• Hey! Ik weet eigenlijk niet of dat zo is, maar ik was benieuwd of er brony's of pegasisters op quizlet zitten. Eigenlijk was ik gewoon benieuwd...


    Zo ja, BROHOOF!!


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Er was ooit een hype dat iedereen zn username in een Brony veranderde..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eh, pardon? De wattes, wie? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, Alwin, toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij een paar, maar ik heb er in ieder geval een hekel aan.


    Your make-up is terrible

    Jup, Alwin (Okammy).
    Ik vind het eerlijk gezegd maar irritant, maar als jij het leuk vindt, dan ben ik alleen maar blij voor jou. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb je titel voluit geschreven, om verwarring te voorkomen. En ja, er was hier een tijdje een hype. ^^


    Let the Night embrace you

    BRONIES UNITE!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die waren hier. Geen idee of ze er nog zijn.


    Take me to wonderland

    Die goede oude tijd toen er al die Bronies waren en iedereen ontzettend pissig werd omdat ze er niet tegen konden. Dat was een leuke tijd. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Volgens mij een paar, maar ik heb er in ieder geval een hekel aan.


    comfort in c h a o s

    In mijn jongere jaren heb ik een stuk of 120 My Little Pony's gekocht en gekregen.
    Nu liggen ze in een doos op mijn kamer. Een deel van mijn leven om nooit te vergeten. :')


    nothing is true, everything is permitted.

    Eigenlijk heb ik geen idee wat je bedoeld :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Assassin schreef:
    Volgens mij een paar, maar ik heb er in ieder geval een hekel aan.


    Ex astris, sciencia

    ik ben meer van pegasus, maar little pony? niet echt...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niet zo mee bezig, maar toen Kindernet nog de ochtend had vóór Comedy Central en ik had tijd, keek ik er graga naar. Ik vind het echt melig. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife