• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)




    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)

    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Kendizzzzle schreef:
    James Ethan Skye:

    Ik keek nog steeds naar buiten, nu was bijna iedereen de Express ingestapt. Ik had nog steeds niemand in mijn coupé, wat best logisch was, want ik zat helemaal achteraan, en iedereen wou zo dicht mogelijk bij de uitgang zitten om de opstopping te voorkomen als de trein is aangekomen bij Zweistein. Ik hoorde dat ieman de deur van de coupé open deed, het was een zesde jaars jongen uit Ravenclaw geloof ik. 'Hai, James.' Lachtte hij. 'Ken je me nog? Nelson Smith, Zoeker van Ravenklauw? Kan ik hier komen zitten?' Zei hij daarna. 'Hey, Nelson. Ja, tuurlijk ken ik je nog, en tuurijk mag je hier komen zitten.' Zei ik met een glimlach.


    -Ik had Raven ook naar hem gestuurd :P-


    Little do you know

    Teamin Jace Sangue || Hufflepuff
    Als ik plots een bekende stem hoor kijk ik op van de vervelende eerste jaars die allemaal aan het opscheppen zijn over van alles en nogwat.
    Ik kijk naar Challie Newton, Prefect van Ravenclaw. De woorden die ze uitspreekt doen me grinniken.
    "Wel, ik denk dat ik maar bij mijn leeftijdgenoten blijf, ze zijn echt zoveel leuker als die laatstejaars" zeg ik met een sarcastische ondertoon tegen haar. ik tegenstelling tot mijn woorden sta ik op en loop ik naar haar toe.
    "Bedankt voor de redding, die had ik echt nodig.. die eerste jaars zijn echt erg.. het lijken wel Slytherins" zeg ik grinnikend "en dan gaan ze zitten in de Hufflepuff Coupé" vervolg ik terwijl ik mijn hoofd afkeurend schud.


    Little do you know

    [Oeps, ik verbeter het sorry]


    How far is far

    [Aangepast ^^]


    How far is far

    Libby White / huffelpuf 5de jaar.
    Met een laatste sprintje ren ik richting de trein waar ik met een opgeluchte zucht instap, op tijd. Vorig jaar was ik bijna telaat geweest en had nog net meegekund, dat zou me niet opnieuw overkomen.
    Ik baan me een weg door de trein en ga in een coupé zitten aan het raam waar ik vervolgens op mijn gemakje naar buiten kijk naar de mensen die er langs lopen, die wat terug lopen en sommige die gewoon heen en weer lopen over die kleine afstand... Mensen wat moet je toch met je tijd?


    Alison 'ally' Tree / gryffindor 6de jaar.
    Met een zucht laat ik me in een coupé zakken, weer een jaar school. Dat betekende opnieuw een jaar druk, druk en nog eens druk. Maar, het was mijn een na laatste jaar. Wat betekende dat ik na volgend jaar klaar was.
    En eigenlijk klonk 6de jaars me ook wel leuk in de oren, weer een jaar er boven op. Ik pak een boek uit mijn tas en begin te lezen bij gebrek aan iets anders. Daarbij was lezen zo erg nog niet. Het was voor mij gewoon een rustige manier geworden om mijn tijd door te komen als ik geen zin of tijd had in andere mensen, of wanneer ik geen zin had om iemand op te zoeken. Zo als nu.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Justin James Dark:

    Even later kwam ook Daniëlle de coupé inzetten. Zo deden Slyterins dat, gewoon gaan zitten waar je wilt, e dat toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik was er trots op dat ik een Slytherin ben. "Is het niet geweldig? We gaan weer naar Hogwarts! Hooray" Zei ze sarcastisch. 'Yeey, geweldig.' Zei ik nu ook sarcastisch. Ze plofte met een hoorbare zucht op een van de bankjes neer. "Dus, hoe was jullie vakantie?" Vroeg ze daarna. 'Wil je dat echt weten? Geweldig, geweldig slecht.' Zei ik. Het was waar, ik heb de hele vakantie op een "zomerkamp" Gezeten, zogenaamd om mijn lesstof bij te spijkeren. Tuurlijk, mijn ouders wisten toch dat ik op Zweinstein zat, en niemand weet daar dat Zweinstein bestaat. Ze wouden gewoon, zoals gewoonlijk weer eens van me af.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:19 ]


    How far is far

    [Iemand voor Eleanor?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Lily Devon
    'Wil je dat echt weten? Geweldig, geweldig slecht,' antwoordde Justin op Daniëlle die de coupé binnen was gekomen. 'Daniëlle,' riep ik blij en omhelsde haar vrolijk. 'Mijn vakantie was geweldig, alleen jammer dat Ethan er was, verder was het wel geweldig.' Ethan lachte hierom hartelijk. 'Voor mij hetzelfde,' zei hij met een dikke glimlach. Ik ging vervolgens naast Justin zitten en sloeg mijn armen om hem heen. 'Justin, lieverd, zo erg kan het toch niet geweest zijn? Je bent nu hier om het te vergeten. En dat geldt ook voor jou, Daniëlle!' Ik wisselde even met Ethan en een afwezige glimlach ging over mijn gezicht toen ik aan afgelopen zomer dacht. Er was deze zomer weinig fout gegaan, in tegenstelling tot een aantal jaren geleden en mijn ouders en Ethan waren dan ook trots op mij. Dat maakte mij weer een stuk blijer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Justin James Dark:

    'Daniëlle,' Riep Lily vrolijk toen Daniëlle binnen kwam, en ze omhelsde haar. 'Mijn vakantie was geweldig, alleen jammer dat Ethan er was, verder was het wel geweldig.' Antwoordde ze op de vraag over hoe onze vakantie was. Waarop Ethan hartelijk moest lachen, en ik ook. 'Voor mij hetzelfde,' Zei hij met een dikke glimlach. 'Wat hetzelfde? Alleen vervelend dat jij er bij was?' Pestte ik hem. Lily ging naast me zitten en sloeg haar armen om me heen. 'Justin, lieverd, zo erg kan het toch niet geweest zijn? Je bent nu hier om het te vergeten. En dat geldt ook voor jou, Daniëlle!' Zei ze met een afwezige glimlach op haar gezicht. 'Je hebt gelijk, nu ben ik bij jullie, ik vergeet het vast weer.' Zei ik toen. 'Dankje Lily' Zei ik daarna. Ik was niet echt goed in contact hebben met iemand. Ik kon mensen ook totaal niet troosten, ik heb geen idee hoe dat moet. Nou komt het in Slytherin ook gelukkig niet zo vaak voor dat je iemand moet troosten, maas als het moet, heb ik geen idee wat ik moet doen.


    How far is far

    Zoey Asterling - derdejaars - Griffoendor
    Ik rende op de stenen muur af tussen perron negen en tien. Even later stond ik op het perron. Rustig zette ik mijn hutkoffer vast achterin en keek een tijdje naar een stel eerstejaars. Ik grinnikte en dacht aan hoe ik dat ooit was geweest. Ik was toen eerst gaan zoeken, heb het toen aan een mevrouw gevraagd, en ben daarna in de maling genomen door een paar vijfdejaars jongens, waardoor ik bijna de trein miste. Ik grinnikte. Die jongens heb ik vorig jaar nog eens hard teruggepakt, samen met Bente, mijn vriendin. Over Bente gesproken, waar bleef ze? Ze was nooit zo laat. Maar daar kwam ze al door de poort, met een rood hoofd en een overvol karretje, slordig opgestapeld. Ze vertelde me hoe ze tegen de muur tussen perron 7 en 8 was gelopen in plaats van tussen 9 en 10, terwijl we haar bagage opstapelden in de bagageruimte. We hoorden de fluitjes en deuren slaan, we stapten in de trein. Op weg naar Zweinstein!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jolene Kendra Forest - vijdejaars - Gryffindor


    Het wieltje van mijn karretje piepte wanneer ik het vooruit duwde. Zoals gewoonlijk paste mijn spullen er weer niet op en viel alles er bijna naast, maar mijn moeder stond dichtbij het karretje om alles op te vangen als het dreigde te vallen. Mijn kat liep vrolijk spinnend en kopjes geven naast mij en huppelde door de muur tussen perron 9 en 10 heen. Gelukkig keek niemand op dat moment om, anders hadden we geschokte dreuzels en daar had ik nou niet bepaald zin in. Samen met mijn moeder liep ik snel door de muur heen en kwam aan op het o zo bekende perron 9 3/4. Ik keek om mij heen, op zoek naar een paar bekenden. Ik zag stressende ouders met nerveuze eerstejaars, maar ook laatstejaars die gezellig stonden te kletsen met elkaar. ´Ik zorg er wel voor dat je spullen in de trein komen, lieverd, ga jij maar op zoek naar je vrienden.´ zei mijn moeder. ´Dankje.´ zei ik en gaf haar een zoen op haar wang. ´Ik zie je met kerst weer!´ zei mijn moeder tegen mij. ´Dag mam.´ zei ik en liep weg. Snel liep ik door de mensenmassa heen, tot ik tegen iemand aanbotste. Ik voelde mezelf steeds dichter naar de grond gaan. Maar gek genoeg stopte iets me. Ik voelde een sterke arm onder me, die me langzaam weer omhoog tilde. ´Beter oppassen, schoonheid.´ zei hij lachend. Ik keek op. ´Morfie!´ schreeuwde ik blij uit en gaf de jongen snel een knuffel. Het was mijn beste vriend, Morgan. Hij zat in het zevende jaar, maar we waren wel goed bevriend. Ik was wat volwassener voor mijn leeftijd. Het was fijn om hem weer vast te hebben, ik had hem en zijn fijne knuffels erg gemist. We lieten elkaar weer los en keken elkaar aan. ´Hoe was je zomer, Jolly?´ vroeg hij aan me, zijn helderblauwe ogen recht in de mijne kijkend. ´Super!´ zei ik. ´We waren naar Parijs geweest en het was echt geweldig. We zijn naar Jardin des Tuileries geweest en naar de Eiffeltoren. Het was echt zo mooi!´ zei ik blij. ´Dat klinkt echt geweldig´ zei hij. ´Zullen we verder praten in de trein?´ Hij pakte mijn hand en sleurde me mee door de menigte, naar één van de deuren van de Hogwarts express. We liepen door naar het einde van de trein en zochten daar een lege coupé op. Mijn kat was vast al ergens in de trein, dacht ik.


    Morgan Finn Wakefield - zevendejaars - Huffelpuff

    ´Tot de kerst!´ riep ik mijn ouders na. Ik keek ze nog eventjes na, totdat ze uit mijn zicht verdwenen waren. Snel liep ik weer terug naar mijn koffer om hem vervolgens in het ruim van de trein te stoppen. Ik keek op de initialen op de koffers, maar zag weinig bekenden. ´Sorry, mag ik er even langs?´ vroeg een klein jongetje. ´Ohja, tuurlijk.´ zei ik en stapte opzij. Opeens voelde ik iemand tegen mij aanlopen die bijna viel. Ik zag dat het Jolene was en ving haar snel op met één arm. ´Beter oppassen, schoonheid´ zei ik lachend tegen haar. ´Morfie!´ zei ze tegen me en gaf me een knuffel. Jolene was een goede vriendin van me, mijn beste vriendin eigenlijk. ´Hoe was je vakantie?´ vroeg ik. Ze begon enthousiast te vertellen over haar vakantie in Parijs. Ik luisterde niet echt, ik was afgeleid door hoe lief ze heen en weer stond te bewegen op haar voeten. ´Dat klinkt geweldig´ zei ik. ´Zullen we verder praten in de trein?`Ik pakte haar hand en sleurde haar snel de trein in. Ik wou snel een lege coupé vinden, zodat we niet meteen bij andere mensen hoefde te zitten. We liepen naar een coupé aan het einde van de trein en gingen daar zitten.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:21 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Nelson George Smith

