Fuck this shit! Ik kap ermee...
Er zijn zoveel mensen die hier constant zeiken over alles, maar hun doen niets fout!! Nee, vooral niet!!!
Ooit gehoord van vrije meningsuiting?? maar fuck you aan die stomme haters!! Jullie zijn nog erger
altijd overal posten dat mensen komen 'zagen' over hun leven!! Deze topics dienen om iets kwijt te kunnen,
maar jullie verpesten het voor iedereen!!!
Ik zocht steun en begrip en ik krijg enkel gezeik over dat het mijn eigen fout is?
Wel is het niet, j moest eens weten dat het voor sommige mensen soms geen keuze is!
Ooh jezus, mensen, doe niet zo!! Ik zet ook heus wel goede dingen hierop en ja, ik reageer bijna nergens op topics,
omdat ik vaak niet weet hoe te reageren...
En ga niet zitten zeiken dat ik enkel voor 'zeik-topics' hierop kom. Ik lees hier nog steeds veel, ma tis nie omdat ik niet
reageer dat ik hier nooit op zit e... Alsjeblieft seg, als ik oordelen wil over mezelf of mijn vriend of dergelijke, dan ga ik
het wel ergens anders vragen, ik kwam vragen achter meningen, steun en dergelijke, niet achter het gezeik dat ik
enkel 'zeik-topics' kom zetten, wat niet waar is... maar bon, als jullie zo kinderachtig willen doen, whatever!!
[ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 23:06 ]