• Harry, Liam, Louis, Niall en Zayn hebben het nu echt verpest. Zowel bij familie, vrienden, en in de liefde. Zelfs de band heeft het niet overleeft, maar ondanks dat zijn ze toch nog vrienden. Ze hebben alleen elkaar nog. Daarom besluiten ze om opnieuw te beginnen, zowel in een andere stad, als op een andere school. En als ze denken da het ze gelukt is, dreigt alles dan toch mis te gaan? Maken ze the same mistakes? En dreigt hun vriendschap ook uit elkaar te vallen?




    Rollen:

    De jongens:
    -Harry Edward Styles: Petals
    -Niall James Horan: Liked
    -Zayn Javadd Malik: Schuld
    -Louis William Tomlinson: Phantasie.
    -Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    -Jeanne Maria Lively: Daddario
    -Nicole Marie Smith: JustLovegood
    -Jessie Rose Parker: xZiall
    -Mylène Nicoletta Campbell: xMeCrazyMofo
    -Allison Cecilia Evers: Candira

    Extra rollen:
    - Daxton George Vaughn Pathogems

    De regels.
    -Geen oneliners.
    -Alleen je eigen rol besturen.
    -Alleen Kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan, tenzij er toestemming gegeven is.
    -Ideeën zijn altijd welkom.
    -Niemand uitschelden of buitensluiten.
    -Zeg het even als je voor een tijdje niet kunt reageren.
    -Nieuwe usernames graag doorgeven.
    -Minimaal 150 woorden per post.
    -Het liefst zowieso 1x per 2 dagen een stukje posten, tenzij je een reden hebt.
    -OOC tussen haakjes () {} []
    -Max. 3 rollen per persoon.


    Het begin.
    De jongens zijn net met z'n allen verhuisd naar een nieuwe start, om opnieuw te beginnen met hun leven, en om de fouten uit het verleden te proberen te vergeten, en moeten zich die middag melden bij hun nieuwe school, waar ze gaan studeren. De meisjes gaan daarin tegen weer een saaie dag studeren tegemoet.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 13:45 ]


    How far is far

    Mylène Nicoletta Valentine

    'Dus… Welke studie doen jullie?' vroeg Liam geïnteresseerd. Wat aardig dat hij vraagt naar onze studies. Perfect voor Allison. Ikzelf moet er niks van hebben hoor, liefde. Je zit er zo aan vast…! Maar Allison had het echt nodig. Een jongen zou haar leven helemaal opknappen, zeker weten. 'Ik doe architectuur.' vertelde ik. 'Maar ik weet niet of ik dat wel wil gaan doen, later. Ik heb niet zo veel talenten. Ik kan buikspreken.' Ik lied mijn buik "hallo" zeggen. 'Maar daar kan ik niet zo veel mee.'
    Op dat moment kwam Jessie Parker, ook een leerling op deze school, naar ons groepje toe. 'Hey, ik ben Jessie.' zei ze. Ze kwam zeker voor Liam. Sorry Jessie, Liam is al bezet door Allison. Over een maandje. Allison wilde graag met me praten, omdat ze in mijn schouder kneep, dat doet ze wel vaker. 'Je bent nieuw hier.' ging Jessie verder met een blik op Liam. 'Waarom?'
    'Omdat…' stotterde ik. Ik moest en zou wat zeggen. 'Hij… Hier naar school gaat. En trouwens, hij heet Liam. Liam… ik weet zijn achternaam niet.' Slim bezig, Mylène. Niet dus.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    "Ik volg muziek en kunst" Zei Allison. 'Ik doe architectuur.' Vertelde Myléne op haar beurt. 'Maar ik weet niet of ik dat wel wil gaan doen, later. Ik heb niet zo veel talenten. Ik kan buikspreken.' Zei ze, en liet daarna haar buik 'Hallo' tegen ons zeggen, wat best wel cool was. 'Leuk, en dat met die buik moet je mij ook leren.' Grinnikte ik. "Wat volg jij?" Vroeg Allison daarna aan mij. 'Ik volg zang.' Zei ik daarna. Even later kwam er nog een meisje naar ons toe gelopen, nou ja, volgens mij vooral voor mij, want ze stelde zich gelijk aan mij voor. 'Hey, ik ben Jessie.' Zei ze. 'Je bent nieuw hier.' Ging ze verder. 'Waarom?'. 'Omdat…' Stotterde Myléne. 'Hij… Hier naar school gaat. En trouwens, hij heet Liam. Liam… ik weet zijn achternaam niet.' Ging Myléne verder. Ik grinnikte. 'Hey Jessie, leuk je te ontmoeten, ik ben Liam dus, maar dat werd je al uitgelegd.' Zei ik terwijl ik Jessie haar hand schudde. 'Enne, mijn achternaam is Payne.' Zei ik grinnikend tegen Myléne.


    How far is far

    Allison Cecilia Evers

    Wacht eens even, die naam kwam haar bekend voor. Liam Payne? Dat kon toch niet? Nee, nee dat was onmogelijk! Ze beet haar lip, want ze wou niet als een hysterische gek klinken. Ze kende genoeg fans die helemaal dol zijn op hem, zelfs haar oppasser van Jake was dol op hem. Nee ze zou gewoon normaal gedragen en met hem normaal praten, al had ze zo'n vaag vermoeden dat Jessie heel misschien wel zou weten wie hij was en helemaal door het dolle heen zou gaan, al wist ze dit natuurlijk niet zeker. "Dat is leuk, misschien kunnen we een keer iets doen samen. Jij met je zangkunsten en ikmet mijn muziektalent" ze glimlachte zwakjes en beet weer op haar lip, zodat ze niet zou gaan blozen. In haar jeugd vondt hem altijd de knapste van heel One Direction en had dus echt een crush op hem gehad. Ze was niet van plan om dit te vertellen natuurlijk, ze keek wel uit
    Plots hoorde een zware mannen stem spreken en hij leek boos. "Ga nu jullie les in" Tuurlijk het was meneer Rodenmar, de meest gehaate leraar van de school. Met hem hoef je maar één seconde te laat te zijn en dan was je de sigaar en kon je nablijven voor een week


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mylène Nicoletta Campbell

    'O help!' riep ik bang toen meneer Rodenmar naar ons riep dat we bijna te laat waren. 'We gaan dood! Ik moet nog leren en…' ik begon helemaal de stresskip uit te hangen toen ik me bedacht dat ik nog erg veel moest studeren en mijn huiswerk nog niet had gedaan. 'Liam, Jessie, Allison, kom.' zei ik vastbesloten. 'Op naar de les.' Meneer Rodenmar knikte. 'Goed zo, Campbell. Evers, Parker, nieuweling' - wat een bijnaam - 'meekomen.'
    'Wacht!' gilde ik ineens in paniek. 'Piet moet nog mee!' 'Piet?' herhaalde meneer Rodenmar. 'Ja, Piet.' knikte ik. 'Een hele goede vriend van mij, kijk maar.' Ik wees naar een random plek waar niemand stond.
    'Campbell…' gromde Rodenmar. 'Neem mij niet in de maling!' 'Doe ik niet!' piepte ik onschuldig. 'Piet, kom eens!'
    'Oké, Mylène!' liet ik mijn buik zeggen, waarna de angst op Rodenmars gezicht af te lezen was. 'Spoken!' riep hij bang en hij rende weg. Toen barstte ik in lachen uit.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:58 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [OKe wil niet veel zeggen maar xMeCrazy, in de topic staat Campbell en je post staat Valentine. Wat is het xd?]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liam Payne.

    Allison beet op haar lip. Oh, nee, hier gaan we weer, ik had mijn achternaam niet moeten zeggen. "Dat is leuk, misschien kunnen we een keer iets doen samen. Jij met je zangkunsten en ik met mijn muziektalent" Zei Allison daarna zwakjes, Waarna ze weer op haar lip. 'Tuurlijk, lijkt me leuk.' Zei ik daarna met een "Ga nu jullie les in" Hoorde ik een man boos tegen ons zeggen. 'O help!' Streste Myléne. 'We gaan dood! Ik moet nog leren en…' Ging e verder. 'Liam, Jessie, Allison, kom.' Zei ze vastbesloten. 'Op naar de les.' En de boze gast knikte. 'Goed zo, Valentine. Evers, Parker, nieuweling' Zei hij daarna. Nou, bedankt, ik werd dus "Nieuweling" Genoemd. 'meekomen.' Zei ze daarna. 'Wacht!' Gilde ze ineens in paniek. 'Piet moet nog mee!' Zei ze. Wie was Piet in hemelsnaam? 'Piet?' Herhaalde de man. 'Ja, Piet.' Knikte Myléne. 'Een hele goede vriend van mij, kijk maar.' Zei ze, en ze wees naar een random plek waar dus helemaal niemand stond. 'Campbell…' Gromde de man. 'Neem mij niet in de maling!' Zij de man daarna. 'Doe ik niet!' Piepte Myléne. 'Piet, kom eens!' Zei ze, waarna ze haar buik 'Oké, Mylène!' Liet zeggen. De man zijn gezicht werd wit, en hij was zichtbaar bang. 'Spoken!' Riep hij en rende daarna weg. Wauw, dat is pas een watje eersteklas. Myléne barsste in lachen uit, en ik nu ook. 'Zag zijn gezicht.' Bracht ik uit terwijl ik lachte.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:07 ]


