• Ik werk momenteel bij de Albert Heijn en heb sinds kort een nieuwe functie aangeboden gekregen, waardoor ik ook op de zaterdag moet werken. Vóórdat ik die functie kreeg, werden er nog mensen gezocht bij een leuk koffiehuisje. Ik werkte toen al vrij weinig, dus ik dacht dat het misschien wel leuk zal zijn als tweede baantje. Ik solliciteerde en aan het einde van de week kreeg ik te horen dat ik niet was aangenomen.

    Goed, ik heb nu dus die nieuwe functie geaccepteerd. Eergisteren werd ik gebeld door dat koffiehuisje, dus zo'n maandje later, of ik er toch nog wilde werken. Ik zat daar echt met een wtf-face en was best wel overvallen, dus zonder er bij na te denken had ik 'ja, is prima' geantwoord.
    Maar... het is voor op een zaterdag.
    :') fuck.

    Ik weet zeker dat ik daar een lager uurloon heb, maar hoe de hell neem je ontslag bij een baan waar je nog niet eens hebt gewerkt? lololol. Hij vroeg ook of ik zaterdag (aankomende) al kon beginnen en met dezelfde wtf-gedachte had ik ja gezegd, maar ik kon dus helemaal niet? Ik heb net via telefoon gezegd dat dat dus helemaal niet kon (verjaardag van pa bij familie) en hij was nogal... tsja. 'hij had er op gerekend' en 'zit nu in een lastige situatie' en 'we praten er vanavond over' - vanavond ga ik alles dus een beetje leren daar. Ik wilde vanavond of morgen dus zeggen dat ik een nieuwe functie bij AH heb grekregen dat beter verdient (hij weet dat ik bij de AH werk) dus dat ik het baantje toch niet wil aannemen, maar ik ben echt een pussy en volgens mij is hij nu al redelijk pissig. Oh men, ik ben echt een idioot. T_T Advies?

    Sorry dat het zo lang is geworden though, ik ben goed in zeiken :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, wat een situatie. Misschien gewoon eerlijk zijn? Heb je genoeg voor beide baantjes dan? Anders kan je vragen als je bij de AH gewoon je oudere functie weer krijgt, of te vragen als het niet op een zaterdag kan. Succes in ieder geval! Ik werk niet ghehe, dus ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van.

    Oei ;s
    Ik heb geen advies sorry, maar succes!


    16 - 09 - '17

    Foxfire schreef:
    Haha, wat een situatie. Misschien gewoon eerlijk zijn? Heb je genoeg voor beide baantjes dan? Anders kan je vragen als je bij de AH gewoon je oudere functie weer krijgt, of te vragen als het niet op een zaterdag kan. Succes in ieder geval! Ik werk niet ghehe, dus ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van.

    Maar als ik de zaterdag van de AH vervang voor dat koffiehuisje, is het zo useless - ik verdien dan minder, gezien het uurloon lager is. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Maar als ik de zaterdag van de AH vervang voor dat koffiehuisje, is het zo useless - ik verdien dan minder, gezien het uurloon lager is. D:


    Is dat koffiehuisje dan alleen op de zaterdag? Kan dat dan niet op een andere dag?

    Zeg dat je een hoger loon krijgt bij de AH en dat je het geld nodig heeft. Wie weet bieden ze wel meer, anders begrijpen ze het wel denk ik.


    Your make-up is terrible

    Gylani schreef:
    Oei ;s
    Ik heb geen advies sorry, maar succes!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is inderdaad niet zo slim, ja. Maar ik zou gewoon de waarheid vertellen aangezien je niks anders rest. Stel het in ieder geval niet uit, maar zeg 't meteen, dan ben je er vanaf en weten zijn het ook meteen. Besides, niet jouw probleem.


    The odds are néver in our favor.

    Foxfire schreef:
    (...)

    Is dat koffiehuisje dan alleen op de zaterdag? Kan dat dan niet op een andere dag?

    Nope, ze hebben mensen nodig voor de zaterdag.
    Cas schreef:
    Zeg dat je een hoger loon krijgt bij de AH en dat je het geld nodig heeft. Wie weet bieden ze wel meer, anders begrijpen ze het wel denk ik.

    Wil ik ook doen, maar hij klonk net al zo geïrriteerd omdat ik zaterdag niet meer kon en ugh, ik ben een pussy en idk D: stressss

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 17:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Wil ik ook doen, maar hij klonk net al zo geïrriteerd omdat ik de zaterdag niet kon en ugh, ik ben een pussy en idk D: stressss


    Ik zou precies hetzelfde hebben ja. D: Maar dan hadden ze je ook maar eerder aan moeten nemen, aan de andere kant... Het is een beetje zijn eigen schuld.


    Your make-up is terrible

    Je zult het wel moeten zeggen hè, je kunt moeilijk op twee plaatsen tegelijk zijn (; Niet te veel nadenken, gewoon uitleggen. En als hij boos wordt, dan tsja, niks aan te doen, je ziet 'm daarna toch niet meer (neem ik aan haha).

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 17:07 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Cas schreef:
    (...)

    Ik zou precies hetzelfde hebben ja. D: Maar dan hadden ze je ook maar eerder aan moeten nemen, aan de andere kant... Het is een beetje zijn eigen schuld.

    Mja ik vond het ook best vreemd dat hij ineens weer belde, maar goed. Dat is dan wel weer zo. Mehhhh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zit nu ook met een wtf face... because jij zit in een dilemma over welk baantje je moet nemen!
    terwijl ik in de rats zit omdat ik geen een baantje kan vinden!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Sooner or later you will have to tell it. Dus, hoe lastig het ook is, ik zou de waarheid rustig tegen die man vertellen, anders is het straks ook te laat om daarover te beginnen. Je kunt beter gelijk door de zure appel heen bijten.
    Wellicht dat je erbij kunt vermelden dat je niet erbij nadacht toen je het aannam, omdat je toen nog het idee had zaterdag vrij te zijn. Ik wens je in elk geval veel geluk!


    ehm toch maar bij een van de twee ontslag nemen..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ga één keer naar dat koffiehuisje, werk daar, zeg dat het je niet bevalt en neem weer ontslag :')