-
Fai D. Flourite - Tsubasa Chronicles, hij is echt mijn meest favoriete character ooit. Zijn karakter zit zo goed in elkaar en... ik weet niet, ik houd gewoon ontzettend veel van hem.
![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
-
Xerxes Break - Pandora Hearts, je kunt gewoon niet níét van hem houden. :'D Echt, Break is één van de beste personages ooit. ^^
-
Gilbert Nightray - Pandora Hearts, ook hij heeft zo'n heerlijke duistere en mysterieuze persoonlijkheid, en daar ben ik helemaal weg van. ^^
-
Echo/Noise - Pandora Hearts, zij heeft een hele gecompliceerde persoonlijkheid, die ik niet ga spoilen, omdat iedereen de manga van Pandora Hearts moet gaan lezen. ^^
-
Lelouch Lamperouge - Code Geass, omdat hij in iedereens ogen de beste bad guy ooit is, of juist wordt gehaat, terwijl hij in mijn ogen nog steeds enkel een verloren, gebroken jongetje is. En hij is goed, niet slecht. Ook al is hij de bad guy.
-
Yuuki Tenpouin - Code: Breaker, ja, daar valt niks over te zeggen, Yuuki is gewoon awesome.
![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
-
Natsu Dragneel - Fairy Tail, hij is misschien dé cliché Shounen hoofdpersoon, maar ik hou nog steeds van hem.
![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
-
Gareki - Karneval, de tough guy, die van binnen eigenlijk een grote softie is. Ik ben dol op dat soort personages en Gareki is daar een perfect voorbeeld van. ^^
-
Akise Aru - Mirai Nikki, hij is gewoon awesome. En de enige character uit Mirai Nikki die - in mijn ogen - niet door en door slecht is en alleen maar aan zichzelf denkt. Ik moest echt huilen op bepaalde momenten die ik niet ga spoilen bij hem.
-
Nezumi - No. 6, hij is net als Gareki die tough guy die eigenlijk een softie is. En hij is awesome. Maar ja, dat zijn natuurlijk al mijn favoriete characters. (':
-
Shana - Shakugan no Shana, omdat zij écht een heel sterk vrouwelijk personage is, wat je nog steeds niet echt vaak tegenkomt. Ze is allesbehalve zwak en als ze dat wel is, heeft ze er goede redenen voor. En ze is heerlijk koppig en een typische tsundere.
-
Armin Arlert - Shingeki no Kyojin, hij is juist wel zwak. Ontzettend zwak. Maar hij vecht ertegen met alle middelen die hij kan bedenken en hij geeft niet op, nooit.
-
Mikasa Ackerman - Shingeki no Kyojin, omdat ze meer is dan alleen het hondje dat altijd achter Eren aanloopt. Ze heeft veel meegemaakt in haar leven en is er sterk door geworden.
-
Daichi Shijima - Devil Survivor 2 (plus zijn Hee-Hoo natuurlijk
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
), ook hij is zwak maar vecht ertegen en zal alles doen voor zijn vrienden. Sowieso heb ik altijd een enorme zwak voor 'beste vrienden van het hoofdpersonage', wat je ook wel redelijk aan mijn lijst ziet xd.
-
Touji Ato - Tokyo Ravens (vooral op dit moment ben ik helemaal weg van hem
en ik heb stiekem een enorme fictional character crush op hem, mehehehe.), weer een beste vriend en een tough guy die eigenlijk een softie is. (': Mja, Touji is gewoon awesome. Andere woorden zijn er niet voor. ^^
-
Mikage Celestine - 07-Ghost, no comment voor ik ga spoilen.
-
Kamui Shirou - X & Tsubasa Chronicles, Kamui is de hoofdpersoon van X, maar komt ook voor in de Tokyo Revelations OVA van Tsubasa Chronicles, plus in de manga. Ik kan niet uitleggen waarom ik fan ben van hem. (': Hij is ook zo'n tough guy die eigenlijk een softie is. Maar op het begin vond ik Kamui echt een eikel, maar op de één of andere manier heb ik toch ook weer een zwak voor hem...
![:/ :/](/images/smilies/irritated.gif)