• Fuck this shit! Ik kap ermee...
    Er zijn zoveel mensen die hier constant zeiken over alles, maar hun doen niets fout!! Nee, vooral niet!!!
    Ooit gehoord van vrije meningsuiting?? maar fuck you aan die stomme haters!! Jullie zijn nog erger
    altijd overal posten dat mensen komen 'zagen' over hun leven!! Deze topics dienen om iets kwijt te kunnen,
    maar jullie verpesten het voor iedereen!!!
    Ik zocht steun en begrip en ik krijg enkel gezeik over dat het mijn eigen fout is?
    Wel is het niet, j moest eens weten dat het voor sommige mensen soms geen keuze is!

    Ooh jezus, mensen, doe niet zo!! Ik zet ook heus wel goede dingen hierop en ja, ik reageer bijna nergens op topics,
    omdat ik vaak niet weet hoe te reageren...
    En ga niet zitten zeiken dat ik enkel voor 'zeik-topics' hierop kom. Ik lees hier nog steeds veel, ma tis nie omdat ik niet
    reageer dat ik hier nooit op zit e... Alsjeblieft seg, als ik oordelen wil over mezelf of mijn vriend of dergelijke, dan ga ik
    het wel ergens anders vragen, ik kwam vragen achter meningen, steun en dergelijke, niet achter het gezeik dat ik
    enkel 'zeik-topics' kom zetten, wat niet waar is... maar bon, als jullie zo kinderachtig willen doen, whatever!!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 23:06 ]

    Patholoog schreef:
    Zeker, als ik met een probleem op Q kom, dan wil ik ook alleen maar reacties die mij tegenspreken en het niet met mij eens zijn en die mij afzeiken. Oh ja. Daar ben ik gek op. Weet je wat? Als ik mij nog rotter wil voelen dan mijn probleem al is, zal ik het hier posten.
    Op Q kun je rekenen.


    Nouja, je hebt er ook niet veel aan als iedereen het met je eens is en er geen tegenargumenten zijn. Als iedereen poeslief gaat zijn dan hoef je niet eens om een mening van een ander te vragen, want dan weet je toch al hoe de ander er over denkt. Maar als je weet dat er mensen zijn die een andere mening zullen hebben, dan kan het soms handig zijn om het even aan te horen. Je weet maar nooit wat eruit komt.

    Maar goed, volgens mij gaat deze discussie niet meer geheel over het topic zelf maar meer over het algemeen over (zeik)topics, dus ik hou nu op. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb even het hele topic doorgelezen en ik zie nergens dat iemand wordt afgekraakt. Voor de beginpost werd veranderd zeiden twee mensen dat ze alleen op Q kwam als ze relatieproblemen had en dat ze ook met haar vriend kon praten. Dat is ook advies.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Gibbs.
    Zij vroeg om advies, niet om een mening en dat is een groot verschil en als dan heel Q gaat zeiken dat zij alleen maar ziektopics opent vind ik dat niet juist.
    Het enigste wat ik doe, is het opnemen voor iemand die jullie uit dit topic hebben gepest. Chapeau.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan begrijpen dat de topicstarter zo reageert, maar om twee mini-reacties waarin stond dat het een beetje irritant is dat jouw topics over je vriend en jij voortdurend te voorschijn komt én waar ook in stond dat jij eens met je vriend moet praten, iets wat ook advies is?
    In je topic staat nu: ik krijg enkel gezeik over dat het mijn eigen fout is? Terwijl je niet alleen gezeik krijgt. Ik zie voornamelijk ook advies, en sommige mensen krijgen helemaal geen advies als ze diep in de problemen zitten.
    Daarom vind ik het ook een beetje overdreven, want er is niemand beledigd.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 15:39 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Trouwens ik geef ze wel gelijk. Bijna alle topics die jij in de laatste tijd hebt aangemaakt gaan over je relatie. Op een gegeven moment hebben mensen het gewoon gehad.

    Jaja, I know dat ik ook zo was. Daarom kan ik dit nu ook zeggen :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 15:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op een forum mag je zeggen wat je wilt zolang dat met respect gebeurt. In mijn ogen is hier niemand gekwetst, dus ik snap het probleem niet helemaal? Als je wilt dat iedereen het maar klakkeloos met je eens is, moet je zoiets niet op een forum zetten dat er juist is om over kwesties te discussiëren.


    ars moriendi

    Ok, ik heb telkens stilletjes meegelezen, maar voel me nu geneigd ook even te reageren :Y).
    Ik vind, dat als je een topic start op Q, over dit soort dingen.. Je ook tegenreacties kunt verwachten! En die zijn juist goed! Als iedereen hetzelfde antwoord, word je alsnog niet geholpen. En ik neem aan dat dat je doel is..

    Máár ik vind ook niet dat mensen je hoeven af te zeiken en te kraken. Al heb ik dat hierin nog geen een keer gezien.
    Ik vind dat ze wél mogen zeggen dat het vervelend is dat jij zoveel topics aanmaakt.
    Jij mag toch ook zeggen dat het vervelend is dat je vriend zo is?

    En.. Om OT te blijven:
    Praat met je vriend. Ik vind het bullshit om te lezen dat hij niet veranderen kan door de buurt waar hij inzit. Damn, ik heb ook veel drugsdealers/gebruikers/alcoholgebruikers in mijn omgeving, maar nog nooit een van die dingen aangeraakt. Puur en alleen omdat ik het zelf wil.
    Ik denk dat praten de enige optie is. Want je kunt hem toch niet dwingen of chanteren! ;]
    Good luck.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    *Zucht omdat mensen de laatste tijd echt overdrijven.*
    Hebben jullie haar beledigd? Ik dacht het niet. Ik kan ook best begrijpen dat het op den duur echt irritant wordt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    *Zucht omdat mensen de laatste tijd echt overdrijven.*
    Hebben jullie haar beledigd? Ik dacht het niet. Ik kan ook best begrijpen dat het op den duur echt irritant wordt.

    Inderdaad.
    En daarbij, je kunt sowieso tegenreacties verwachten. Dat hoeft niet per se iets slecht te zijn, je kunt het als advies nemen. Ik vind dat er nogal overdreven op gereageerd wordt, want ze vroeg wel om advies. Dit kon ze verwachten. Overdrijven is ook een vak zeg.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 16:08 ]


    †

    Oh God, er wordt weer met het woord 'pesten' gegooid...


    Take me to wonderland

    Ik las het bericht maar via Facts haar post, want de beginpost was ineens aangepast.
    Maar goed, ik vind het rot voor je, maar het blijft zijn eigen keuze. Als hij echt wil kan hij heus wel afkicken en als hij niet wil.. Tja..


    26 - 02 - '16

    Patholoog schreef:
    @Gibbs.
    Zij vroeg om advies, niet om een mening en dat is een groot verschil en als dan heel Q gaat zeiken dat zij alleen maar ziektopics opent vind ik dat niet juist.
    Het enigste wat ik doe, is het opnemen voor iemand die jullie uit dit topic hebben gepest. Chapeau.


    Ik geef advies, zij zegt dat het aan de buurt ligt, ik zeg dat het onzin is, zij gaat vol op de aanval in. IK BEN JUIST DE GEPESTE. *cry*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Let's stop this shizzle.


    Some people are art and do art at the same time

    Volgens mij gaat dit wel erg off-topic nu.

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.