• De andere mods weten het ook nog maar net, maar ik wil het jullie ook nog allemaal even zeggen: 'Ik stop ermee.'

    Ik ben al een tijdje aan het denken dat ik er best mee kan stoppen omdat ik de laatste maanden echt geen tijd meer heb om me op modtaken te richten, laat staan op topics controleren en actief zijn op het forum, wat jullie toch wel meer wouden.
    Ik heb het nu ongelofelijk druk met school en in mijn vrije tijd heb ik nog de jeugdbeweging en mijn vriend, waar ik liefst zo veel mogelijk tijd in steek. En het komende jaar gaat dit niet verbeteren omdat ik nog een aantal stageperiodes moet doen en natuurlijk ook nog lessen heb en examens..
    Dus ik denk niet dat de tijd die ik in Q kan steken voorlopig nog hoger wordt, de zin om alles bij te lezen ook niet echt, dus daarom heb ik vandaag officieel beslist dat ik er mee stop en dus de kans aan een van jullie geef voor tijdens de volgende verkiezingen.

    Bedankt voor de leuke tijd als mod en heel veel succes voor degene die aan toekomstige verkiezingen deelnemen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Spijtig dat je hebt besloten de fuctie te verlaten, maar ik wil wel zeggen dat ik je een van de beste mods vond.
    Heel veel succes met school en dergelijke!

    Logisch dat je ermee stopt: School gaat soms nou eenmaal voor. Wel jammer, volgens mij was je een goede mod.
    Succes met je drukte!


    Tijd voor koffie.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 9:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    veel Succes met school en al het anderen :3, Hopelijk zien we je nog voorbij komen als gewone user.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jammer, jij was een van de mods die ik altijd heel goed vond. Weer een goede mod minder. :c
    Anyway, succes met alles!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Jammer, jij was een van de mods die ik altijd heel goed vond. Weer een goede mod minder. :c
    Anyway, succes met alles!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lovina schreef:
    Spijtig dat je hebt besloten de fuctie te verlaten, maar ik wil wel zeggen dat ik je een van de beste mods vond.
    Heel veel succes met school en dergelijke!


    Some people are art and do art at the same time



    Ik vond je een hele goede mod; jammer dat je stopt. Heel erg veel succes met alle drukte!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 16:36 ]


    We need a bigger boat.

    Barnabas schreef:
    Jammer, jij was een van de mods die ik altijd heel goed vond. Weer een goede mod minder. :c
    Anyway, succes met alles!

    Jammer dat je stopt, want ik vond je een van de beter mods. Maar uiteraard wel begrijpelijk.
    Succes ermee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Succes ermee! Ik zit ook in mijn examenjaar en ik weet hoe druk het is.
    Ik moet wel even zeggen dat je een goede mod bent. Petje af!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh, ik zie net dat je profiel terug dat van een gewone user is. Dat wordt wennen ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Awhie. Je was 1 van me favoriete mods geweest. Dit is echt jammer zeg. Maar wel begrijpelijk. Hopelijk blijf je wel een trouwe Quizletter.


    -

    GreaterGood schreef:
    Logisch dat je ermee stopt: School gaat soms nou eenmaal voor. Wel jammer, volgens mij was je een goede mod.
    Succes met je drukte!


    Haha, ik vind het ook raar dat ik nu opeens terug een gewone user ben. Het vervelendste is nu echt geen GM meer zijn en niet meer 300 reacties per pagina kunnen instellen :o Wat een pagina's -_-
    Ik vind het wel heel leuk dat er veel zeggen dat jullie me een goede mod vonden want ik vond dat van mezelf de laatste tijd echt niet meer, dus bedankt allemaal!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn