• Hoi allemaal,
    ik had een tijdje geleden een paar van jullie benaderd of jullie een cover voor mij wilden maken. Maar uiteindelijk heb ik dat toch afgeblazen omdat ik niet verder kwam met de story die erbij hoort. Maar uiteindelijk heb ik alsnog besloten om verder te gaan :) Sorry voor de mensen die ik toen heb gevraagd!
    Maar in ieder geval, ik zoek dus een cover. Meestal maak ik mijn eigen covers (en soms ook voor anderen) maar het lukte met dit keer echt niet :') Zouden jullie me kunnen helpen? Een must voor het plaatje is dat er een oud(!) stadje aan het water op staat, maar voor de rest mogen jullie je fantasie er in kwijt. De titel van de story is 'Wanneer de nacht valt', in het Nederlands, wat ik werd al die Engelse titels een beetje zat xD Maar goed, als jullie mij willen helpen, heel graag!
    Xxx Laconiek

    Nobody?

    Kun je geen beschrijving geven over de story?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga wat proberen.


    "Family don’t end in blood”

    Faaltje, maar goed ^^
    Oh ja, het is niet bepaald het normale formaat van cover, but right


    Zonder titel, ik ben nog aan het prutsen om er een titel op te krijgen.
    Zelf een idee waar ik het zou plaatsen?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 15:25 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    "Family don’t end in blood”

    Dit kwam er ook nog uit ^^
    Met & zonder titel, heb eerlijk gezegd niet zoveel moeten aanpassen, maar dit is 'm dus, ik hoop dat je er iets mee bent ^^


    Zonder titel


    Met titel


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jullie zijn geweldig :)

    Heb je er nog één nodig ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je er nog één nodig ?


    Nee eigenlijk niet echt, maar bedankt!

    Ha ha ha(Y)


    tiptoe through the tulips...