• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)




    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)

    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Patholoog schreef:
    [Oke guys, ik heb het zo'n beetje niet gevolgd, of wel bijgelezen, maar het is vaagjes. Maar laat mij wat weten als ik aan de beurt ben. Oke?]


    Jij bent nu ^-^
    Met Lily-Ethan en met.. Sam.

    Teamin Jace Sangue || Hufflepuff - Prefect
    ''Noem ze toch alsjeblieft niet allemaal slytherins, straks worden ze het nog ook. Gelukkig kunnen we de kleintjes ondertussen wel aan, stel je voor dat die ook lastig zijn,'' lacht Challie vrolijk, waarop ik ook een lachje laat horen ''SuperChallie zal je redden, maar dan zijn we wel nu weg uit dit lawaaierige hoekje, voor mijn hoofd ontploft, want dan gaan er gegarandeerd enkele van die eerstejaars mee met de explosie. Zou zonde zijn" vervolgt ze met eenzelfde lach ''Dat kleine grut denkt altijd maar dat ze alles zijn,'' eindigt ze dan met een zucht en een afkeurend schuddinkje met haar hoofd.
    Een aantal eerste jaars kijken nijdig onze kant op. Met een betrapte uitdrukking kijk ik Challie aan en leg een hand naast mijn mond zodat de kleintjes ons 'niet' horen "Volgens mij hebben ze je gehoord, kom snel weg hier voor ze aanvallen" fluister ik nep-bang.
    Als Challie me vervolgens verteld dat ze blij is terug te zijn en het hier enorm gemist heeft, waarop ik instemmend knik, en dan vraagt ze me hoe mijn vakantie was.
    "We zijn op vakantie geweest naar Indonesïe, waar mijn familie oorspronkelijk vandaan komt. Een aantal verre familieleden wonen daar nog altijd en we zijn op bezoek gegaan bij hun" zeg ik met een glimlach. Dan bedenk ik me dat dit heel ongelovelijk overkomt vanwege mijn blonde haar en lichte huid, ik lijk totaal niet op iemand die oorspronkelijk uit Indonesië komt.. "Mijn oma is getrouwd met een engelsman, en die hebben kinderen gekregen waarop mijn moeder ook weer met een engelsman ging, vandaar dat ik er totaal niet indonesisch uit zie" leg ik grinnikend uit. Ik ben totaal niet raszuiver als je het zo bekijkt.


    Lol, lange post :')


    Little do you know

    Challie Newton

    'Goed om weten, maar ik ben niet zo bang van kinderen die geen magie kunnen of mogen gebruiken,' fluisterde ik terwijl ik Teamin meetrok uit de coupe met eerstejaars. 'Jullie Huffelpufs zijn gewoon altijd veel te lief,' glimlachte ik.
    'Ik had echt helemaal niet verwacht dat jij zo zuiders zou zijn, blondie. Ik geef toe dat het vakantie kleurtje al iets meer vertelt, maar als het je opa geweest zou zijn, zou ik gokken dat je oma een slippertje gemaakt had. Niets persoonlijk, maar je bent zo mogelijk nog bleker dan ik.'
    Ik liet zijn arm ongemakkelijk weer los, ik had hem niet zo mee moeten sleuren, maar die kleintjes begonnen echt op mijn zenuwen te werken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    James Daniel Wright || DADA Teacher - Head of Gryffindor
    Een tevreden zuchtje rolt over mijn lippen, weer een nieuw jaar op Hogwarts, wat betekent weer een hoop nieuwe leerlingen en ook een hele hoop oude leerlingen die weer wat nieuws mogen leren. Jammer genoeg betekent een nieuw jaar ook dat een hoop van mijn leerlingen van school af zijn. Maar dat beter dan dat ze eeuwen op deze school blijven rondspoken..
    Als de deur van de lerarenkamer open gaat kijk ik op van mijn gedachtes. Katherine Sharp, lerares Herbiology, Head of Ravenclaw en ook nog eens zuster, komt de ruimte binnen gestapt met haar gehorige hakken.
    "Hallo, Katherine, leuk je weer te zien. Hoe was jou vakantie?" vraag ik de wat jongere vrouw met een glimlach.


    Katherine Sharp
    'Hallo Katherine, leuk je weer te zien. Hoe was jouw vakantie?' vroeg James Wright, mijn collega. 'James,' zei ik vrolijk en gaf hem een collegiale knuffel. We hadden altijd wel goed kunnen opschieten met elkaar. 'Mijn vakantie was fantastisch als altijd, de jouwe?' Ik pakte me een beker hazelnotenkoffie en ging aan de tafel zitten. Het was nu wachten geblazen op Annie Mitchel. Ach, misschien was zij wel met de trein mee, wie weet. Ik had zo'n zin in dit schooljaar. En als het saai zou worden, zou ik er wel iets leuks van maken. Een EHBO klasje voor iedereen? Misschien een talentenjacht? Dit jaar zou top worden.

    James Ethan Skye:
    Even later kwam Sam ook in de coupé zitten. 'Hallo,' Zei hij. 'Hoi.' Zeg ik daarna vrolijk. Sam ging naast Nelson op de bank zitten. 'Hoi! Het wordt nog gezellig hier! Maar van mij mogen er ook wel wat meiden bij komen hoor.. voel me zo enorm in de minderheid nu.' Zei Raven daarna. Nelson schudde zijn hoofd zodat zijn Justin Bieber kapsel pony lok op de goede plaats zat. Ik deed dat ook wel eens, ik had ook zo'n kapsel, blijkbaar was dat kapsel in, want ik zag er heel veel jongens mee lopen. 'Boys Rules.' Riep Nelson. 'Haha, ja inderdaad!' Roep ik, en ik geef Nelson een box, en Sam ook. Daarna sloeg Nelson zijn arm om Sam heen, en liet zijn spierballen zien, waarschijnlijk om indruk te maken op Raven. 'Heeft iemand nog wat te vertellen? Trouwens hoe was jullie vakantie?' Vroeg ik, en ik rekte me uit, en ging goed zitten, waarna ik even uit het raam keek.


    Sam Grey
    Iedereen was zo vrolijk. Het maakte me op de een of andere manier ook wat losser. Hoe kon ik hier nooit van genieten? 'Boys rules!' riep Nelson en James bevestigde dat. James bokste mij en Nelson sloeg een arm om me heen. Het laatste stukje onzekerheid viel van mij af. Op school ging ik zeker wel leren, maar nu eerst even plezier hebben. Zo werkte dat. 'Trouwens, hoe was jullie vakantie?' vroeg James en keek toen even naar buiten. 'Goed,' antwoordde ik met een brede grijns en plofte tegenover hem neer. Ik zat graag aan het raampje. 'Ik heb er echt zo'n zin in!' wist ik er uit te gooien. Dit ging goed, Sam!

    [Okee, ik ga zo reageren. Maar moet Kendizzle niet eerst reageren met Justin?]
    [Klaar, zie hierboven.]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 16:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Raven May Winter || Ravenclaw
    Ik lach vrolijk als de jongens een beetje raar gaan doen. Nelson slaat een arm om Sam en roept 'Boys Rules' uit waarna hij zijn 'spierballen' laat zien. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen bij het aanzicht.
    "Ach, je hebt wel een beetje gelijk, jongens zijn over het algemeen wel een stuk gezelliger dan de meeste meiden" begin ik grinnikend "De meeste meiden praten enkel over make-up enzo 'Oh! Die foundation staat je echt prachtig! Waar heb je die gekocht?'" doe ik een meisje uit mijn jaar na "Ik draag niet eens foundation" vervolg ik droog. Het enige beetje make-up dat ik op heb is Mascara, soms eyeliner en een matte lipgloss om mijn droge lippen te verbergen" zeg ik met een grinnik. Vervolgens worden mijn ogen groot en sla ik een hand voor mijn mond "O mijn god.. ik word één van hen" zeg ik geschokt.
    Als James dan vraagt hoe onze vakantie was haal ik mijn schouders op "Wel oké" mompel ik met een geforceerde glimlach. Mijn ouders zijn van plan te scheiden, dan kan mijn vakantie gewoon niet leuk zijn.. al dat geruzie.. alleen dit ga ik de jongens niet vertellen. Iedereen ziet mij als 'het meisje zonder problemen' of 'het meisje met het perfecte leventje' nou, dat is dus niet zo. Achter die eeuwige glimlach zit een persoon dat het liefst ieder moment in tranen uit barst, maar dat mag niet. Ik wil niemand opzadelen met míjn problemen, daar zijn ze mijn problemen voor, van mij en mij alleen. Niemand hoeft last te hebben van mijn problemen.Niemand.

    James Wright 'Proffesor Wright' || DADA - Gryffindor Headmaster
    Katherine begroet me met een knuffel, iets wat ze altijd doet, en verteld me dat haar vakantie even fantastisch is als altijd is geweest. Als ze me dan vraagt hoe de mijne was glimlach ik kleintjes "Oh, wel leuk. Met Mary gaat het heel goed, al is de dag van het overlijden van Rose in de vakantie, en de kleine meid haar moeder enorm mist was het een geslaagde vakantie geweest" vertel ik haar met een glimlach. Ondanks dat Mary vijf was toen haar moeder overleed weet ze nog precies hoe Rose eruit zag, hoe ze praatte en wat ze altijd vertelde voor het slapen gaan. Inmiddels zijn er al vijf jaren verstreken, maar nog doet de dag dat ze overleden is enorm veel pijn. Dan komt alles ineens zo dichtbij..


    [Zo (:
    En ja, ik denk dat Justin eerst weer moet reageren d:]


    Little do you know

    [ Wauw, ik volg het niet echt meer denk ik xd, op wie moet ik reageren met Justin?]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [ Wauw, ik volg het niet echt meer denk ik xd, op wie moet ik reageren met Justin?]


    [Bedoelen ze niet James?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ik weet het niet XD]


    How far is far

    Annie Mitchel, head of Slytherin

    Vermoeid liep ik door de gangen, ik had waarschijnlijk gisteravond niet zo lang op moeten blijven, maar ik had echt de slaap niet kunnen vatten. Dit kon een lang jaar worden, het hing helemaal af van de leerlingen. Hopeloos ging ik op zoek naar andere leraren, ik had het niet zo met de jongere leerlingen, de oudere, die op hoger niveau potions volgden, waren al stukken beter. Ik was niet zo'n slechte als sommigen dachten, maar ze moesten luisteren. Mijn collega's wisten dat ook wel, ik liep door naar de Leraarskamer?, op zoek naar wat gezelschap. Katherine en James zaten al aan een tafel met een koffie, ik maakte mezelf eerst een kop en liep dan naar hen toe.
    'Goeie morgen,' glimlachte ik. Als ik koffie had, zou ik er wel door komen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    [Bedoelen ze niet James?]


    Ja, James inmiddels ook weer d:
    Maar volgens mij moet Nelson ook eerst weer x'D
    Patholoog zou wel weer 'moeten' reageren op dit:

    Patholoog schreef:
    Lily Devon
    'Wil je dat echt weten? Geweldig, geweldig slecht,' antwoordde Justin op Daniëlle die de coupé binnen was gekomen. 'Daniëlle,' riep ik blij en omhelsde haar vrolijk. 'Mijn vakantie was geweldig, alleen jammer dat Ethan er was, verder was het wel geweldig.' Ethan lachte hierom hartelijk. 'Voor mij hetzelfde,' zei hij met een dikke glimlach. Ik ging vervolgens naast Justin zitten en sloeg mijn armen om hem heen. 'Justin, lieverd, zo erg kan het toch niet geweest zijn? Je bent nu hier om het te vergeten. En dat geldt ook voor jou, Daniëlle!' Ik wisselde even met Ethan en een afwezige glimlach ging over mijn gezicht toen ik aan afgelopen zomer dacht. Er was deze zomer weinig fout gegaan, in tegenstelling tot een aantal jaren geleden en mijn ouders en Ethan waren dan ook trots op mij. Dat maakte mij weer een stuk blijer.


    Kendizzzzle schreef:
    Justin James Dark:

    'Daniëlle,' Riep Lily vrolijk toen Daniëlle binnen kwam, en ze omhelsde haar. 'Mijn vakantie was geweldig, alleen jammer dat Ethan er was, verder was het wel geweldig.' Antwoordde ze op de vraag over hoe onze vakantie was. Waarop Ethan hartelijk moest lachen, en ik ook. 'Voor mij hetzelfde,' Zei hij met een dikke glimlach. 'Wat hetzelfde? Alleen vervelend dat jij er bij was?' Pestte ik hem. Lily ging naast me zitten en sloeg haar armen om me heen. 'Justin, lieverd, zo erg kan het toch niet geweest zijn? Je bent nu hier om het te vergeten. En dat geldt ook voor jou, Daniëlle!' Zei ze met een afwezige glimlach op haar gezicht. 'Je hebt gelijk, nu ben ik bij jullie, ik vergeet het vast weer.' Zei ik toen. 'Dankje Lily' Zei ik daarna. Ik was niet echt goed in contact hebben met iemand. Ik kon mensen ook totaal niet troosten, ik heb geen idee hoe dat moet. Nou komt het in Slytherin ook gelukkig niet zo vaak voor dat je iemand moet troosten, maas als het moet, heb ik geen idee wat ik moet doen.


    Roww schreef:
    Danielle Melody Johnson || Slytherin
    Lily roept vrolijk mijn naam en vervolgens krijg ik een knuffel van haar. Ik glimlach vrolijk naar haar en ga dan weer gewoon zitten. Justin geeft antwoord op mijn vraag over hoe hun vakantie was en er komt niets positiefs uit.
    "Tja, de mijne was ook vreselijk.. mijn ouders zijn nooit thuis dus had het hele rijk alleen bijna elke dag. Die sukkels zijn zelfs op vakantie gegaan zonder mij. Ik blij dat ze me vorig jaar een Husky én een Paard voor mijn verjaardag hebben gegeven, dat was mijn enige tijdverdrijf. En die kutuil van me is nooit meer terug gekomen dus jullie een brief sturen ging ook niet lukken" zeg ik zuchtend met een moordende uitdrukking op mijn gezicht. Ik spreek nu wel boos over dieren, maar ik ben goed voor dieren. Die laten me tenminste niet in de steek, op die kutuil na dan..
    Als Lily dan begint te vertellen over haar vakantie kijk ik haar met een lichte jaloezie aan. Die twee hebben elkaar, hun ouders doen normaal en zijn tenminste vaak genoeg thuis.. zij hebben wel een band met hun ouders.. Waarom is dat mij niet gegund??
    Ik schud snel de jaloezie van me af en kijk de twee glimlachend aan "Leuk dat jullie vakantie geslaagd is" zeg ik gemeend.
    "Maarre, Ethan, Lily zegt dat ze het jammer vond dat jij er was, en dan zeg jij 'voor mij hetzelfde' dus je was niet blij dat jij er ook bij was?" vraag ik lachend aan Ethan. Het is altijd leuk om mensen met hun eigen woorden in de zeik te zetten..


    Hoe het nu staat is de volgorde en ik weet niet of er nog iemand bij is gekomen of niet x'D (Shame on me)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 20:12 ]


    Little do you know

    {Sorry dat ik een tijdje niet meer heb geschreven maar ik heb het nogal druk met school (een Latijn proefwerk en ik sta nu een 5 voor Latijn...) dus ik moest ff heel goed leren, ik post morgen weer wat}


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [Guys, het spijt me, maar zaterdag staan jullie weer op de kaart. Ik organiseer vrijdag een talentenjacht op mijn school en daar zit de komende twee dagen heel veel tijd in. Misschien kan ik morgenavond nog reageren. Nogmaals. Sorry!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Justin James Dark:

    Inmiddels waren er al vier mensen en de coupé Ik, Lily, Ethan, en Daniëlle. "Tja, de mijne was ook vreselijk.. mijn ouders zijn nooit thuis dus had het hele rijk alleen bijna elke dag. Die sukkels zijn zelfs op vakantie gegaan zonder mij. Ik blij dat ze me vorig jaar een Husky én een Paard voor mijn verjaardag hebben gegeven, dat was mijn enige tijdverdrijf. En die kut uil van me is nooit meer terug gekomen dus jullie een brief sturen ging ook niet lukken" Antwoordde ze met een moordende uitdrukking op haar gezicht op de vraag over hoe haar vakantie was. "Leuk dat jullie vakantie geslaagd is" Zei ze daarna glimlachend tegen Ethan en Lily. Tegen mij kon ze dat niet zeggen, aangezien ik ook een kut vakantie heb gehad. "Maarre, Ethan, Lily zegt dat ze het jammer vond dat jij er was, en dan zeg jij 'voor mij hetzelfde' dus je was niet blij dat jij er ook bij was?" Vroeg ze lachend. Blijkbaar vind Daniëlle het ook leuk om mensen met hun eigen woorden in de zeik te nemen.


    How far is far

    James Ethan Skye:

    "Ach, je hebt wel een beetje gelijk, jongens zijn over het algemeen wel een stuk gezelliger dan de meeste meiden" Begon Raven grinnikend. 'Inderdaad' Lachte ik. "De meeste meiden praten enkel over make-up enzo 'Oh! Die foundation staat je echt prachtig! Waar heb je die gekocht?" Deed ze een meisje na, waarop ik moest lachen. "Ik draag niet eens foundation" Vervolgt ze droog. 'Dat is maar beter ook, van die zooi wordt je echt niet mooier.' Zei ik met een glimlach. 'Puur natuur is veel beter.' Zei ik daarna. Ik vond die meisjes vreselijk die hun hele gezicht onder gesmeerd hebben, en de hele dag roddelen en over meiden dingen praten. Oke, een beetje make-up is niet erg, maar als je je hele gezicht onder gaat smeren, nee, dat hoeft voor mij niet. "Het enige beetje make-up dat ik op heb is Mascara, soms eyeliner en een matte lipgloss om mijn droge lippen te verbergen" Zei ze met een grinnik. Vervolgens worden haar ogen groot, en slaat ze haar hand voor haar mond. "O mijn god.. ik word één van hen" Zegt ze geschokt. "Wel oké" Antwoordde ze op mijn vraag over hoe hun vakantie was.


    How far is far

    (mag ik gwn gaan schrijvn of moet ik ook in de volgorde xD)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als je je ertussen wil voegen mag je best mee schrijven hoor :P
    Ik wacht alleen op de anderen, aangezien ik op het moment geen idee heb van wat ik moet schrijven x'D


    Little do you know