• Waar je voor op moet passen als je in berlijn bent. Omdat ik met een groepje klasgenoten voor de Fernsehturm had gekozen moesten we wachten totdat we naar boven konden. Dus wij dachten omdat het lekker weer was, we gaan daarvoor wel effe op het gras liggen, ik lig daar met een paar klasgenoten, komt er een zwerver aanlopen. Hij begint ineens in het duits tegen me te praten, duits is te verstaan maar niet zo snel, dus ik zeg snel 'nono keine intresse' die gast blijft nog een tijdje staan maar loopt dan toch verder, even later gaat hij ergens in de zon staan, dus ik ga weer liggen stoot Jana me ineens aan en knikt achter me, zie ik diezelfde zwerver zijn broek naar beneden trekken, en even later zijn onderbroer[/hij had gelukkig nog een onderbroek eronder, nooit geweten dat dat zo in duitsland was Dus ik schrik me wild als ie onze kant opkijkt, en toen ben ik dus over dat grasveld naar het terasje gerend waar mijn leraren zaten te wachten, ik meen het, ik vond het dus zo eng en vies. En even later pak ik mijn tas en toen zatten daar dus nog 3 nederlanders, en die zaten daar toch te lachen. Maar oke, kijkt dus maar is uit als je in Berlijn rondloopt, voor je het weet trekt er iemand zijn broek naar beneden


    IVY


    *He's the one.

    Ieuwl :Y)

    :'D serieus lachen hoor.

    Maar ja, ik kan het wel begrijpen, trekt er opeens een zwerver zijn broek af o.o Eng


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lekker o.O

    juk. :|


    It's not the same without you.

    I think he needs affection. ö

    Is bij mij nooit gebeurd toen ik in Berlijn was.
    Maar pas maar op als je in Amsterdam bent, daar was ook zo iemand die zijn broek en onderbroek tot aan z'n schoenen deed om te kunnen plassen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    oeh nice, dat had ik al gehoord. :')

    Sexy toch?


    You move me ......... Kurt

    gatver stel je voor dat ie daar géén tweede onderbroek onder aan had. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whahaha

    dat gebeurde ook bij een vriendin van mij xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik werd met Lotte in Berlijn uitgescholden door een bedelaarster. :'D


    blame the bully.

    gadverdamme :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ivy is gadverdamme met haar verhaaltjes steeds :Y)


    All was well.

    Iehl.


    Protège moi de mes désirs.