• Whoep, ik ben dus voor het eerst in mijn leven een filmpje aan het maken, maar kwam erachter dat ik nog wat beeldmateriaal kan gebruiken.

Zielige beelden. Yes, that's it. Liefst ook van buitenlanders, oud, jong, dood, ziek, ontbrekende ledematen weet ik veel wat, tijd doet er ook niet toe. Alle nare beelden, liefst uit films (ivm makkelijk te downloaden in goede kwaliteit). Gevechten, oorlogsshit, kom maar op!

Dus, iemand nog films of episodes van bepaalde series waarin bijvoorbeeld jankende mensen te zien zijn, zwaar gewonden, een militaire begrafenis oid?

Even jullie mening gevraagd. Denken jullie dat dit stuk (1.39:48) een goed einde zou zijn van mijn filmpje?
    (Ik wil mensen beetje shockeren en in laten zien wat de oorlog met ons doet etc. etc.)

Ik heb al een aantal films gebruikt:
    - Kingdom of Heaven
    - Hotel Rwanda
    - Saving Private Ryan
    - Wit Licht
    - Zwartboek
    - King Arthur
    - Gladiator
    - Scorpion King
    - The Last Samurai

[ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:48 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Pearl Harbor?
    Dit vond ik trouwens op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ETgNEKsGsdw. Ik weet niet of je er wat aan hebt.

There is nothing more badass than being yourself

Youtube kan ik heel slecht van downloaden, maar Pearl Harbor zou ik even naar kijken, dankje!

[ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:48 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Heb vraagje in beginpost gedumpt, anyone?

Even een laatste en kleine bump.