• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mísschien komt het allemaal nog goed..


    Valar Morghulis.

    Neeeeeuh D: Als je er volgende week maar weer bent D: We moeten echt geen taferelen als vorig jaar weer krijgen...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom stelt mijn moeder voor om even een pauze te nemen van mijn studeren? (cat)

    Mijn rapport is lekker goed. Beter dan mijn middelbare haha.


    Your make-up is terrible

    Humeur van 100% naar 15%:@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik je heb leren kennen.. Er kan zo veel veranderen in een jaar. En toch zullen sommige dingen altijd hetzelfde blijven. Because I still miss you, every fucking day.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    you're such a douchebag :')

    Facts schreef:
    (...)
    Zwijg er alsjeblieft over, je maakt me stikjaloers. (cat)


    This mitchell!!

    Hmm weet nou niet of het examen goed of slecht is gegaan..
    Moet het maar agafwachten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, what a beautiful day! The sun is - oh, who am I kidding? What a crappy, cold day. *closes the curtains* Good night.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is dat nou weer voor bullshit?


    'Darling, just hold on'

    En ik ben gespoiled door tumblr o-o
    Fckin dashboard jij hoort mij die anime helemaal niet te laten zien o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Titan schreef:
    Er is al een half jaar niks gedaan aan de mobiele versie, mijn Quizlet app is al meer dan een jaar klaar voor gebruik, maar ik mag hem nog steeds niet openbaar maken. Uuuugh.


    Zeg het maar als ik te nieuwsgierig ben hoor, maar waarom mag je die app niet openbaar maken dan?


    OT: Ongelooflijke sukkel dat je bent. Maakt niet uit of je Amerikaans bent of niet, als je met de trein en bus bent had je dat wel even kunnen melden. Nu mogen wij 2 uur gaan reizen om jou hier te krijgen. En je wilt zeker ook nog blijven slapen, zoals meerdere doen. Maar aangeven ho maar. Ugh, vreselijk irritant! -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You are a bitch.
    Work with me here.

    And don't go away.


    Rosyy schreef:
    Waarom stelt mijn moeder voor om even een pauze te nemen van mijn studeren? (cat)

    Even my grandma ;o.
    Dat betekent dat ik hard aan het werk ben geweest for once XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    It's like you're begging me to hate you.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt