• Fuck this shit! Ik kap ermee...
    Er zijn zoveel mensen die hier constant zeiken over alles, maar hun doen niets fout!! Nee, vooral niet!!!
    Ooit gehoord van vrije meningsuiting?? maar fuck you aan die stomme haters!! Jullie zijn nog erger
    altijd overal posten dat mensen komen 'zagen' over hun leven!! Deze topics dienen om iets kwijt te kunnen,
    maar jullie verpesten het voor iedereen!!!
    Ik zocht steun en begrip en ik krijg enkel gezeik over dat het mijn eigen fout is?
    Wel is het niet, j moest eens weten dat het voor sommige mensen soms geen keuze is!

    Ooh jezus, mensen, doe niet zo!! Ik zet ook heus wel goede dingen hierop en ja, ik reageer bijna nergens op topics,
    omdat ik vaak niet weet hoe te reageren...
    En ga niet zitten zeiken dat ik enkel voor 'zeik-topics' hierop kom. Ik lees hier nog steeds veel, ma tis nie omdat ik niet
    reageer dat ik hier nooit op zit e... Alsjeblieft seg, als ik oordelen wil over mezelf of mijn vriend of dergelijke, dan ga ik
    het wel ergens anders vragen, ik kwam vragen achter meningen, steun en dergelijke, niet achter het gezeik dat ik
    enkel 'zeik-topics' kom zetten, wat niet waar is... maar bon, als jullie zo kinderachtig willen doen, whatever!!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 23:06 ]

    Ik kan wiet altijd moeilijk serieus nemen als hardcore verslaving. Maargoed; als je merkt dat hij zo veranderd is, praat met hem. Misschien heeft hij het zelf niet eens door dat dit de verkeerde kant opgaat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik kan wiet altijd moeilijk serieus nemen als hardcore verslaving. Maargoed; als je merkt dat hij zo veranderd is, praat met hem. Misschien heeft hij het zelf niet eens door dat dit de verkeerde kant opgaat.


    Same, haha.

    Anyway, ik snap niet waarom jij bij je ouders zit en hij daar alleen woont? Waarom wonen jullie er niet gewoon samen dan?


    Your make-up is terrible

    Zeg tegen die vrienden en tegen je vriend dat je niet langer drugs tolereert. Ik zou chantage-middelen inzetten, maar ik ben ook manipulatief en gemeen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cas schreef:
    (...)

    Same, haha.

    Anyway, ik snap niet waarom jij bij je ouders zit en hij daar alleen woont? Waarom wonen jullie er niet gewoon samen dan?

    Wel, zoals ik in mijn vorige topic reeds beschreef, is het daar een zeer onveilige buurt... Er wonen 2 wiet-dealers, 1 coke-dealer en
    1 heoïne-dealer in dezelfde blok als ons. En mij hebben ze daar een keer compleet bont en blauw geslagen omdat ik een neger
    niet wou kussen :S
    Dusja, ik kon er echt niet meer blijven, maar omdat het een sociaal appartment is (van ocmw) is het verplicht dat er sowieso 1
    iemand blijft wonen tot de huurperiode afloopt (31 januari 2014)

    Barnabas schreef:
    Zeg tegen die vrienden en tegen je vriend dat je niet langer drugs tolereert. Ik zou chantage-middelen inzetten, maar ik ben ook manipulatief en gemeen. :'D

    Nja, ik ben echt de allerslechtste in chanteren... En dan nog, ik heb het hem meerdere malen gezegd, maar het is enorm moeilijk om in die buurt er vanaf te blijven :S heb er zelf ook enorm veel moeite mee gehad, zonder hem was het me ook niet gelukt enzo, maja =( Ik weet wel da t beter gaat zijn as we terug samen wonen, maja :S

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Nja, ik ben echt de allerslechtste in chanteren... En dan nog, ik heb het hem meerdere malen gezegd, maar het is enorm moeilijk om in die buurt er vanaf te blijven :S heb er zelf ook enorm veel moeite mee gehad, zonder hem was het me ook niet gelukt enzo, maja =( Ik weet wel da t beter gaat zijn as we terug samen wonen, maja :S

    Dat vind ik echt zo'n bullshit. Als je dus in een slechte buurt woont, kun je slechter van zulke troep afblijven dan anders. Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. In een rijke buurt kun je ook gewoon met gelijke kansen alcoholist worden. Je kiest er zelf voor, het is niet dat mensen je strot openrijten en het erin gieten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat vind ik echt zo'n bullshit. Als je dus in een slechte buurt woont, kun je slechter van zulke troep afblijven dan anders. Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. In een rijke buurt kun je ook gewoon met gelijke kansen alcoholist worden. Je kiest er zelf voor, het is niet dat mensen je strot openrijten en het erin gieten.

