• Written in these walls are the stories that I can't explain.
    Written on these walls are the colors that I can't change.





    Het beroemde leven eist zijn tol en dat weten de jongens van One Direction maar al te goed. Het leven lijkt verschrikkelijk veel op het beroemdste Monopoly spel met de jongens, en hun vrienden, als pionnen. Zij mogen namelijk ook niet doen wat ze willen doen, of zeggen, en worden als het ware bestuurd door het management. Als ze moeten springen, springen ze, als ze moeten zeggen dat hun relatie alleen een bromance is, doen ze dat met pijn in hun hart. Heel het leven is voor de jongens uitgekauwd. Maar hoe lang zullen de jongens, samen met de rest, de schijn nog vol kunnen houden? Hoe lang gaan ze nog doen wat er van hun word verwacht? Wanneer nemen ze het besluit om hun eigen leven te leven en te genieten van de fame? Wanneer laten ze de echte jongens en hun leven naar voren komen, om zich niets van andere aan te trekken? En als ze besluiten de waarheid te vertellen, hoe zal het dan uitpakken? Raken ze alles kwijt wat hen lief is of word het met open armen ontvangen? Raken ze hun baan kwijt of rijken de jongen ook de top, om zo te ogen van de andere mensen te openen?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Let op, deze RPG is meer gericht op de nadelen van het leven van de mensen, dus een happy end kan ver te zoeken zijn. Het eist zijn tol en er leiden vele wegen naartoe.






    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Extra:


    Jongens:
    -Niall James Horan: Liked
    -Harry Edward Styles: 1946
    -Louis William Tomlinson; Memorias
    -Liam James Payne: HelloSweety
    -Zayn Javadd Malik: Walsh


    Vriendinnen:
    Niet iedere jongen heeft een vriendin, of kunnen als dekmantel dienen.
    Overleg het dus met degene die het personage speelt

    - Vriendin Louis: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Vriendin Harry: Lizz Marie Meadow Phyre
    - Vriendin Zayn: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Vriendin Niall: Abigail 'Abby' Luciana Carrick Memorias
    -



    Overige rollen;
    Denk hier vooral bij bij de familie van de jongens, want deze kunnen een grote rol spelen in het verhaal.
    - Zusje Zayn: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Catlynn "Cat" Violetta Mustafa xMeCrazyMofo
    - Zusje Liam: Hope Logan Payne Phantasie
    - Zusje Louis: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Sky Madison Grey Candira
    -
    -




    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en je hebt het zo geschreven.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Memorias en Phantasie, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HelloSweety schreef:
    Lizz kan net als Niall aan de drank en drugs zitten, misschien zelfs dealen, dan Niall tegenkomen dat ze samen in het complot zitten en het geheim houden voor de rest, waardoor anderen gaan denken dat ze vreemd met elkaar gaan... Zo wordt de ier ook betrokken in de DRAMA!!!

    Het is maar een ideetje


    Dan moet Liked het er ook mee-eens zijn en zij heeft al een geheim, so.. ;c

    Euhmm Sky is de vriendin van Liam, dus waarom staat ze bij Overige rollen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Omdat ik nu heel even de laptop tot mijn beschikking heb...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yay!


    Bowties were never Cooler

    Oke ik weet een goeie geheim..
    Dit is dus de reden waarom mijn rol Louis helpt.

    Mijn rol (zusje van Liam) had aan anorexia geleden. Omdat ze gepest was vroeger en ze zichzelf te dik vondt. Niemand wist hiervan totdat Hope en Liam achterkwamen dat ze veelste mager was en toen kwamen ze erachter dat zij anorexia leed. Ze moest naar een soort instituut voor meisjes voor anorexia. Ze is nu helemaal genezen ervan, althans dat lijkt zo. Nog steeds vindt ze zichzelf helemaal niet mooi, maar doordat Hope en Liam nu wisten dat ze aan anorexia had geleden zijn ze nu beetje waakzamer over haar eet gewoontes, dus wanneer ze voelt dat ze moet gaan kotsen of perse moet afvallen. Snijd ze zichzelf om die controle van haar te bedwingen, sinds dat ze aan anorexia had geleden voelt ze zich heel eenzaam en ook daardoor snijd ze zich zelf. Natuurlijk laat ze niks aan haar familie tonen of de rest van de wereld. Niemand mag weten dat zij zichzelf snijd. Om haar sneeen niet te laten tonen draagt ze altijd lange mouwen en lange broeken.
    Ze komt erachter dat Louis ook weinig begon te eten en ze weet als eerste wat er aan de hand is. Ze zal alles aan doen om erachter te komen waarom hij minder of haast niks eet en ze zal hem hierbij helpen. In het geheim, want ze weet bijna zeker dat Louis niet wil dat de rest achter zou gaan komen.



    Is dit oke?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 9:33 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol: zusje Liam
    Naam: Lilyan Emarald Payne
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits, Wolverhamton
    Innerlijk: Lilyan is een rustig, lief en aardig meisje. Ze staat altijd klaar voor iemand, ze kan ook soms best koppig zijn en eigenwijs. Helemaal als ze iemand wilt gaan helpen en diegene wilt eigenlijk geen hulp, dan gaat ze netzolang door totdat diegene haar hulp wilt hebben. Eigenlijk is Lilyan een meisje die haar eigen gevoelens en dus ook haar eigen belang uit de weg schuift. Ze wilt aan niemand haar pijn laten zien en wil ook niet dat iemand medeleven toont.
    Uiterlijk:


