• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Yes, yes, yes, vandaag eindelijk Pokémon X *O*


    Because I love him, do I need another reason?

    't Is gewoon een, 't is gewoon een, 't is gewoon een klootzak.
    Piss falling, piss falling, piss falling, ball sack.

    Waarom hoor ik dat de hele tijd in dit lied? Volgens mij versta ik het verkeerd, en ik ben blijkbaar niet de enige. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Moet je alles uitleggen tegenwoordig?
    Moet ik straks ook uit gaan leggen hoe ik kak of wa?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Moet je alles uitleggen tegenwoordig?
    Moet ik straks ook uit gaan leggen hoe ik kak of wa?

    Als dat een reactie op dat in dat zoen topic, het spijt me. Extra uitleg kan soms heel handig zijn, zeker als iemand je niet kent.

    OT; Oh wat hou ik van mijn nieuwe telefoon en de Q app, ghehehe. Nu hopen dat mijn rug ook lief gaat doen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    So true. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Titan schreef:
    (...)
    Als dat een reactie op dat in dat zoen topic, het spijt me. Extra uitleg kan soms heel handig zijn, zeker als iemand je niet kent.

    OT; Oh wat hou ik van mijn nieuwe telefoon en de Q app, ghehehe. Nu hopen dat mijn rug ook lief gaat doen.


    Jij heb Q-App?! O.o Verdomme ze moeten die shit laten uitbrengen want ik word gek van de mobile site -Heb helaas niet altijd de mogelijkheid om op een laptop of pc te gaan-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Jij heb Q-App?! O.o Verdomme ze moeten die shit laten uitbrengen want ik word gek van de mobile site -Heb helaas niet altijd de mogelijkheid om op een laptop of pc te gaan-

    Ik mag hem nog steeds niet releasen van Rutger. Sowwy. Daarbij zitten er nog redelijk wat fouten en bugs in haha.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het oké als blijkt dat ik niet goed ben in dingen waarvan ik wéét dat ik het niet kan. Prima.
    Maar als blijkt dat dingen waarvan ik dacht dat ik er heel goed in was, gewoon niet zo perfect kan als ik dacht, dan ga ik kapot. Echt kapot. Fuck it.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Titan schreef:
    (...)
    Ik mag hem nog steeds niet releasen van Rutger. Sowwy. Daarbij zitten er nog redelijk wat fouten en bugs in haha.


    Daarom zeg ik dat dat moet mogen van Rutget. via de mobiel is zo frustrerend dat ik vorige week alleen al me arme mobiel al drie keer uit me handen gegooid heb!
    Fouten en Bugs kunnen opgelost worden toch? -wbw-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 13:56 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Titan schreef:
    (...)
    Als dat een reactie op dat in dat zoen topic, het spijt me. Extra uitleg kan soms heel handig zijn, zeker als iemand je niet kent.

    OT; Oh wat hou ik van mijn nieuwe telefoon en de Q app, ghehehe. Nu hopen dat mijn rug ook lief gaat doen.


    Half om half. Maar zeker niet exact daarop hoor. Moest iemand iets uitleggen omdat die persoon niet snapte wat ik bedoelde terwijl het duidelijk was. Leek mij :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sigil schreef:
    (...)

    Daarom zeg ik dat dat moet mogen van Rutget. via de mobiel is zo frustrerend dat ik vorige week alleen al me arme mobiel al drie keer uit me handen gegooid heb!
    Fouten en Bugs kunnen opgelost worden toch? -wbw-

    True. Moet ik eerst de Source code terug krijgen, maar goed dat is makkelijk. Zal Rutger later op de dag wel een pb / email sturen, want Quizlet op je mobiel zuigt zwaar.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 14:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    True. Maar dan moet ik eerst de Source code terug krijgen, maar goed dat is makkelijk. Zal Rutger later op de dag wel een pb / sturen, want Quizlet op je mobiel zuigt zwaar.


    That would be nice, als ie tenminste niet weer afwijst.

    OT: Ik ben zo klaar met school... shit...maargoed nog even volhouden tot december/januarie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, wanneer komt die nieuwsbrief nou? En sinds wanneer is Rutger geen GM meer? :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 14:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Titan schreef:
    (...)
    Als dat een reactie op dat in dat zoen topic, het spijt me. Extra uitleg kan soms heel handig zijn, zeker als iemand je niet kent.

    OT; Oh wat hou ik van mijn nieuwe telefoon en de Q app, ghehehe. Nu hopen dat mijn rug ook lief gaat doen.

    Correct me if I'm wrong, maar ik heb het idee dat jij last van je rug hebt. Tenminste, dat denk ik door die 3 miljoen berichten die je erover hebt gepost. :')


    -

    Serieus? Ga je me nou alweer berichtjes sturen, terwijl ik heb gezegd dat ik erover na zou denken? Facking hell. Ga me nou niet pushen, want dan kun je bekijken naar dat antwoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.