• Heay!

    Ik heb al een tijdje een story met een andere maar blijkbaar is ze niet meer actief op quizlet, waar ik net dus ben achter gekomen.
    Maar ik heb nu dus nog een story die nog lang niet af is gelopen. Aangezien ik graag samen schrijf met iemand anders zoek ik een nieuwe
    co-writer. De story zit dus wel midden in het verhaal maar ik zou het totaal niet erg vinden om de story vanaf het begin aan te passen.
    Heb jij zin om veder te schrijven of de story helemaal te veranderen met mij, meld je maar hier kan ook in pb

    -- Believe || Justin Bieber

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:10 ]

    Ben ik nou in de war of was hier laatst niet ook al een topic over? Mijn excuses alvast als ik het fout heb.

    En OT: Nope sorry, maar buiten het feit dat ik geen JB schrijf, ben ik ook een zeer slechte co-auteur. Dus ik heb geen interesse. Hopelijk vind je snel een goede co-auteur! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey,
    Ik zou zeggen, lees eens snel door mijn verhalen en als mijn schrijfstijl je bevalt, contacteer me dan maar :)
    Ik heb nog geen verhaal over JB, gewoon omdat het niet echt mijn idool is. Wel sta ik altijd overal voor open, zo heb ik ook een verhaal over Lionel Messi terwijl ik helemaal niet van voetbal hou.
    Misschien hoor ik je nog en anders hoop ik dat je iemand vindt die net als jij er helemaal voor wilt gaan.
    Groetjes


    A reader lives a thousand lives

    Gibbs schreef:
    Ben ik nou in de war of was hier laatst niet ook al een topic over? Mijn excuses alvast als ik het fout heb.

    En OT: Nope sorry, maar buiten het feit dat ik geen JB schrijf, ben ik ook een zeer slechte co-auteur. Dus ik heb geen interesse. Hopelijk vind je snel een goede co-auteur! (:


    Jep. Klik. Maar blijkbaar heeft ze de beginpost verwijderd en een nieuw topic aangemaakt. I have no idea why.


    Some people are art and do art at the same time