De andere mods weten het ook nog maar net, maar ik wil het jullie ook nog allemaal even zeggen: 'Ik stop ermee.'
Ik ben al een tijdje aan het denken dat ik er best mee kan stoppen omdat ik de laatste maanden echt geen tijd meer heb om me op modtaken te richten, laat staan op topics controleren en actief zijn op het forum, wat jullie toch wel meer wouden.
Ik heb het nu ongelofelijk druk met school en in mijn vrije tijd heb ik nog de jeugdbeweging en mijn vriend, waar ik liefst zo veel mogelijk tijd in steek. En het komende jaar gaat dit niet verbeteren omdat ik nog een aantal stageperiodes moet doen en natuurlijk ook nog lessen heb en examens..
Dus ik denk niet dat de tijd die ik in Q kan steken voorlopig nog hoger wordt, de zin om alles bij te lezen ook niet echt, dus daarom heb ik vandaag officieel beslist dat ik er mee stop en dus de kans aan een van jullie geef voor tijdens de volgende verkiezingen.
Bedankt voor de leuke tijd als mod en heel veel succes voor degene die aan toekomstige verkiezingen deelnemen.
Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn