• Justin Bieber is erin geslaagd om het stadsbestuur van het Australische stadje Gold Coast tegen zich te keren.

    De tienerster verbleef gisteren in een plaatselijk hotel en vond er niets beter op dan de buitenmuren te bekladden met grafitti. De burgemeester roept de zanger nu op om "zijn troep zelf te komen opruimen". Hij vindt dit maar meer dan normaal, aangezien gewone mensen fikse boetes zouden krijgen voor dit gedrag. Hij zou de opkuis daarbij ook zien als een teken van respect naar zijn Australische fans toe. Het is trouwens niet de eerste keer dat Bieber zijn graffitikunsten bovenhaalt, ook in Brazilië zou de zanger een hotel hebben bewerkt, althans volgens getuigen. De bewijzen zijn er nu echter zwart op wit, Bieber werd namelijk gefilmd door een bewakingscamera tijdens de daad.

    Misschien houdt Justin het toch beter gewoon bij zingen, dat levert hem althans minder controverse op ...



    Bron


    Take me to wonderland

    Lovina schreef:
    (...)
    Ik ga nu niet Justin lopen verdedigen, ondanks dat ik fan ben. Maar zijn gedrag de laatste tijd gaat mij echt te ver, meneer mag dan wel een van 's wereldsberoemdste artiesten zijn, ik vind dat geen reden om deze dingen te flikken.


    Eens.


    Some people are art and do art at the same time

    Gemela schreef:
    Oh, that's just wrong Bieber! (cat)


    ©1998

    Aandacht...
    Alsof hij dat al niet genoeg krijgt.
    *facepalm*


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hij heeft klaarblijkelijk zijn roeping gemist. Wat een kunstwerk! Wat een prachtige uiting van zijn innerlijke gevoelens over de wrede maatschappij. Ach, wat is het toch een goede jongen met veel herseninhoud.
    Petje af.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké.


    26 - 02 - '16