• Hier is het Twilight topic. Deel hier alles wat met Twilight te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een goede plek om te praten met Twifans ,en zeg ook wie je favoriet is en in welk clan je zou zitten . Stel je ook zo voor soort van dit .
    Naam: Eva Icewolf Snow ( als je de story (Renisch ) leest dus een story van mij zul je weten waarom dit familienaam xx
    Soort : half vampier, half weerwolf
    Gave: gedachten doorgeven ( gwn alle gaves die Mila heeft in de story Renisch
    Kben vegetarisch xx
    Foto :zoe mijn fotokes :)
    Ik probeer gewoon mensen die van Twilight houden bij elkaar te voegen .


    Ik start de topic :) xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:26 ]


    CHAOS

    Ik vind je topic een beetje onduidelijk. Ik snap alleen dat het over Twilight gaat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Over volflooden met smilies gesproken.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zag gwn zo topics van mensen die hobbitfan zijn en gwn zo alle hobbitfans bij elkaar doen ik ff kijken bij die andere topics :|


    CHAOS

    TwiLoverEva schreef:
    Ik zag gwn zo topics van mensen die hobbitfan zijn en gwn zo alle hobbitfans bij elkaar doen ik ff kijken bij die andere topics :|


    Ik vind het geen slecht idee, alleen iets minder smilies gebruiken.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Okjj zal doen toch ff kijkken hoe ze dat doen :) :X


    CHAOS

    Misschien kan je de topic iets verduidelijken zonder al die smilies ?


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Leuk dat je zoiets organiseert maar ik zou iets dimmen met de smileys en proberen zo ABN mogelijk te schrijven. Nu begint je beginpost meer op een code te lijken en zullen mensen niet goed begrijpen wat je nu wilt (:


    From these ashes, I will rise

    Ok zal doen..


    CHAOS

    Slotje --> Op aanvraag topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.