• Justin Bieber is erin geslaagd om het stadsbestuur van het Australische stadje Gold Coast tegen zich te keren.

    De tienerster verbleef gisteren in een plaatselijk hotel en vond er niets beter op dan de buitenmuren te bekladden met grafitti. De burgemeester roept de zanger nu op om "zijn troep zelf te komen opruimen". Hij vindt dit maar meer dan normaal, aangezien gewone mensen fikse boetes zouden krijgen voor dit gedrag. Hij zou de opkuis daarbij ook zien als een teken van respect naar zijn Australische fans toe. Het is trouwens niet de eerste keer dat Bieber zijn graffitikunsten bovenhaalt, ook in Brazilië zou de zanger een hotel hebben bewerkt, althans volgens getuigen. De bewijzen zijn er nu echter zwart op wit, Bieber werd namelijk gefilmd door een bewakingscamera tijdens de daad.

    Misschien houdt Justin het toch beter gewoon bij zingen, dat levert hem althans minder controverse op ...



    Bron


    Take me to wonderland

    Waar is dat lieve sterretje gebleven dat Baby en One time zong?


    Searching heavens for another earth

    Wel, ja. Als het nou mooi was...


    "I shut my eyes in order to see.'

    No comment.


    We need a bigger boat.

    Dit verbaast me niet meer. Bieber heeft duidelijk iemand nodig om hem weer met beide voetjes op de grond te zetten.


    Ex astris, sciencia

    Alweer graffiti? Misschien is dit zijn manier om te laten zien dat hij liever kunstenaar had willen worden dan zanger :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Wow, wat een verrassing. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tomas schreef:
    Waarom heeft hij dan niet zoiets als Zayn Malik heeft.
    Die spuit ook weleens graffiti op tour maar heeft speciale ruimtes/doeken/lakens (wat het ook zijn) om z'n creativiteit op los te laten.
    Misschien ook een goed idee voor Justin, mocht ie zo graag iets willen bekladden.


    Want 1D zijn toch zulke engeltjes -_-.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Want 1D zijn toch zulke engeltjes -_-.

    Zegt ze toch niet of wel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij verbaast het ook helemaal niet meer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Titan schreef:
    (...)
    Zegt ze toch niet of wel?


    Dat ze nou precies 'Zayn Malik' als voorbeeld heeft is wel heel toevallig.


    Every artist was first an amateur.

    Lyall schreef:
    (...)

    Dat ze nou precies 'Zayn Malik' als voorbeeld heeft is wel heel toevallig.


    Het is tenminste een goed voorbeeld.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lyall schreef:
    (...)

    Dat ze nou precies 'Zayn Malik' als voorbeeld heeft is wel heel toevallig.


    Dat hij het nou nét op die manier doet, kan zij ook niets aan doen. Ze zegt nog steeds niet dat One Direction geen verkeerde dingen doen.


    We need a bigger boat.

    Titan schreef:
    Ik denk dat ik niet eens wat hoef te zeggen of wel?


    Queer zijn is gewoon alles

    I can make better art.


    No growth of the heart is ever a waste

    Komt hij ooit nog eens in keer in het goede nieuws?
    Want wat ik de laatste tijd over hem hoor is alles behalve positief.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.