Raven Isabel Moore
Rhoda keek mijn kant op waarna ze knikte en langzaam in beweging kwam. Ze ging achter zitten en legde zich languit op de achterbank. Even grinnikte ik zacht toen ik naar haar keek. Toen keek ik even naar buiten waar ik Avalee haar wenkbrauwen op zag trekken en aanstalten maakte om te gaan zitten. Er vormde zich een grijns om haar lippen.
'Ik zou met alle liefde op je gaan zitten hoor, maar het lijkt mij voor jou niet zo fijn,' zei Avalee grappend en wachtte rustig tot ze normaal ging zitten. Zacht lachte ik even en rekte me toen uit, voor zover dat kon, om de slaap een beetje uit mijn lichaam te verdrijven die steeds maar weer terug leek te komen. Even gaapte ik zacht en ik hoopte dat niemand dat op zou merken. Mijn hoofd legde ik even tegen het raam aan en ik kreeg het gevoel alsof ik het zo weer in slaap kon vallen, maar ik probeerde mezelf wakker te houden. Want als Nathe trek kreeg moest hij wel iets te eten hebben. Toch sloot ik mijn ogen voor een moment, omdat we toch niet gingen rijden. Ik viel toch niet in slaap, hoopte ik.
Jay Matthew Underwood
Even keek ik naar buiten toe waar ik Blondie en Nathe nog zag staan en Rhoda. Nou ja, zij waren de enige die ik nog zo snel zag. Een paar seconden later waren hun ook in de auto. Alleen Blondie stond nog in de deuropening van de auto. Even bestudeerde ik haar. Ze was niet zo heel lang, blonde haren, donkere ogen. Of dat leek alleen zo. Ja, het ultieme meisje voor alle jongens. Behalve ik dan. Andere jongens verklaarden me voor gek dat ik haar niet mocht, maar goed. Ik verklaar hun voor gek dat ze haar leuk vinden.
Ik weet niet hoe het komt, maar vanaf het begin dat we elkaar tegen kwamen mocht ik haar niet. En zij mij waarschijnlijk ook al niet. Volgens mij botste we toen tegen elkaar op. O ja, dat was het. Hoe dan ook, liever zonder Blondie dan met. Zou ik geen problemen mee gehad hebben.
Ik keek weer weg, mijn ogen richtte zich nu op Emily. Zij had blonde haren met krullen. Even glimlachte ik en draaide voorzichtig een lok van haar - haar om mijn vinger heen. Zelf vond ik dat ze mooi haar had. Toen liet ik het weer los en keek haar met een glimlach aan.
"Heb je er zin in?" Vroeg ik toen aan haar en sloeg zacht een arm om haar heen.
It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki