• Ik werk momenteel bij de Albert Heijn en heb sinds kort een nieuwe functie aangeboden gekregen, waardoor ik ook op de zaterdag moet werken. Vóórdat ik die functie kreeg, werden er nog mensen gezocht bij een leuk koffiehuisje. Ik werkte toen al vrij weinig, dus ik dacht dat het misschien wel leuk zal zijn als tweede baantje. Ik solliciteerde en aan het einde van de week kreeg ik te horen dat ik niet was aangenomen.

Goed, ik heb nu dus die nieuwe functie geaccepteerd. Eergisteren werd ik gebeld door dat koffiehuisje, dus zo'n maandje later, of ik er toch nog wilde werken. Ik zat daar echt met een wtf-face en was best wel overvallen, dus zonder er bij na te denken had ik 'ja, is prima' geantwoord.
    Maar... het is voor op een zaterdag.
    :') fuck.

Ik weet zeker dat ik daar een lager uurloon heb, maar hoe de hell neem je ontslag bij een baan waar je nog niet eens hebt gewerkt? lololol. Hij vroeg ook of ik zaterdag (aankomende) al kon beginnen en met dezelfde wtf-gedachte had ik ja gezegd, maar ik kon dus helemaal niet? Ik heb net via telefoon gezegd dat dat dus helemaal niet kon (verjaardag van pa bij familie) en hij was nogal... tsja. 'hij had er op gerekend' en 'zit nu in een lastige situatie' en 'we praten er vanavond over' - vanavond ga ik alles dus een beetje leren daar. Ik wilde vanavond of morgen dus zeggen dat ik een nieuwe functie bij AH heb grekregen dat beter verdient (hij weet dat ik bij de AH werk) dus dat ik het baantje toch niet wil aannemen, maar ik ben echt een pussy en volgens mij is hij nu al redelijk pissig. Oh men, ik ben echt een idioot. T_T Advies?

Sorry dat het zo lang is geworden though, ik ben goed in zeiken :Y)

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Trouwens, zolang je nog geen contract hebt getekend, ben je helemaal tot niets verplicht, ook niet om daar vanavond te komen oefenen. Ik snap eigenlijk niet dat je niet gewoon via de telefoon gezegd hebt dat je niet komt, want dat zou ik gewoon doen :')

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

Kun je die man van het koffiehuisje niet gewoon nu bellen om hem te vertellen dat je toch niet voor hem kunt werken? Dan weet hij dat meteen en hoef je het hem niet eens persoonlijk te vertellen en kun je voor de rest van je leven met een grote boog om dat koffiehuisje heen lopen. (krul)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    Kun je die man van het koffiehuisje niet gewoon nu bellen om hem te vertellen dat je toch niet voor hem kunt werken? Dan weet hij dat meteen en hoef je het hem niet eens persoonlijk te vertellen en kun je voor de rest van je leven met een grote boog om dat koffiehuisje heen lopen. (krul)

We need a bigger boat.

Maar ik ben een pussy! D: Ik durf hem echt niet op te bellen en zeggen 'euj, ik kom niet en ik wil niet komen. laterzzz.'

Ik ga er vanavond iets eerder heen om te praten over het salaris en indien dat daadwerkelijk lager is, zeg ik dat ik vandaag *liessssss* een nieuwe functie heb gekregen dat meer verdient. Ugh, ikwilniet. Ik ben hier zo slecht in en uiteindelijk blijkt dat ik me nergens zorgen om had moeten maken, as usual. Mehhhh

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 17:47 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Nou, in ieder geval veel succes, haha. Jij liever dan ik, want ik ben echt een heel slechte leugenaar. ^^

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Aragog schreef:
    Maar ik ben een pussy! D: Ik durf hem echt niet op te bellen en zeggen 'euj, ik kom niet en ik wil niet komen. laterzzz.'

Ik ga er vanavond iets eerder heen om te praten over het salaris en indien dat daadwerkelijk lager is, zeg ik dat ik vandaag *liessssss* een nieuwe functie heb gekregen dat meer verdient. Ugh, ikwilniet. Ik ben hier zo slecht in en uiteindelijk blijkt dat ik me nergens zorgen om had moeten maken, as usual. Mehhhh

Good luck ^^!

We need a bigger boat.

Emiko schreef:
    Ga één keer naar dat koffiehuisje, werk daar, zeg dat het je niet bevalt en neem weer ontslag :')

Good one :')

Everything is illuminated by the light of our past.

Square schreef:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Bootin schreef:
    (...)

Good one :')

Ervaring :')

Zeg dat je allergisch bent voor koffie (cat)

If a writer falls in love with you, you can never die

Square schreef:

•*• Lululu •*•

Aragog schreef:

Ik zou het minder eng vinden om hem zoiets via de telefoon te vertellen dan face to face. :x

Anyway, succes. Je kunt het wel. ^^ Uiteindelijk is het inderdaad vaak een stuk minder erg dan je denkt.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik snap wel waarom hij pissig is. Ik gok dat jij een van zijn laatste kansen was om iemand op die dag te laten werken. Maar goed, de waarheid vertellen lijkt mij het handigst en uiteindelijk is het zijn eigen schuld. Had hij maar eerder moeten bellen :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Spotgaai schreef:
    Zeg dat je allergisch bent voor koffie (cat)

What? /hurts

@ Aragog: Je kan het! Hehe. Ik ben daar ook echt een faal in, maar beter dat het snel gebeurd want dan heb je het ook weer gehad.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Javier schreef:
    Ik zit nu ook met een wtf face... because jij zit in een dilemma over welk baantje je moet nemen!
    terwijl ik in de rats zit omdat ik geen een baantje kan vinden!

Haha dat dacht ik ook !

Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.