• Sorry voor de hoofdletters in de titel. Ik was me er niet van bewust dat dit niet mocht.

    Meningen over deze proloog? Laat het me maar weten, ik ben erg benieuwd.

    Met een kogelschot in mijn been, strompel ik de donkere, oude fabriek uit. Schreeuwende stemmen verstommen als ik door de deur naar buiten vlucht. Met een hand op de wond gedrukt kijk ik om me heen op zoek naar iets zwaars om tegen de deur te zetten zodat ze door deze deur niet naar buiten kunnen. Ik zie een container staan. Langzaam beweeg ik mezelf richting de container en duw hem met alle kracht dat ik nog over heb voor de deur waar ik net uitkwam. Vermoeid laat ik me zakken tegen de container en haal even diep adem.
    Er waren allemaal drugshandelaars in de fabriek aan het handelen en ik wou alleen maar wat dingen van ze hebben. Maar nog voordat ik ze kon aanspreken stormde de politie de fabriek binnen. Zij waren binnen een paar seconden verdwenen. Ik stond er nog verstijfd van schrik. Daardoor kwam de politie dus achter mij aan. Ik had niet verwacht dat ze zouden schieten, maar ze zoeken al weg erg lang naar deze drugshandelaren. Zolang de drugshandelaren maar niet achter mij aankomen, omdat ze denken dat ik de politie heb ingelicht. 
    Ik kijk naar het gat in mijn been, het wil maar niet stoppen met bloeden. Gelukkig is het alleen maar vlees wat ze geraakt hebben en geen bot. Maar toch doet het erg veel pijn. Ik scheur een stuk van mijn witte t-shirt af en wikkel het strak om mijn been. Het is al snel doorweekt van het bloed.
    De fabriek is zo verlaten dat de planten er omheen, doorheen en overheen groeien. De felle lente zon schijnt in mijn gezicht. Even droom ik weg totdat ik weer in de harde realiteit word geschopt.
    "Volgens mij ging ze deze kant op!" Schreeuwt een zware mannenstem. Snel probeer ik op te staan, maar ik zak door mijn benen. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik heb me niet zolang verschuild om nu in hun handen te eindigen. Straks komen ze er nog achter wie ik ben.
    Dan hoor ik gebeuk op de deur achter mij. Verschrikt draai ik me om en hou mijn adem in. Alsjeblieft laat deze container zwaar genoeg zijn om de deur te blokkeren. Denk ik bij mezelf. Zweet druppels lopen langs mijn rug naar beneden. Er word nog een keer tegen de ijzeren deur gebeukt.
    "Deze deur zit dicht, ze moet dus een andere kant zijn opgegaan." Schreeuwt dezelfde mannenstem die ik al eerder hoorde. Opgelucht haal ik adem. Dat was op het nippertje. Nu moet ik hier snel weg voordat iemand toch nog ontdekt dat de deur toch open. Voorzichtig sta ik op. De pijn is vreselijk, maar toch zet ik door en strompel ik richting het bos. Het word al langzaam donker. Het is nog wel warm buiten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 11:38 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    - Overbodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan in titels. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de Nederlandse spellingsregels.

    Huisregels, please read them.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen idee wat je vraag is, maar in ieder geval kan ik zeggen dat geduld ook een schone zaak is...


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Het is 's ochtends vroeg, what did you expect? Iedereen is naar school op dit moment.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol. Het is 11.31, bijna 90% van Quizlet zit op school. Wat verwacht je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja dat snap ik ook wel. Willen jullie me dan echt helpen? Wat dat kreeg ik namelijk (jammer genoeg) niet als eerste indruk...


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    Ja dat snap ik ook wel. Willen jullie me dan echt helpen? Wat dat kreeg ik namelijk (jammer genoeg) niet als eerste indruk...

    Natuurlijk willen we wel helpen, maar dan moet je wel geduld hebben ^^ Ik wilde je niet kwetsen met mijn reactie en je alleen even wijzen op de huisregels.
    Ik zal het even doorlezen en dan op je reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Natuurlijk willen we wel helpen, maar dan moet je wel geduld hebben ^^ Ik wilde je niet kwetsen met mijn reactie en je alleen even wijzen op de huisregels.
    Ik zal het even doorlezen en dan op je reageren.


    Mooi, ik heb nogal een slechte ochtend achter de rug dus was al lichtelijk geïrriteerd. Sorry daarvoor.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Mooi, ik heb nogal een slechte ochtend achter de rug dus was al lichtelijk geïrriteerd. Sorry daarvoor.

    No worries :Y)

    Hmm, het klinkt redelijk goed, hoewel ik als ik jou was wel zou kijken naar de manier waarop je iets uitlegt / het opbouwt.
    Gelukkig is het alleen maar vlees wat ze geraakt hebben en geen bot. Maar toch doet het erg veel pijn.

    Dat klinkt een beetje raar. Ik zou het zo hebben gedaan:
    Gelukkig hadden ze alleen maar vlees geraakt en geen bot. Dit betekent natuurlijk niet dat het geen pijn deed, want dat deed het wel. Heel erg veel zelfs.


    Verder is het ook handig om op meervouden te letten:
    "Volgens mij ging ze deze kant op!"
    dit had
    "Volgens mij gingen ze deze kant op!"
    moeten zijn.


    Daarbij lopen zinnetjes als niet zo lekker en ik raad je daarom aan om ze te herschrijven:
    Het word al langzaam donker. Het is nog wel warm buiten.


    Om even alles samen te vatten, het is goed, maar je moet wel even letten op hoe je iets verteld / schrijft. Het is niet iets wat ik zou lezen, maar het is al origineler dan 50% van Quizlet. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 11:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Huisregels, please read them.

    Jep, dus ik heb de titel aangepast. (:


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    (...)
    Jep, dus ik heb de titel aangepast. (:


    Super, thanks!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Titan schreef:
    (...)

    Om even alles samen te vatten, het is goed, maar je moet wel even letten op hoe je iets verteld / schrijft. Het is niet iets wat ik zou lezen, maar het is al origineler dan 50% van Quizlet. :Y)


    Super, hier kan ik wat mee. Al snap ik niet wat je bedoeld met het meervoud. Er is maar één persoon die, die kant op zou zijn gegaan. Als je snapt wat ik bedoel..


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Super, hier kan ik wat mee. Al snap ik niet wat je bedoeld met het meervoud. Er is maar één persoon die, die kant op zou zijn gegaan. Als je snapt wat ik bedoel..

    Oooh, ik dacht dat het ging om de rest van de drugdealers, my bad, haha. Dan is het inderdaad wel goed :Y)
    Succes ermee!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Oooh, ik dacht dat het ging om de rest van de drugdealers, my bad, haha. Dan is het inderdaad wel goed :Y)
    Succes ermee!


    Haha, nee. Mooi! Dankjewel voor alles! Ik ga er zeker wat meedoen.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Titan schreef:
    (...)

    Om even alles samen te vatten, het is goed, maar je moet wel even letten op hoe je iets verteld / schrijft. Het is niet iets wat ik zou lezen, maar het is al origineler dan 50% van Quizlet. :Y)


    Laatste vraag je veranderd de zin in:
    Gelukkig hadden ze alleen maar vlees geraakt en geen bot. Dit betekent natuurlijk niet dat het geen pijn deed, want dat deed het wel. Heel erg veel zelfs.


    Maar kan je dan niet beter hadden in hebben veranderen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 11:53 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Maar kan je dan niet beter hadden in hebben veranderen?

    Inderdaad :Y) Klopt helemaal. Je schrijft in tegenwoordige tijd, dus moet het inderdaad "hebben" zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.