Daniel James Carter
Een beetje in de war en chaotisch pakte ik mijn laatste spullen. Ik keek nog even door mijn kamer of ik alles had en rende met mijn tas de trap af. Ik liep de gang door, trok mijn schoenen aan en liep naar buiten. "Ik ga jullie missen," zei ik met een halve glimlach en ik zwaaide even naar mijn moeder en twee zusjes. Mijn vader was op zakenreis en zou over twee dagen las thuis komen. Ik had ook niet de moeite gedaan om hem even te bellen, dat vond ik hem niet waard, ik pakte mijn vest nog van binnen voordat ik iedereen een knuffel gaf. "Ik zie jullie snel weer!" Schreeuwde ik nog voordat ik de tuin uitliep. Ik woonde niet al te ver van Jay, dus ik ging lopend, daarbij had ik mijn rijbewijs nog niet en kon mijn moeder me moeilijk brengen. Ik liep de straat uit en keek even achterom. Ik vond het altijd moeilijk om me moeder achter te laten met mijn twee zusjes, vooral omdat mijn vader niet echt een vaderlijk figuur was. Misschien net vijf minuten later liep ik Jay's voortuin in. De open deur was voor mij een uitnodiging naar binnen en uk zette mijn tas in de gang. "Hallo mensen, ik ben de laatste niet? Dat is altijd zo," riep ik vanuit de gang. Ik liep de woonkamer binnen en zwaaide even vrolijk. Ik was altijd een van de laatste, ik kwam nooit te vroeg ofzo. Ik kwam altijd net op tijd of te laat, of als een van de laatste, ik liep naar de keuken om limonade te pakken en liep daarna terug. Ik ging rustig zitten en nam een slok van me drinken. "Goedemorgen of middag of ik heb geen idee hoe laat het is," zei ik met mijn stem, waar je aan kon horen dat ik nog niet langer dan een uur wakker was.
Nathaniel (Nathe) Christopher Brooks
Ik schudde mijn hoofd. Waarom wist avah ook alweer wat ik met mijn halfzusje zong? Ik wist niet meer waarom ik het haar verteld had. Volgens mij wist ze wel meer van me, maar ik wist niet zeker wat. Alleen dat het iets te makkelijk was om tegen haar te praten. "Ja, ik zing zoveel karaoke met me half zusje, echt schattig hoor, ook al is het one direction," gaf ik toe. Ik had geen schaamte kwa dat. Ik vond het huist leuk om dat soort dingen te doen met me half zusje, gezellig karaoke zingen. Niet dat ik en geweldige zanger was, dat zeker niet. Basketballen was dan toch meer mijn ding, of Freerunnen, zingen niet. Daniël kwam binnen lopen, zoals altijd als een van de laatste. "Zo laat ben je nog geeneens hoor," lachte ik, "we zijn toch nog niet weg." Ik was wel zo iemand geweest die had gedaan alsof we al vertrokken waren, echter was ik nooit echt zonder iemand vertrokken. Ik keek nog even rond en haalde mijn schouders op. "Missen we dan nog iemand, of gaan we? Anders zou muggenspray halen wel een goed idee zijn inderdaad," zei ik in de hoop enige reactie te krijgen van de andere. Ik rekende alleen nergens op. Mensen leken allemaal nogal bezig met hun eigen dingen en er was waarschijnlijk niet veel dat ik d'r aan kon doen. Raven lag nog steeds op mijn schoot en ik probeerde haar wakker te maken. Ik haalde mijn hand door haar haar en wreef over haar zij, in de hoop dat ze niet heel diep sliep. "Raven, wakker worden, we moeten nog even alle spullen in een auto proppen,"
We've lived in the shadows for far too long.