• De andere mods weten het ook nog maar net, maar ik wil het jullie ook nog allemaal even zeggen: 'Ik stop ermee.'

    Ik ben al een tijdje aan het denken dat ik er best mee kan stoppen omdat ik de laatste maanden echt geen tijd meer heb om me op modtaken te richten, laat staan op topics controleren en actief zijn op het forum, wat jullie toch wel meer wouden.
    Ik heb het nu ongelofelijk druk met school en in mijn vrije tijd heb ik nog de jeugdbeweging en mijn vriend, waar ik liefst zo veel mogelijk tijd in steek. En het komende jaar gaat dit niet verbeteren omdat ik nog een aantal stageperiodes moet doen en natuurlijk ook nog lessen heb en examens..
    Dus ik denk niet dat de tijd die ik in Q kan steken voorlopig nog hoger wordt, de zin om alles bij te lezen ook niet echt, dus daarom heb ik vandaag officieel beslist dat ik er mee stop en dus de kans aan een van jullie geef voor tijdens de volgende verkiezingen.

    Bedankt voor de leuke tijd als mod en heel veel succes voor degene die aan toekomstige verkiezingen deelnemen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jammer dat je stopt, maar ik snap je keuze!
    Veel succes met school en alle andere drukte! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:17 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kende je niet zo goed, maar je was een goede mod voor zover ik je heb meegemaakt. Veel succes met school en alles!


    26 - 02 - '16

    ahw! wel heel begrijpelijk, knap dat je de beslissing hebt kunnen nemen, dat lijkt me best moeilijk!
    heel veel geluk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Troll schreef:
    Ik kende je niet zo goed, maar je was een goede mod voor zover ik je heb meegemaakt. Veel succes met school en alles!


    Because I love him, do I need another reason?

    Aw, wat jammer. Ik herinner me nog dat je mod werd en ik vond dat je het altijd erg goed deed.

    Maar het is natuurlijk heel begrijpelijk dat je leven buiten Q voor gaat. Bedankt voor al het werk en veel succes met je plannen voor de komende tijd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aw, wat jammer. Ik herinner me nog dat je mod werd en ik vond dat je het altijd erg goed deed.

    Maar het is natuurlijk heel begrijpelijk dat je leven buiten Q voor gaat. Bedankt voor al het werk en veel succes met je plannen voor de komende tijd. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jammer dat je stopt! maar ik snap het volkomen.
    Succes met alles en hopelijk zien we je af en toe nog eens voorbij schieten als normale user (;

    Je was trouwens een goede mod =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Jammer, maar wel begrijpelijk. Bedankt voor alles! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Troll schreef:
    Ik kende je niet zo goed, maar je was een goede mod voor zover ik je heb meegemaakt. Veel succes met school en alles!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Troll schreef:
    Ik kende je niet zo goed, maar je was een goede mod voor zover ik je heb meegemaakt. Veel succes met school en alles!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hoewel ik je niet heel erg goed kende, vind ik het erg jammer voor je. Ik wens je veel succes met school, in ieder geval!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik denk dat je een heel goede mod geweest bent en ik snap dat Q nu op de tweede plaats komt. Veel succes nog in je verdere leven! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ahw spijtig. Ik vond je toch één van de betere mods naar mijn gevoel. Veel succes met school en al de rest. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind het echt jammer dat je weggaat, want ik vond je een zeer goede mod en een fijne collega.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nerveus schreef:
    Jammer dat je stopt, maar ik snap je keuze!
    Veel succes met school en alle andere drukte! (flower)


    Bad decisions make good stories.