• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

[ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2013 - 17:57 ]

Some people are art and do art at the same time

Ik ga dit sowieso vergeten.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ugh, stomme kut rug.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik houd het echt niet langer vol zo. Waarom kan ik niet op een knopje drukken en je uit mijn hoofd laten verdwijnen?

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

This feels so weird.
    I have no idea what to say or even act when I'm around you.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Nikolaevna schreef:
    This feels so weird.
    I have no idea what to say or even act when I'm around you.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ik baal hier zo erg van, de eerste onvoldoende is binnen. Duits ging nog wel zo goed, op de zinnen na. Ugh die onvoldoende kan er ook nog wel bij joh. Nu sta ik ook nog eens 1,0 tekort, het kan niet beter.
    Nu ben ik al helemaal bang voor derest van de cijfers van de toetsweek, pff.

[ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:52 ]

Rivaille schreef:
    (...)Zeker die in Ehv? Ik ben vrijdag geweest, hehe. Er staat gewoon een rij vóór de Primark om uberhaupt binnen te komen, lol. Maar daar ben je zo doorheen.

Jep ^^ En daarom willen we op dinsdag gaan, dan is het (hopelijk) rustiger.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ugh stop it, just stop it! I'm such a pathetic person and I hate myself for it. Just... act like a normal person for once and stop drowning yourself in things that don't even exist.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Parachutes schreef:
    Ugh stop it, just stop it! I'm such a pathetic person and I hate myself for it. Just... act like a normal person for once and stop drowning yourself in things that don't even exist.
    als je wilt praten is mn pb open

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Sorry dad. I feel so guilty.

And nò, don't ask what's wrong, dude.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Labushka? Ze weten daar wel namen te bedenken zeg o-O

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Na 2 jaar elk excuus om de hunger games te lezen af te weren ben ik gister begonnen en tja ik voel me zo stom :'D

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik hou ervan om me te vermaken met grappige mensen op Q.

"Well, well. Look who we've got here!"

Dit hoort op te luchten. Waarom voelt het dan zo slecht?

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.