• Written in these walls are the stories that I can't explain.
    Written on these walls are the colors that I can't change.





    Het beroemde leven eist zijn tol en dat weten de jongens van One Direction maar al te goed. Het leven lijkt verschrikkelijk veel op het beroemdste Monopoly spel met de jongens, en hun vrienden, als pionnen. Zij mogen namelijk ook niet doen wat ze willen doen, of zeggen, en worden als het ware bestuurd door het management. Als ze moeten springen, springen ze, als ze moeten zeggen dat hun relatie alleen een bromance is, doen ze dat met pijn in hun hart. Heel het leven is voor de jongens uitgekauwd. Maar hoe lang zullen de jongens, samen met de rest, de schijn nog vol kunnen houden? Hoe lang gaan ze nog doen wat er van hun word verwacht? Wanneer nemen ze het besluit om hun eigen leven te leven en te genieten van de fame? Wanneer laten ze de echte jongens en hun leven naar voren komen, om zich niets van andere aan te trekken? En als ze besluiten de waarheid te vertellen, hoe zal het dan uitpakken? Raken ze alles kwijt wat hen lief is of word het met open armen ontvangen? Raken ze hun baan kwijt of rijken de jongen ook de top, om zo te ogen van de andere mensen te openen?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Let op, deze RPG is meer gericht op de nadelen van het leven van de mensen, dus een happy end kan ver te zoeken zijn. Het eist zijn tol en er leiden vele wegen naartoe.






    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Extra:


    Jongens:
    -Niall James Horan: Liked
    -Harry Edward Styles: 1946
    -Louis William Tomlinson; Memorias
    -Liam James Payne: HelloSweety
    -Zayn Javadd Malik: Walsh


    Vriendinnen:
    Niet iedere jongen heeft een vriendin, of kunnen als dekmantel dienen.
    Overleg het dus met degene die het personage speelt

    - Vriendin Louis: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Vriendin Harry: Lizz Marie Meadow Phyre
    - Vriendin Zayn: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Vriendin Niall: Abigail 'Abby' Luciana Carrick Memorias
    -



    Overige rollen;
    Denk hier vooral bij bij de familie van de jongens, want deze kunnen een grote rol spelen in het verhaal.
    - Zusje Zayn: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Catlynn "Cat" Violetta Mustafa xMeCrazyMofo
    - Zusje Liam: Hope Logan Payne Phantasie
    - Zusje Louis: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Sky Madison Grey Candira
    -
    -




    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en je hebt het zo geschreven.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Memorias en Phantasie, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol:
    Zusje Liam
    Naam:
    Hope Logan Payne
    Leeftijd:
    18 jaar, 24 december
    Nationaliteit:
    Brits, Wolverhampton
    Innerlijk:
    Hope is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Hope wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is het meisje erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op in haar slaapkamer, of wilt ze het liefste in de armen van haar broer kruipen, om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Hope vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Hope erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Hope staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen en doet er altijd de moeite voor.
    Uiterlijk:



    Geheim:
    Hope is iemand die je onder het kopje met spiritualiteit kan plaatsen. Niet dat ze gedachten kan lezen, of iets in die richting, maar met haar gevoel alleen kan ze al heel veel dingen te weten komen. Zelfs met alleen al een foto of een simpele handdruk kan het meisje zeggen hoe of wat, want het is de energie die iemand uitstraalt.En dat samen met haar dromen, maakte haar dat ze soms al dingen weet voor deze ook werkelijk gebeuren.
    Ze schaamt zich hiervoor en verzwijgt dit dan ook voor iedereen, zelfs aar broer waar ze het meeste om geeft. De persoon die haar het meeste dierbaar is. Niemand zal ook iets te weten komen over deze 'gave', want omdat Hope er zelf ook niet voor de volle honderd procent achterstaat, denkt ze dat het allemaal maar toeval is.
    Extra:
    x

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 20:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Memorias schreef:
    Rol:
    Swagmaster
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    21 jaar
    Nationaliteit:
    Brits
    Innerlijk:
    Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk:




    Geheim:
    Louis heeft een geheime relatie met het zusje van Zayn, Safiya, die dan weer een nep relatie voor de camera met ... heeft. Louis kan wel tegen kritiek, maar van het management krijgt hij af en toe zoveel kritiek en zoveel bevelen waar hij het niet mee eens is, dat hij het soms echt even niet meer weet. Het gezeur en bekritiseer van het management maakt Louis onzeker. Erg onzeker, al zie je dat niet altijd aan de altijd vrolijk lijkende Louis. Ook heeft Louis een eetprobleem, wat niemand van hem weet. Al hebben de mensen die dicht bij hem staan wel door dat Louis niet meer helemaal de oude is.
    Over zijn geheime vriendin Safiya is Louis soms wat overbezorgd, wat hij soms ook wel eens over zijn eigen lichaam mag zijn.
    Extra: -


    Louis is done. (;


    "Family don’t end in blood”

    Yay! Ik heb een zusje en een broer!


    Bowties were never Cooler

    Is Julia trouwens goed voor jou, Memorias?


    Bowties were never Cooler

    Rol: Vriendin van Liam
    Naam: Sky Madison Grey
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits
    Innerlijk: Sky is een heel lief en aardig meisje. Toch kan ze op sommige momenten een bitch zijn, maar dat is alleen op momenten als ze veel verdriet heeft of pijn en iemand haar dan juist aandacht geeft en medeleven. Want Sky is juist een vrouw die niet zo van houd om op de voorgrond te zijn, al lijkt het er misschien wel op door haar uiterlijk. Ook is ze behulpzaam en zou ze altijd voor iemand klaar staan.
    Uiterlijk:



    Geheim: Sky is de vriendin van Liam, maar ze weet zelf dat het al niet zo lekker gaat tussen hen twee en zij weet wel waarom. Dit komt omdat Sky namelijk lesbi is, maar zeis er nooit voor uitgekomen. Niemand in haar familie weet dat ze lesbi is,dus ook Liam en de rest dan de wereld niet. Ze is namelijk bang hoe de wereld haar zou zien als het uit zou komen. Eigenlijk heeft ze al een lange tijd gevoelens gekregen voor Liam's zusje Hope (Als het goed is, degene die Hope speelt.) Ze weet niet of Hope ook lesbi is of bisexueel. Dit kan goed uitpaken of juist helemaal verkeerd.
    Extra: Ze schrijft veel verhalen en maakt graag tekeningen/schilderwerk die bij haar verhalen passen


    Ik wil graag ook het zusje spelen van Liam.