    Oohja en jij hebt in zo'n buurt gewoond neem ik aan? Ik dacht het niet... En jij hebt dezelfde problemen meegemaakt?? Dacht het niet... Je kan nier oordelen over hoe moeilijk of makkelijk zoiets kan zijn! en ja, overal heb je evenveel kans om eraan te geraken, maar in een buurt waar geen dealers wonen kan je makkelijker stoppen... Onze oude 'dealer' die gaf een kameraad van mijn vriend een zakje gratis wiet, voor mijn vriend, zodat hij zijn klant terug zou krijgen... Zo'n dingen heb je niet in een gewone buurt waar geen dealers wonen....Sorry zenne... Ik zoek geen oordelen, ik zoek steun!!

    Oh my god, je komt telkens alleen op Q om te zeuren of whatever over je vriend.
    Kap met topics maken over je relatie, PRAAT GEWOON MET HEM.


    I live for the applause, you will die for it.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Oohja en jij hebt in zo'n buurt gewoond neem ik aan? Ik dacht het niet... En jij hebt dezelfde problemen meegemaakt?? Dacht het niet... Je kan nier oordelen over hoe moeilijk of makkelijk zoiets kan zijn! en ja, overal heb je evenveel kans om eraan te geraken, maar in een buurt waar geen dealers wonen kan je makkelijker stoppen... Onze oude 'dealer' die gaf een kameraad van mijn vriend een zakje gratis wiet, voor mijn vriend, zodat hij zijn klant terug zou krijgen... Zo'n dingen heb je niet in een gewone buurt waar geen dealers wonen....Sorry zenne... Ik zoek geen oordelen, ik zoek steun!!

    *knort*
    Er wonen genoeg drugsdealers bij mij in de stad en ik zie ze ook wel eens tijdens het uitgaan. Als ze toenadering zoeken, loop ik altijd weg en geef ze een koele blik. Er zijn zoooooo veel van die foutere buurten, maar dat betekent niet dat iedereen daar aan de drugs of alcohol zit. Ik woon inderdaad in een nette buurt, maar dat betekent niet dat ik zo onwetend ben. Hahaha, als je eens wist. :'D
    Nou, succes met je vriend. Ik heb advies gegeven, ik heb geoordeeld en mijn mening geven. My job here is done.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rivaille schreef:
    Oh my god, je komt telkens alleen op Q om te zeuren of whatever over je vriend.
    Kap met topics maken over je relatie, PRAAT GEWOON MET HEM.

    O ja, en dit. Hier ben ik het echt mee eens. Dodelijk irritant. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je denkt dat het verslaafd zijn te maken heeft met buurt waarin je woont, waarom zoek je dan geen woning in een betere buurt?

    Zijn jullie überhaupt wel klaar om samen te gaan wonen? Je komt namelijk door al die zeiktopics best wel onvolwassen over. Sorry


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is inderdaad vrij vervelend dat hij weer aan de drugs is geraakt. Misschien kun je dan niet toch een paar nachten per week bij hem blijven of iets dat hij dan in ieder geval niet aan drugs doet? Of misschien moet je echt eens ferm met hem zijn. Het echt ontzettend duidelijk maken dat het niet werkt met drugs.
    Is het niet mogelijk om op een of andere manier 'officiele' hulp te krijgen van instanties etc?
    En als je nog eens een probleem hebt, kun je mij altijd pb'en. Blijkbaar kan men hier een probleem niet apprecieren?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Robbery schreef:
    Hoi, ik snap er niks van. (cat) /Mist weer vanalles.

    Ik ook niet. :W Beginpost is zeker weer verandert. Maar je vriend zit dus aan de wiet maar dat is niet zijn eigen keuze? Ksure.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."