    How far is far

    Allison Cecilia Evers

    In zulke omstandigheden bleef ze altijd koel, maar zoals gewoon was Mylene weer helemaal in de stres geraakt door zo iets. "Myl, kalm eens aan! Wees niet so stresserig" zei ze tegen haar op een kalmende wijze. Plots moest Allison lachen, want ze kende Mylene al te goed en wist ongeveer wat er aan de hand was. "Myl, je vergeet Klaas en Jan" zei ze nog even tegen haar. Ze hoorde hoe meneer Rodenmar gillend weg rent.
    Plots hoorde ze haar mobiel afgaan. Ze haalde het uit haar zak en het was een sms. Ze toeste iets in en hield de mobiel bij haar oor,plots veranderde haar gezicht naar iets verschrikkelijk. Er was iets gebeurt. Haar oppasser Chantal had haar meteen verwittigd en meteen smste ze terug. Zonder enige aanleg greep ze Mylene en trok haar weg van Liam en Jessie. Ze ging zo ver staan zodat Liam en Jessie het niet zou horen.
    "Mylene, ik moet naar de kinderdagverblijf, het is Jake" zei ze. Je kon horen dat haar stem brak, er was iets aan de hand. "Kan je tegen de lerares zeggen dat ik niet kom. Zeg gewoon tegen haar 112 noodgeval bij Allison"
    Alle leraren wisten dat ze een kind had en als er iets gebeurt was met haar kind dan moest ze gewoon meteen weg. "Ik bel of sms je wel wat er aan de hand is" zei ze.
    "Nog één ding. Koppel me niet aan Liam, ik weet dat je dat van plan bent, maar hij wilt geen vrouw als mij hebben" zei ze tegen haar. Mylene was de enige naast de leraren die wisten dat ze een kind had.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:59 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    [OKe wil niet veel zeggen maar xMeCrazy, in de topic staat Campbell en je post staat Valentine. Wat is het xd?]


    [Srry, het is Campbell, maar ik heb ook een personage die Mylène Nicoletta Valentine heet, in een andere RPG.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mylène Nicoletta Campbell

    Opeens klonk Allisons mobiel. Zoals bij elke sms die Allison niet kon lezen, tikte ze iets in en ze luisterde. Meteen trok ze wit weg, wat me erg liet schrikken. Verrukt trekt ze me weg van de anderen. 'Wow, Allis!' riep ik misschien iets te hard. 'Mylene, ik moet naar de kinderdagverblijf, het is Jake.' vertelde Allison geschrokken. Mijn gezicht vertrok, want ik wist hoe moeilijk Allison het had met haar studie én een kind. 'Kan je tegen de lerares zeggen dat ik niet kom. Zeg gewoon tegen haar 112 noodgeval bij Allison.'
    Ik wist niet zo snel even wat te zeggen, maar antwoordde toen toch maar: 'Oké… Zal ik doen. Kan je je ouders niet vragen om eens op Jake te passen? Het is een schat van een kind!'
    'Nog één ding,' zei Allison nog snel. 'Koppel me niet aan Liam, ik weet dat je dat van plan bent, maar hij wilt geen vrouw als mij hebben.' Van die woorden schrok ik. Allison was een regelrecht perfect mens! 'Meis, zag je hoe lief hij net deed? Je kan het toch altijd proberen? En ik weet zeker dat hij jou echt wel wilt hoor. Zo niet, dan is het een sukkel.' Snel veranderde ik van onderwerp, zodat Allison het niet zou vergeten. 'Ga nou maar naar Jake toe. Ik verzin wel iets.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    "Myl, kalm eens aan! Wees niet zo stresserig" Zei Allison tegen Myléne. Even late moest Allison ook lachen en zei "Myl, je vergeet Klaas en Jan". Nu moest ik ook iets harder lachen. Later ging Allison haar mobiel af, en haar gezichtsuitdrukking werd gelijk somber, en een soort van bang, als of er iets gebeurd was. Ze trok Myléne mee ver weg van Jessie en mij. Ze stonden daar een tijdje met elkaar te overleggen. Ik keek Jessie even aan, en besloot om naar de twee toe te lopen. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg ik. Ja, ik ben heel nieuwsgierig, maar ik kwam vooral om te helpen. 'Kan ik misschien helpen?' Vroeg ik daarna. Ik moest gelijk weer denken aan de vreselijke tijd van verraad, die ik zelf veroorzaakt had, man wat haat ik mezelf. Ik had alles verpest, en niet alleen voor mijzelf. Maar ook voor mijn familie, en vrienden.


    How far is far

    Allison Cecilia Evers

    "Mylene, dat gaat niet! Je weet dat mijn moeder al niet leeft en mijn vader zit in een instituut. Dus dat heeft geen zin en ik wil niet mijn schoonouders op hun hals halen om steeds om Jake te passen, dat is niet goed" zei ze tegen haar. Ze zucht toen ze Mylene hoorde over Liam. "Myl, wie wilt een vrouw hebben die een kind heeft, niemand. Trouwens volgens mij heeft onze Jessie zodaing weer haar oog op hem, dus waarom zou ik mijn best moeten doen" zei ze nog tegen haar en zuchte nogmaals. Toen ze hoorde van Mylene dat het dan Liam's pech is als die niks met haar wou.
    Mylene veranderde snel van onderwerp en gaf haar snel een stevige knuffel. Haar heerlijke beste vriendin, zekon niet zonder haar. "Dank je Myl, je hoort van me"
    Toen ze dat gezegt had liep ze snel de deuren uit naar buiten. Chantal zou haar ophalen bij school en samen zouden ze naar het kinderdagverblijf gaan,

    Ze hoorde het getoeter buiten klinken en klapte haar blindengeleidenstok dicht en ging in de auto zitten en al snel reden ze weg, zij en Chantal. Hopelijk zou Mylene wel iets verzinnen om tegen Liam en Jessie te zeggen. Bij de leraren was het nooit een probleem geweest, behalve dan bij meneer Brandewijn.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:43 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Sorry, ik moet nu naar bed, ik heb school morgen, dus ik reageer morgen pas weer doeii.]


    How far is far

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:47 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mylène Nicoletta Campbell

    Allison was weg toen Liam naar me toe kwam. 'Wat is er aan de hand?' vroeg hij vriendelijk. 'Kan ik misschien helpen?' Even wilde ik vertellen over Jake, maar had Allison beloofd niks te zeggen en ik ga zo'n belofte niet breken. 'Eh…' mompelde ik. 'Ze… Allison moet naar… Eh… Huis.' Echt een goede smoes zou ik niet snel kunnen verzinnen. Waarom geeft Liam me niet even de tijd? 'Ze… Ze had heel erg last van pijn. In haar lichaam. Ze had een afspraak met de dokter…' Ach, Myl, wat kan je ook goed liegen. Niet dus. 'Wat vind jij eigenlijk van Allis? Mooie meid hè?' ik porde even speels in de jongens buik. 'En ook erg slim. En sterk! Ja, ze is blind, maar studeert toch! Haar moeder is overleden, maar ze gaat gewoon door met het leven.' Ik som verschillende positieve dingen van Allison op, zodat Liam haar leuk gaat vinden. 'En ze is ook een heeeellleee goede bestie. Ik ken haar al heel lang! Enne… O, ze lacht heel leuk. Vooral als ik een of ander raar gesprek voer met Eva, mijn buikspreekpop!' Shit. Nu vindt Liam me vast raar omdat ik een pop heb… Ik wil er graag nog een, zodat ik met twee tegelijk kan praten. Maar ja, ik heb niet zo veel geld en die poppen zijn erg duur.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    -

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:47 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa