• Fuck this shit! Ik kap ermee...
    Er zijn zoveel mensen die hier constant zeiken over alles, maar hun doen niets fout!! Nee, vooral niet!!!
    Ooit gehoord van vrije meningsuiting?? maar fuck you aan die stomme haters!! Jullie zijn nog erger
    altijd overal posten dat mensen komen 'zagen' over hun leven!! Deze topics dienen om iets kwijt te kunnen,
    maar jullie verpesten het voor iedereen!!!
    Ik zocht steun en begrip en ik krijg enkel gezeik over dat het mijn eigen fout is?
    Wel is het niet, j moest eens weten dat het voor sommige mensen soms geen keuze is!

    Ooh jezus, mensen, doe niet zo!! Ik zet ook heus wel goede dingen hierop en ja, ik reageer bijna nergens op topics,
    omdat ik vaak niet weet hoe te reageren...
    En ga niet zitten zeiken dat ik enkel voor 'zeik-topics' hierop kom. Ik lees hier nog steeds veel, ma tis nie omdat ik niet
    reageer dat ik hier nooit op zit e... Alsjeblieft seg, als ik oordelen wil over mezelf of mijn vriend of dergelijke, dan ga ik
    het wel ergens anders vragen, ik kwam vragen achter meningen, steun en dergelijke, niet achter het gezeik dat ik
    enkel 'zeik-topics' kom zetten, wat niet waar is... maar bon, als jullie zo kinderachtig willen doen, whatever!!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 23:06 ]

    Robbery schreef:
    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.

    Same here.


    Tijd voor koffie.

    Robbery schreef:
    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Voor de mensen die het niet snappen: haar vriend en zij woonden vroeger samen, maar wegens overlast van drugdealers en zo is ze terug bij haar ouders gaan wonen. Zowel zij als haar vriend waren vroeger verslaafd aan cannabis. Zij is afgekickt, maar haar vriend is terug aan de drugs. Volgens haar komt dat door slechte vrienden en de zogenaamd onveilige buurt. Omdat het een woning van de OCMW is, kunnen ze niet meteen weggaan.
    - geloof ik -

    Ik zou gewoon met je vriend praten. Wiet is nou niet echt een zwaar verslavende harddrug, maar ik kan geloven dat je het niet wil en ook bang bent dat hij met andere drugs gaat experimenteren. Ik denk alleen dat het vooral zijn eigen keuze was om aan wiet te beginnen en opnieuw te blowen. Anderen hebben daar misschien aan meegeholpen, maar als hij echt niet wilde hervallen, was hij ook niet herbegonnen.
    Jammer genoeg kunnen wij niet echt helpen achter ons computerscherm. Ik kan me wel voorstellen dat sommige users zich ergeren aan je topics over je relatieproblemen; Quizlet is namelijk een site waar mensen kletsen op het forum en creaties maken, geen speciale site voor mensen met relatieproblemen. Af en toe hebben sommige users het lastig en maken ze daar een topic over aan, maar alleen maar zulke topics zijn irritant.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 12:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Robbery schreef:
    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.


    •*• Lululu •*•

    Er is en verschil tussen mensen die naast 'zeur'-topics ook op andere dingen op Q reageren en mensen die Q alleen gebruiken om 'zeur'-topics te maken, maar succes ermee.


    You are beautiful, you are love.

    Eh, what? Waar gaat dit over? Did I miss something?

    Ooh, wacht. Ik heb het effe gelezen van Facts. Maar waarom is de beginpost dan veranderd? :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 11:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Eh, what? Waar gaat dit over? Did I miss something?

    Ooh, wacht. Ik heb het effe gelezen van Facts. Maar waarom is de beginpost dan veranderd? :')

    Omdat ze er niet tegen kan dat mensen zich ergeren aan haar topics over relatieproblemen, denk ik.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 12:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lol whut. Als jij een probleem hebt en dat hier post kun je er niet vanuit gaan dat mensen het mij jou eens gaan zijn. En als je er niet tegen kunt moet je hier niet zijn. Wij maken namelijk graag gebruik van onze vrijheid van meningsuiting.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Symmetry schreef:
    Er is en verschil tussen mensen die naast 'zeur'-topics ook op andere dingen op Q reageren en mensen die Q alleen gebruiken om 'zeur'-topics te maken, maar succes ermee.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Lol whut. Als jij een probleem hebt en dat hier post kun je er niet vanuit gaan dat mensen het mij jou eens gaan zijn. En als je er niet tegen kunt moet je hier niet zijn. Wij maken namelijk graag gebruik van onze vrijheid van meningsuiting.


    Ja, maar houd dan de volgende keer je mond in plaats van haar af te zeiken. Dit is ronduit respectloos.
    Je kan het er niet mee eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat zij dat hoeft te weten want als je goed kunt lezen zie je dat zij het zwaar heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, maar houd dan de volgende keer je mond in plaats van haar af te zeiken. Dit is ronduit respectloos.
    Je kan het er niet mee eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat zij dat hoeft te weten want als je goed kunt lezen zie je dat zij het zwaar heeft.

    Whut? Ik heb niet eens op haar stuff gereageerd. Ik reageer alleen op wat ik in de beginpost lees en uit de laatste zin haal ik dat wij het maar met haar eens moeten zijn. Waar ik het dus niet mee eens ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, maar houd dan de volgende keer je mond in plaats van haar af te zeiken. Dit is ronduit respectloos.
    Je kan het er niet mee eens zijn, maar dat wil niet zeggen dat zij dat hoeft te weten want als je goed kunt lezen zie je dat zij het zwaar heeft.



    Ja maar dan nog mag ie er toch wel op reageren, ook met een andere mening dan die van haar?

    Mjah, OT: Als ik jou was zou ik een goed gesprek met hem aanknopen over dit alles. En je niet weg laten blazen als hij het niet wil, gewoon vol blijven houden totdat hij er een keer mee stopt. En ga anders opnieuw met hem samenwonen. Bekijk de opties die er zijn om tóch dat huis uit te kunnen en ergens anders te gaan wonen. Succes/sterkte!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zeker, als ik met een probleem op Q kom, dan wil ik ook alleen maar reacties die mij tegenspreken en het niet met mij eens zijn en die mij afzeiken. Oh ja. Daar ben ik gek op. Weet je wat? Als ik mij nog rotter wil voelen dan mijn probleem al is, zal ik het hier posten.
    Op Q kun je rekenen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Zeker, als ik met een probleem op Q kom, dan wil ik ook alleen maar reacties die mij tegenspreken en het niet met mij eens zijn en die mij afzeiken. Oh ja. Daar ben ik gek op. Weet je wat? Als ik mij nog rotter wil voelen dan mijn probleem al is, zal ik het hier posten.
    Op Q kun je rekenen.


    Ik snap er geen hol van, niemand heeft haar toch beledigd? Ik lees voornamelijk advies (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Patholoog schreef:
    Zeker, als ik met een probleem op Q kom, dan wil ik ook alleen maar reacties die mij tegenspreken en het niet met mij eens zijn en die mij afzeiken. Oh ja. Daar ben ik gek op. Weet je wat? Als ik mij nog rotter wil voelen dan mijn probleem al is, zal ik het hier posten.
    Op Q kun je rekenen.

    Dafuck is wrong with you? Ik heb niet gezegd dat we alleen maar tegenspreken. Als ze gelijk heeft geven we / ik haar echt wel gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.