• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik moet weer supernatural kijken... als ik thuis ben van examen Nikki maar weer lief aankijken 8D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat zit Q weer raar te doen?


    'Darling, just hold on'

    Lianmin schreef:
    Wat zit Q weer raar te doen?


    Oh, bij jou ook al? Ik dacht dat ik de enigste was. :p

    OT: Bah, zometeen boodschappen doen. Heb ik helemaal geen zin in. En dan is het toelatingsexamen ook nog es een week opgeschoven, gaat lekker. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooh die Christmas blends van de Starbucks zijn echt té lekker. :9~


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had het beter niet gezegd. Nu ga je dit zeker als oorzaak zien van een mogelijk slecht rapport.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 13:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kan Q even normaal doen? What is happening?


    'Darling, just hold on'

    Lianmin schreef:
    Kan Q even normaal doen? What is happening?


    Ik heb nergens last van?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nah, ik ben benieuwd wat m'n stage begeleider morgen gaat zeggen als hij weet dat ik ook bij dat bedrijf werk. Als hij d'r al achter gaat komen, natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh facking hell. Ik voel me zo ongelofelijk misselijk. D: En die wietgeur word daar niet beter op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er is al een half jaar niks gedaan aan de mobiele versie, mijn Quizlet app is al meer dan een jaar klaar voor gebruik, maar ik mag hem nog steeds niet openbaar maken. Uuuugh.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 14:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Just kill me now please.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat was lief, soms vraag ik me echt af, waaraan ik jou verdiend heb.


    'Darling, just hold on'

    Jaimes schreef:
    Just kill me now please.

    Nee, dat doe ik niet, sorry. Euh, wil je erover praten?

    Titan schreef:
    Er is al een half jaar niks gedaan aan de mobiele versie, mijn Quizlet app is al meer dan een jaar klaar voor gebruik, maar ik mag hem nog steeds niet openbaar maken. Uuuugh.

    Zwijg er alsjeblieft over, je maakt me stikjaloers. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jezus, ik vind het zelfs moeilijk zo'n pakketje te openen.. Ik ben nergens goed voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Life, what to do with it.