    Toevallig kwam Raven Winter er ook bij. James reageerde positief op beide vragen of we erbij mochten zitten. Ik keek in Ravens blauwe ogen. Ze was geen lelijk meisje, erg mooi zelfs. Ik was erg trots op het meisje, aangezien ze een goede Chaser was in het Quidditch-Team van Ravenclaw. Ondanks dat Raven één jaar jonger dan mij was, kon ik goed met haar opschieten. We lachten altijd als ik weer eens van mijn bezem afviel bij de Quidditch-Trainingen of als zij een glas omstootte bij een feestmaal. Maar echt "beste vrienden" waren we niet, tenminste, dat dacht ik. 'Eh…' begon ik om mijn gedachtes af te leiden. 'James, Raven, zin in dit jaar?'

    Eleanor Meghan Sara White

    Ik zucht als er weer eens duizenden coupés volzitten. Weer eens te laat voor een goed plekje. Meestal eindig ik dan met Libby in een hoekje, maar in dit geval was ik eerder dan haar in de trein. Eigenlijk leken mijn zusje en ik niet zo op elkaar. Helemaal niet, zelfs. Zij had licht haar, ik donker. Onze karakters verschillen ook. Zij zat tevens in Hufflepuf, en ik in Gryffindor.
    In een van de coupés zitten wat Slytherins. En ik zou Eleanor niet zijn als ik niet even een kijkje zou nemen. Ik drukte mijn oor tegen de deur van de coupé, hopend dat ze me niet zouden zien. Ik ving maar bepaalde stukken van het gesprek op en het klonk erg gezellig. Ik keek op en zag… Justin Dark en Danielle Johnson zitten! O help, met hen wilde ik echt geen ruzie. Ik trok de capuchon van mijn sweater over mijn hoofd, zodat ze me niet zouden zien. Ik wilde weglopen, maar raakte de deur met mijn voet. Een luide bonk klonk door de trein. O shit! Hoe kwam ik hier nou weer uit?!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (Misschien kunnen Jolene en Morgan langslopen om je te helpen ofzo en dan kunnen we meteen met elkaar schrijven (als je nog geen eigen verhaaltje hier had bedacht ))


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (Misschien kunnen Jolene en Morgan langslopen om je te helpen ofzo en dan kunnen we meteen met elkaar schrijven (als je nog geen eigen verhaaltje hier had bedacht ))


    [Ik had echt helemaal niks bedacht, maar ik wilde Eleanors nieuwsgierige karakter laten zien, want ze weet dat het wel om Slytherins gaat.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    James Ethan Skye:

    Ik vond het leuk dat er nu twee mensen in mijn coupé waren komen zitten, dan had ik iemand om te praten, ik vond het nu al gezellig. Ik ben niet echt graag alleen, ik ben meer een mensen mens. 'Eh…' Begon Nelson. Waardoor ik naar hem keek 'James, Raven, zin in dit jaar?' Vroeg hij. 'Ja, maar ik zie tegen die eeuwig durende toespraak op.' Zei ik. Ik ben slim, maar ik deed nooit echt heel erg mijn best om op te letten, een les werd al snel saai, en ik heb het probleem dat ik niet stil kan zitten, en mijn klep niet kan houden. Dus ik word er nog al vaak uitgestuurd. Wat ik niet echt erg vond, de gang was nog interessanter dan de les. Veel leraren hadden best een hekel aan me, want ik was niet echt makkelijk in de klas. Volgens mij heb ik ADHD ofzo.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 12:36 ]


    How far is far