklas. Lijkt me toch wel onhandig, maar twintig minuten schaatsen. Dan ben je sowieso even lang op het ijs als op de fiets, als het niet minder is.

@Combattant: Ach, kom op. 189 kilometer in een halfuurtje. Moet lukken, toch? :'D

Mmm.. eens kijken.. Als ik binnendoor fiets.. Daarna over de snelweg.. Daarna weer binnendoor.. Tja, het zou moeten lukken?

'The best way to predict the future is to create it'.

Jou school is echt geweldig :')

Ik wil er meer dan graag heen :'D

Everything is illuminated by the light of our past.

Cordelia schreef:
    Ja, bij ons hebben ze ook al eens zoiets gedaan :3

Wat gaaf! Wel een beetje aparte lestijden. Hebben jullie om het half uur een ander vak?

@Clafin: Toch, petje af dan. Jij moet echt enorm fit zijn. :'D

Wiarda schreef:
    (...)
    Wat gaaf! Wel een beetje aparte lestijden. Hebben jullie om het half uur een ander vak?

@Clafin: Toch, petje af dan. Jij moet echt enorm fit zijn. :'D

Haha, neen. We hebben om de vijftig minuten een andere les, maar ze kwamen gewoon midden in de lessen binnen en dan gebruikten ze het tijdstip dat ze binnen waren gekomen. (:

Mijn school heeft duizend van die filmpjes als je wat gaat zoeken op youtube. Halloweenfeesten, brugklaskampen, gewoon de school zelf etc. etc. Ook was mijn school een keer bij "Over de streep" en er loopt soms ineens een random fotograaf rond, het is altijd dezelfde die ik op schoolfeesten fotografeert. Ik sta al een aantal keer ineens op de foto en meestal heb ik dan echt het dilemma: "Lachen of hem negeren?" :p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Jij op het einde...geniaal haha.='D Ik vind trouwens wel dat jullie school gave vakken geeft jog! Bij mij hebben we geen houtbewerking, smeden of toneel!

You were born original, don't die as a copy.

OH MIJN GOD! Waarom zit IK niet op zo'n school )':

"We accept the love we think we deserve."

Je zit echt niet op zo'n saaie school...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Maar ja je zou blij moeten zijn als dat typisch jou school is, typisch mijn school is het kwijtraken van dyslexie proefwerken in de proefwerkweek waardoor je een half uur later nog eens aan je proefwerk kan beginnen.=')

You were born original, don't die as a copy.

@SPECS: Dat is inderdaad niet erg fijn. En ik maar klagen dat ze 'vergeten' waren de verwarming op tijd aan te doen tijdens de SE's. Hadden ze nog bonustijd gegeven om het goed te maken? (Of lolly's? :'D)

CIaflin schreef:
    We hebben 2 uur gym. En tja. Je went er snel genoeg aan :']
    & Ik snap je reactie hoor. Iedereen die dit hoort en niet op mijn school zit reageeren ook zo :] Gelukkig moeten wij alleen door binnen straatjes en is daar niet zoveel wind :]

Wij hebben ook 2 uur gym. Is dat niet normaal dan? :')

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Wunjo schreef:
    (...)

Wij hebben ook 2 uur gym. Is dat niet normaal dan? :')

Ik wou net zeggen, dat heeft iedere middelbare school toch? :')

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.