• Justin Bieber is erin geslaagd om het stadsbestuur van het Australische stadje Gold Coast tegen zich te keren.

    De tienerster verbleef gisteren in een plaatselijk hotel en vond er niets beter op dan de buitenmuren te bekladden met grafitti. De burgemeester roept de zanger nu op om "zijn troep zelf te komen opruimen". Hij vindt dit maar meer dan normaal, aangezien gewone mensen fikse boetes zouden krijgen voor dit gedrag. Hij zou de opkuis daarbij ook zien als een teken van respect naar zijn Australische fans toe. Het is trouwens niet de eerste keer dat Bieber zijn graffitikunsten bovenhaalt, ook in Brazilië zou de zanger een hotel hebben bewerkt, althans volgens getuigen. De bewijzen zijn er nu echter zwart op wit, Bieber werd namelijk gefilmd door een bewakingscamera tijdens de daad.

    Misschien houdt Justin het toch beter gewoon bij zingen, dat levert hem althans minder controverse op ...



    Bron


    Take me to wonderland

    Schobbejak!


    It's high noon.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 19:13 ]


    ''When it comes to love, the hunt is better than the kill''

    Zo zie je maar wat 'fame' met je doet. Die jongen is gewoon helemaal van het padje af.. Dan mag hij wel al het geld en spullen hebben waar iedereen uit het westen van droomt, ik denk niet dat hij gelukkig is. Het feit dat hij nu zo achterlijk doet laat wel zien dat hij in aanmerking kan komen voor ''The 27 Club''


    ''When it comes to love, the hunt is better than the kill''

    Kut joch, bah.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lyall schreef:
    (...)

    Want 1D zijn toch zulke engeltjes -_-.


    1 Dat heb ik nooit gezegd.
    En 2 ja ik gebruik hem als voorbeeld omdat ik weet dat hij graffiti spuit en het ook nog eens op een goede manier aanpakt dus een mooi voorbeeld is.

    Hij neemt 'Negatieve publiciteit is ook publiciteit' iets te serieus.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Cicero schreef:
    Mij verbaast het ook helemaal niet meer.


    •*• Lululu •*•

    ChetUbetcha schreef:
    wat een lul -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Schavuit!


    ars moriendi

    Hashirama schreef:
    I can make better art.

    I bet ya do.

    OT: Als 'tie nou eens er goed in was, maar zelfs dit suckt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die arme jongen is helemaal de weg kwijt. :')


    The universal language of art.

    Risingstar24 schreef:
    Zo zie je maar wat 'fame' met je doet. Die jongen is gewoon helemaal van het padje af.. Dan mag hij wel al het geld en spullen hebben waar iedereen uit het westen van droomt, ik denk niet dat hij gelukkig is. Het feit dat hij nu zo achterlijk doet laat wel zien dat hij in aanmerking kan komen voor ''The 27 Club''

    Dan moet 'ie eerst maar een beetje talent gaan kweken, anders hoeven we hem daar echt niet tussen te zetten. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Respectloos naar de eigenaren van het hotel.

    Lovina schreef:
    Respectloos naar de eigenaren van het hotel.


    Jup. Maar veder interesseert het me niet echt, want verbazingwekkend is het voor mij ook niet meer.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Jup. Maar veder interesseert het me niet echt, want verbazingwekkend is het voor mij ook niet meer.

    Ik ga nu niet Justin lopen verdedigen, ondanks dat ik fan ben. Maar zijn gedrag de laatste tijd gaat mij echt te ver, meneer mag dan wel een van 's wereldsberoemdste artiesten zijn, ik vind dat geen reden om deze dingen te flikken.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 20:46 ]