    Geheim: Ze had aan anorexia geleden. Omdat ze gepest was vroeger en ze zichzelf te dik vondt. Niemand wist hiervan totdat Hope en Liam achterkwamen dat ze veelste mager was en toen kwamen ze erachter dat zij anorexia leed. Ze moest naar een soort instituut voor meisjes voor anorexia. Ze is nu helemaal genezen ervan, althans dat lijkt zo. Nog steeds vindt ze zichzelf helemaal niet mooi, maar doordat Hope en Liam nu wisten dat ze aan anorexia had geleden zijn ze nu beetje waakzamer over haar eet gewoontes, dus wanneer ze voelt dat ze moet gaan kotsen of perse moet afvallen. Snijd ze zichzelf om die controle van haar te bedwingen, sinds dat ze aan anorexia had geleden voelt ze zich heel eenzaam en ook daardoor snijd ze zich zelf. Natuurlijk laat ze niks aan haar familie tonen of de rest van de wereld. Niemand mag weten dat zij zichzelf snijd. Om haar sneeen niet te laten tonen draagt ze altijd lange mouwen en lange broeken.
    Ze komt erachter dat Louis ook weinig begon te eten en ze weet als eerste wat er aan de hand is. Ze zal alles aan doen om erachter te komen waarom hij minder of haast niks eet en ze zal hem hierbij helpen. In het geheim, want ze weet bijna zeker dat Louis niet wil dat de rest achter zou gaan komen.
    Extra: Terwijl ze Louis helpt met zijn probleem krijgt ze later wat gevoelens voor hem.

    KLAAR

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:09 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Rol: zusje Liam
    Naam: Lilyan Emarald Payne
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits, Wolverhamton
    Innerlijk: Lilyan is een rustig, lief en aardig meisje. Ze staat altijd klaar voor iemand, ze kan ook soms best koppig zijn en eigenwijs. Helemaal als ze iemand wilt gaan helpen en diegene wilt eigenlijk geen hulp, dan gaat ze netzolang door totdat diegene haar hulp wilt hebben. Eigenlijk is Lilyan een meisje die haar eigen gevoelens en dus ook haar eigen belang uit de weg schuift. Ze wilt aan niemand haar pijn laten zien en wil ook niet dat iemand medeleven toont.
    Uiterlijk:


    Geheim: Ze had aan anorexia geleden. Omdat ze gepest was vroeger en ze zichzelf te dik vondt. Niemand wist hiervan totdat Hope en Liam achterkwamen dat ze veelste mager was en toen kwamen ze erachter dat zij anorexia leed. Ze moest naar een soort instituut voor meisjes voor anorexia. Ze is nu helemaal genezen ervan, althans dat lijkt zo. Nog steeds vindt ze zichzelf helemaal niet mooi, maar doordat Hope en Liam nu wisten dat ze aan anorexia had geleden zijn ze nu beetje waakzamer over haar eet gewoontes, dus wanneer ze voelt dat ze moet gaan kotsen of perse moet afvallen. Snijd ze zichzelf om die controle van haar te bedwingen, sinds dat ze aan anorexia had geleden voelt ze zich heel eenzaam en ook daardoor snijd ze zich zelf. Natuurlijk laat ze niks aan haar familie tonen of de rest van de wereld. Niemand mag weten dat zij zichzelf snijd. Om haar sneeen niet te laten tonen draagt ze altijd lange mouwen en lange broeken.
    Ze komt erachter dat Louis ook weinig begon te eten en ze weet als eerste wat er aan de hand is. Ze zal alles aan doen om erachter te komen waarom hij minder of haast niks eet en ze zal hem hierbij helpen. In het geheim, want ze weet bijna zeker dat Louis niet wil dat de rest achter zou gaan komen.
    Extra: Terwijl ze Louis helpt met zijn probleem krijgt ze later wat gevoelens voor hem.

    KLAAR


    Rol zusje van Liam is nu klaar! Vinden jullie het een goede rol?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sorry dat ik misschien zaag of plannen in de war gooi, maar is het niet leuker als Harry ook een zusje heeft ipv dat Liam er 2 heeft?


    Bowties were never Cooler

    @HalloSweety: Daar heb je wel gelijk in, maar ik zag Lilyan altijd als zusje van Liam en daar is ook mijn mindset in. En als ik eenmaal een mindset heb opeen rol dat die zo hoort, is het erg lastig om die mindset teniet te doen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik snap het. Nogsteeds zielige Hazza


    Bowties were never Cooler

    Sorry trouwens als mijn posts heftig of triggering zijn. Ik heb er zelf last van gehad, dus ik weet hoe het werkt en in je hoofd speelt. Als het te erg is gewoon zeggen dan pas ik het aan


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Sorry trouwens als mijn posts heftig of triggering zijn. Ik heb er zelf last van gehad, dus ik weet hoe het werkt en in je hoofd speelt. Als het te erg is gewoon zeggen dan pas ik het aan


    Ik heb er zelf ook last van gehad, maar ik vind het niet erg. c;
    Anyway wilt er iemand de beste vriend(in) van Lizz zijn? Want nu heeft ze alleen Harry. :33

    Julia opzich wel.

    Fijn dat je het niet erg vind, want ik zou niets erger vinden dan zoiets triggeren op mijn geweten hebben


    Bowties were never Cooler

    Phyre schreef:
    (...)

    Ik heb er zelf ook last van gehad, maar ik vind het niet erg. c;
    Anyway wilt er iemand de beste vriend(in) van Lizz zijn? Want nu heeft ze alleen Harry. :33


    Cat heeft alleen Niall?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Phyre schreef:
    (...)

    Ik heb er zelf ook last van gehad, maar ik vind het niet erg. c;
    Anyway wilt er iemand de beste vriend(in) van Lizz zijn? Want nu heeft ze alleen Harry. :33


    Abby wil op zich ook wel, die heeft ook alleen Niall.


    "Family don’t end in blood”