• Geen idee of het jullie wat zegt, maar daar ga ik morgen dus van naar een concert.

    Een paar nummers waar die toch wel redelijk bekend zijn geweest in de metalbranche/scene/dinges :Y).
    Out in the real world
    Passion

    Waarschijnlijk van vele van jullie niet echt jullie ding, maar daar ga ik morgen heen, dus wees maar gewoon lief en wees jaloers (krul)

    Edit: Gheheh het was zóóóóóóó vet :Y)(krul)! Stond helemaal vooraan en heb me echt ontzettend goed vermaakt. Het publiek was bagger en laam, ze durfden helemaal niet uit hun dak te gaan en ik en mijn zus dus wel, dus dat viel voor die artiesten al helemaal op. Voorprogramma was ook wellachen -even de band naam vergeten- toen kwam de hoofdact, Stream of passion dus. En ik wist dat dat meisje Mexicaans was. Dus ik zo tegen mijn zus "oooo wat is ze schattig!" En we stonden recht voor haar. Ze begon al te grijnzen. Toen begroette ze ons in het engels en begon daarna gewoon nederlands te praten dus toen had ik echt zoiets van 'Kut ze kan gewoon Nederlands, loser dat ik ben'. Dus zij weer helemaal lachen.
    Maar we hebben de hele tijd met de artiesten gelachen en alles en het was echt super tof! Ik ga de volgende keer zeker weer. En ik vond het super leuk dat ze zelf ook zo enthousiast en lief waren!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 13:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Klinkt goed, veel plezier!^^


    -

    -jaloers-

    (cat)


    All was well.

    Die zijn leuk :3


    dream, dare, fly!

    Ben ook naar een van de concerten geweest!
    't Was geweldig(H)


    Not fitting in gave me a reason to stand out...

    Heheh, die kende ik toen ik... 13 was al (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heheh, die kende ik toen ik... 13 was al (cat)
    Ja ze zijn ook al vet oud, maar toch vind ik ze wel hip :Y)

    @FreakDanique, ghehe wat stoer, waar ben je dan geweest?


    Wie du mir, so ich dir.

    Cool :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hun gezien op Huntenpop, dat was wel vet! Veel plezier!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Klinkt goed (:
    En omg, ik ben echt zo jaloers op jou. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nope niet jaloers:P Maar wel veel plezier


    Some angels have no wings.

    Het was zoooo vet :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.