    Hellosweety: Is het goed, want dan zit ik zo te denken dat mijn rol als zusje, gevoelens heeft voor haar eigen broer. Ook al weet ze dat het fout is en ookniet zal gebeuren dat er een relatie uitkomt. Het is lastig om haar gevoelens soms te bedwingen..
    Voor degene die Louis speelt: Is het goed dat mijn rol dan al snel achterkomt van jou eetpatroon en echt iets van zegt en jou probeert ermee te helpen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Phantasie schreef:
    Rol:
    Zusje Zayn en de vriendin van Louis
    Naam:
    Safiya Amirah Malik
    Leeftijd:
    17 jaar, 27 december.
    Nationaliteit:
    Pakistaans-Brits
    Innerlijk:
    Safiya is opgegroeid in een hechte familie opgegroeid, en Zayn vormde altijd een heel belangrijk van haar leven. Ze is echter niet helemaal hetzelfde als haar broer, maar er zijn wel degelijk karakteristieke overeenkomsten. Safiya is vrijwel altijd goed gehumeurd en is dol op feesten. Voor buitenstaanders kan ze nogal verlegen en mysterieus voor de dag komen, terughouden, en daarnaast is ze misschien ook een tikje te naïef voor de wereld waarin ze is beland sinds ze hét vriendinnetje van Louis Tomlinson is. Tenminste dat is in werkelijkheid het geval, want voor de buitenwereld blijft ze hét vriendinnetje van een heel ander iemand. Daarbuiten heeft haar broer diezelfde status, en dat maakt het voor Safiya niet altijd makkelijk om zichzelf te zijn. Zeker ook niet, omdat ze niet mag zijn wie ze is, net als de rest van de Direction family. Voor de buitenwereld komt zij, samen met de andere, altijd uit als de perfecte leden binnen de family, maar daarbinnen zijn er ook wel eens breukjes te bekennen. Iedereen kampt met zijn eigen problemen, wat de buitenwereld niet weet. Je zou het nu bijvoorbeeld niet meer zeggen, maar Safiya is een zeer lange tijd afgezonderd en depressief geweest.
    Het is de bron van de overbezorgdheid van Louis en Zayn, die haar mede daardoor dicht bij zich wil houden. Zelfs met de overvolle carrière van de jongens. Zij blijven dan ook zeer strikt over paparazzi bij haar in de buurt, en houdt haar het liefst ook zo ver mogelijk weg bij de roddels. Safiya heeft zich rond haar veertiende namelijk gesneden en dacht na over zelfmoord en nog wel meer. Het kwam niet aanwaaien, en er is dan ook een reden waarom ze zo ongelukkig werd. Dat allemaal door de omgang met verkeerde vrienden, de verkeerde mensen vertrouwen en heel erg koppig zijn. Dat betekend niet dat Safiya er niet meer bovenop gekomen is, al zal ze altijd heel oplettend blijven, want met Louis aan haar zijde en haar broer ziet ze wel een goede toekomst. Toch neemt dat niet weg dat het meisje bang is door de problemen waar haar vrienden mee kampen en vind dit veel belangrijker dan haar eigen problemen. Ze wil dan ook alles doen om hen te helpen en zal altijd voor iedereen klaar staan.
    Safiya is daarnaast niet snel boos, maar wat anderen tegen haar zeggen of doen vergeet ze niet snel. Toch is ze extreem tegen lichamelijk geweld en zal ze nooit in een gevecht te vinden zijn. Ze kan echter wel heel lang boos op iemand blijven, wat sommige jongens ook wel een hebben kunnen ondervinden.
    Uiterlijk:



    Geheim:
    Safiya heeft achter de camera een relatie met Louis Tomlinson. Een van de beste vrienden van haar broer terwijl ze voor de camera een relatie heeft met een andere beroemdheid. Dit is iets wat niet altijd even makkelijk is, maar dat is nu eenmaal omdat het management het niet met de relatie tussen de twee tieners eens is. Iets wat er voor zorgt dat het meisje zich rot voelt. Ze ziet haar vrienden weer voor zich waar ze vroeger het verkeerde pad op werd gestuurd en door in een depressie belandde. Iets waar ze altijd nog in terug zou kunnen vallen, want er overheen is het meisje nog niet helemaal.
    Extra:
    Safiya wilde voor haar broer beroemd werd heel graag iets met kunst, of talen, doen, waardoor zij vloeiend Frans, Duits en Spaans kan spreken. Toen ze dat uitstelde omwille van alle publiciteit, pakte ze haar creatieve kanten op en nu houdt ze zich in haar vrije tijd vooral bezig met penselen en potloden. Iets waar haar broer ook goed mee overweg kan, en waar Safiya het stiekem ook van heeft afgekeken. Ze is daarnaast een stiekeme Directioner, en dol op de lol die de band maakt als ze met hun muziek bezig zijn. Safiya ziet de band, op Louis na, dan ook echt als haar andere broers en probeert daarom ook zo veel mogelijk concerten van hen bij te wonen en heeft zelfs enkele spandoeken gemaakt. Niet alleen voor Louis en Zayn, maar de rest komt zeker er ook op voor.


    Klaar en Hope komt.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 19:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:
    (...)

    Klaar en Hope komt.


    Heb je mijn geheim gelezen van mijn rol Sky Madison Grey? Vindt je dat goed?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    @Candira Ik heb het een klein beetje moeilijk met je tweede persoontje. Ik heb namelijk voor mezelf 2 regels bij rpg, om het niet te raar te laten worden: Geen echt sociaal onacceptabele dingen(cannibalisme, incest[Moord en mishandeling niet meegerekent]) en zo realisitsch mogelijk... Maar als de rest het wel allemaal wil, wil ik het een kans geven

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 19:36 ]


    Bowties were never Cooler

    @Hellosweety: Oke, begrijp het! Als de rest er echt mee oneens is met die rol (Zusje van Liam die gevoelens heeft voor hem) Dan verander ik het wel.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    HelloSweety schreef:
    @Candira Ik heb het een klein beetje moeilijk met je tweede persoontje. Ik heb namelijk voor mezelf 2 regels bij rpg, om het niet te raar te laten worden: Geen echt sociaal onacceptabele dingen(cannibalisme, incest) en zo realisitsch mogelijk... Maar als de rest het wel allemaal wil, wil ik het een kans geven


    Wat heb je met je cannibalisme? Die hoor ik steeds weer terugkeren.

    Maar @Candira op zich vind ik je eerst rol wel goed, alleen de tweede geeft bij mij ook de twijfels.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Phantasie en HelloSweety: Het hoeft niet te betekenen dat Liam en mijn rol echt is gaan krijgen he! Het is gewoon alleen dat mijn rol gevoelens heeft voor Liam, natuurlijk weet mijn rol dat het verkeerd is en heel waarschijnlijk toch niet echt iets zou gaan uitpakken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    @HelloSweety Julia is helemaal prima wat mij betreft.

    @Candira Dat van dat zij het eetprobleem van Louis ontdekt, vind ik op zich prima.


    "Family don’t end in blood”

    Wacht, wat zijn alle problemen nou? Ik ga mijn personage zo invullen ;x.

    Rol:
    Harry’s vriendin.
    Naam:
    Marie-Lizz Meadow.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Nationaliteit:
    Brits.
    Innerlijk:
    Lizz is een lief, gek meisje met een hart van goud. Ze is erg intelligent, vooral boekenwijsheid, maar ze onthoud alles. Ze heeft namelijk een fotografisch geheugen, eerder een vloek dan een gift vind ze zelf. Ze onthoud alles wat ze ooit heeft gezien of gelezen. Lizz is fantasierijk en heeft een goed inlevingsvermogen. Het liefst dagdroomt ze. Lizz heeft last van ADD, daardoor kan ze zich niet goed concentreren en is ze snel afgeleid. Toch houdt Lizz er erg van om te lezen. Als ze een boek heel goed vind kan ze zich dan wel concentreren en dan gaat ze hyperfocussen. Ook is ze heel erg gevoelig, ze kan snel gekwetst worden. Lizz is heel onzelfzuchtig; anderen gaan altijd voor. Ze is een typische vis (sterrenbeeld). Toch heeft Lizz ook minpunten, zo kan ze heel chaotisch zijn. Ook heeft ze een zwakke wil en is ze snel te misleiden. Vaak word ze ook beschreven als vaag en geheimzinnig. Lizz haar ouders zijn gescheiden, waardoor ze geen contact meer heeft met haar moeder. Ze heeft nu een stief-moeder genaamd Alexandra, maar Lizz mag haar niet. Lizz is vaak te vinden bij haar opa, die haar allerlei verhalen vertelt over zijn verleden.
    Uiterlijk:


    Lizz heeft goudblonde lokken en grasgroene ogen. Ze heeft een egale huid en een slanke bouw. Lizz is niet heel erg groot, ze is rond de 1.75 en dat is precies een goede lengte voor haar. Ze heeft één tattoo op haar lies; een leeuw. Het staat voor de kracht die ze in haar heeft, ookal moet ze zichzelf daaraan blijven herinneren.
    Geheim:
    Komt nog.
    Extra:
    Lizz heeft last van ADHD, ADD, OCD, en ze valt op beide geslachten.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 18:36 ]

    @Phantasie: het is een duidelijk voorbeeld voor een abstract begrip voor sociale acceptabelheid.

    @Candira: Ik blijf bij mijn statement dat ik er liever niet aan mee doe of een meerderheid moet het een goed plan vinden


    Bowties were never Cooler