Ubiquitous schreef:
(...)
Hoe krijg je zo'n epic MAL? En Another moet je echt kijken!
Mijn lijst si triest, hahaha, maar er missen er ook een hoop geloof ik. Ik heb ooit een heeeel gekke anime gezien, misschien dat jullie de naam kennen.
1) Er kwam heel vaak een commercial met een wolf met sinaasappels en die zong iets van hassakuuu
2) Het was een nieuw gassie in een stad en hij trok een bepaald soort mensen aan oid, die zijn bloed wilden geloof ik
Ik heb hem zelf gemaakt in CSS
Vandaar dat de mijne erg opgemaakt is.
Ik had een keer tijd over en ik dacht, waarom ook niet xd hahaha.
Another moet ik idd nog kijken, want die schijnt echt geweldig te zijn en die staat al zo lang op mijn to-watch-list xd
Hmm een gekke anime xd Ik ken wel een anime dat totaal over de top is zoals Suzumiya Haruhi no Yuuutsu die was echt geweldig xd hahaha, of een andere ecchiachtige manier boku wa tomodachi ga sukunai die trouwens aardig goed was xd Maar ik heb nog niet een anime gezien die aan jouw descriptie voldoet, maar ik ben ook pas sindskort Otaku. Nou ja... al iets meer dan een jaar.
Ps. jouw lijst linkt bij mij naar mijn panel toe en dat is denk ik niet helemaal de bedoeling xd
[ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 18:40 ]
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.