• Ladies and gentlemen: The übercool Kletscafé!







    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een PB zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.


    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts • Cafébazin • 12
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Hayffie• Barvrouw • 14
    Kim • Plenilunium • Entertainer • 17
    Sylvie • Gylani • Serveerster • 19
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist • Gitarist • 16
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien • Valli • Buitenwipper • 18
    Fren • Lazhar • Schrijfster • 13
    Kim • Souffez • Servettenvouwster • 17


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Child • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Chicas • Colaverslaafde • 17
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 17
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000 • Popcornverslaafde •
    Jaimy • Jaimes• Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Dillon• Seksverslaafde • 18
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia • Theeverslaafde • 14][/b]
    Eva • wentelteef • 14 • Koetjesreepverslaafde
    Annemarije • Mullingford • 16 • Theeverslaafde


    x = doet mee aan lootjestrekken

    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 15:53 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    wentelteef schreef:
    waarom ben ik schattig?? Of heb je het over een ander(dan zou ik wel heeeeeel erg falen xP)

    We hadden het over Valli, die postte een foto van zichzelf als klein kind (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *begint aan dat ding voor haar lootje* Christmas spirit, here I come! aangezien kerst beter uitkomt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    *begint aan dat ding voor haar lootje* Christmas spirit, here I come! aangezien kerst beter uitkomt


    FUCK! THANKS FOR THE REMINDER!! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha ik faal xP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gibbs schreef:
    (...)

    FUCK! THANKS FOR THE REMINDER!! D:

    You're welcome :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    muhhh ik kijk 1D cartoons, misschien word mijn snuggerheid daardoor getemperd?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Diegene die ik heb, zal sws niet blij zijn, zo'n kut verhaal. De verhaaltjes van Nijntje zijn nog beter


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hahaha jacco


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben volgens mij als enige klaar :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet zo nieeeet wat ik maken moet. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit nu te twijfelen uit wiens pov ik het al schrijven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nee, ik ben ook al klaar.

    En yaay, die anekdote is af. Alleen vind ik het helemaal niet goed en heb ik geen idee van hoe ik dit vanbuiten leren moet tegen morgen ... Vergeef het me als er fouten in staan, want ik moet het nog nakijken. :x

    Eigenlijk heb ik een vrij saai leven. De meeste tijd offer ik op aan huiswerk, mijn computer, wat boeken en de tv. Het is vooral in de zomer, wanneer de school gesloten is en de boeken uitgelezen zijn, dat ik openbloei en alles plotseling interessant en nieuw lijkt. Hoewel ik vrij avontuurlijk ben, blijf ik echter liever in ons koude en natte kikkerlandje. Ik houd namelijk niet zo van snikhete landen vol muggen. Bovendien zit op kamp gaan er niet in voor mij, aangezien ik diabetes heb en mijn suikergehalte weleens durft te schommelen tijdens zware activiteiten.
    Ik was in het begin dus allesbehalve blij toen mijn ouders me dolblij kwamen vertellen dat ze me hadden ingeschreven voor een kamp van de Diabetes Liga, voor tien dagen. Tien dagen!
    Ik deed echter alsof ik er reuze veel zin in had; ik hoopte er maar het beste van. Het enige pluspunt was dat iedereen er diabetes had en dat geen struikelblok kon zijn. Het minpunt was dat de reis naar Tsjechië leidde, een land dat toch echt wel warmer is dan België. Nou ja, ik hoopte dat het meeviel.
    Achteraf gezien vond ik het echter een geweldig kamp. Ik had er de tijd van m’n leven en heb er echt leuke, maar soms ook gênante herinneringen aan overgehouden.
    Zo gaven de monitors ons bijvoorbeeld iedere dag een vreemde opdracht om uit te voeren. We moesten bijvoorbeeld een dag lang zonder bestek eten of iemand uit de groep beurtelings op de rug dragen. Ook moesten we tijdens ons bezoek aan Praag, de hoofdstad van Tsjechië, een stadspel uitvoeren dat bestond uit tientallen vreemde opdrachten. Zo moesten we tien toeristen een knuffel geven, de kabouterdans voor een grote menigte doen en een vreemde persoon vragen om een liedje voor de monitors te zingen. Voor die laatste opdracht had ik een stel Franse mensen gevraagd om “Broeder Jacob” te zingen. Daardoor werd ik de diababe van de avond: iedere avond werden er namelijk één jongen en één meisje die die dag iets opmerkelijks gedaan hadden, tot diababe en diabeest verkozen. Zij moesten dan voor één minuut met elkaar dansen op een slownummer. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat niemand er veel voor voelde om diababe of diabeest te worden.
    Maar goed, na het stadspel had iedereen zichzelf meer dan genoeg belachelijk gemaakt en mochten we in groepjes van drie door de stad om souvenirs te kopen. Dankzij de souvenirwinkeltjes ontdekten we ook dat cannabis in Tsjechië zo goed als volledig legaal is; in haast iedere winkel trof je wiet, maar ook cannabislolly’s en –chips aan. Toen ik daar foto’s van wilde maken werd ik de winkel echter bijna uitgeschopt. Blijkbaar zijn ze in Tsjechië namelijk erg streng in zulke dingen. Zo werd een vriendin van me in de trein uitgescholden door de kaartjesknipper, omdat ze haar voeten op de bank tegenover haar had gezet.
    Nu ik aan deze dingen terugdenk, heb ik spijt dat ik niet meer in Tsjechië zit. Hoewel ik nog altijd de kriebels krijg als ik aan die kaartjesknipper denk, heb ik heel veel leuke herinneringen aan het kamp gehad. Ik vind het ook jammer dat ik niet zoveel souvenirs heb gekocht: het enige wat ik nog overheb, zijn een paar Tsjechische kronen en een olifantje van Boheems kristal.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 20:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    May I love Lucius Malfoy? Like seriously, may I love him? Both the Harry Potter-movies/book-version as the one from AVPS?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lotta, je kan er een quote in gaan zetten ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dafuq, erge spammers! Heb ik wat gemist?


    16 - 09 - '17