• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)




    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)

    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [zijn er mensen vrij voor alison of libby waar ik ze heen kan sturen? :)]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Vraag, je is het niet misschien een optie om in plaats van blauw/roze namen te doen in de posts, de kleuren van de afdeling te pakken? Of het erbij te schrijven. Dat is wat overzichtelijker.
    Het is maar een voorstel..]

    Sam Grey
    Ik sleepte mijn hutkoffer met een zucht achter mij aan. Wat nu als.. Ik had geen idee waar ik me zorgen over moest maken. Ik had me voorgenomen dit jaar was opener te zijn naar andere mensen toe, maar dat liep niet altijd goed. Mijn ouders waren dit jaar bij het afscheid van Rose. We hadden het zo afgesproken. Het ene jaar Rose, het andere jaar mij. We waren niet gelijk klaar, dus dat scheelde alweer. Met een klap kwam mijn hutkoffer in de trein terecht en met mijn laatste krachten werkte ik mezelf naar boven. Zo, dat was gedaan. Ik rustte eventjes uit, maar het was druk in het gangpad, dus ik liep verder vooruit totdat ik mijn beste vriend Nelson zag zitten, samen met James en Raven. Ik klopte op de deur. Zou ik hem open doen of.. Met een klap kwam er een eerstejaars tegen mij op en ik werd quasi gedwongen om me naar binnen te wringen. 'Hallo,' zei ik zonder veel taboe en glimlachte even.

    Katherine Sharp
    Het was stil in het kasteel en mijn voetstappen weerkaatsten door mijn hakken. Ik was het ondertussen gewend, maar het voelde toch een beetje vreemd in dit lege kasteel. Ik liep recht naar mijn vertrekken en legde daar mijn spullen neer. Mijn bibliotheek zat onder het stof en alles kon wel een goede veeg gebruiken. Ach, voor vanavond hadden de huiselven dit toch opgeruimd. Een beetje onrustig liep ik naar de lerarenkamer, waar ik Anna Mitchel of James Wright tegen hoopte te komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Haha x'D
    Je weet toch dat de deuren van de coupé's van glas zijn en je er dus alles door heen kunt zien?? :P
    Zal er vast raar uit zien voor die Slytherins x'D
    Sorry.. ik lig dubbel..
    Maar goed, ik zal even reageren met Raven en Danielle]

    [Ohja, Btw, is het misschien handig dat we om de beurt een post zetten, zeg maar eerst Kendizzzzle dan Patholoog en dan ik, en dat we die volgorde behouden? Als we gewoon een post neerzetten wanneer iemand anders iets geplaatst heeft is het wat vervelend, aangezien ik graag lang doe over een post en dan plaats ik die post,, moet ik hem weer aanpassen omdat iemand anders al weer iets geplaatst heeft - zeer frustrerend x'd -
    Ik zal maar aan het schrijven gaan x'D]


    Little do you know

    James Daniel Wright || DADA Teacher - Head of Gryffindor
    Een tevreden zuchtje rolt over mijn lippen, weer een nieuw jaar op Hogwarts, wat betekent weer een hoop nieuwe leerlingen en ook een hele hoop oude leerlingen die weer wat nieuws mogen leren. Jammer genoeg betekent een nieuw jaar ook dat een hoop van mijn leerlingen van school af zijn. Maar dat beter dan dat ze eeuwen op deze school blijven rondspoken..
    Als de deur van de lerarenkamer open gaat kijk ik op van mijn gedachtes. Katherine Sharp, lerares Herbiology, Head of Ravenclaw en ook nog eens zuster, komt de ruimte binnen gestapt met haar gehorige hakken.
    "Hallo, Katherine, leuk je weer te zien. Hoe was jou vakantie?" vraag ik de wat jongere vrouw met een glimlach.

    Raven May Winter || Ravenclaw
    De jongen, die zichzelf voorstelt als James, zegt dat hij het niet erg vind als Nelson en ik er ook bij komen zitten. Met een glimlach kijk ik hem aan om vervolgens neer te ploffen op het bankje tegenover hem. Als Nelson me in mijn ogen kijkt, kijk ik ongemakkelijk weg, Ik kan er nooit echt tegen als iemand in mijn ogen kijkt, zelf kijk ik ook nooit iemand rechtstreeks aan.. ik kijk altijd naar de neus, of het voorhoofd.
    Als Nelson dan na een korte stilte vraagt of James en ik zin hebben in dit jaar knik ik glimlachend.
    James is de eerste die antwoord geeft: ''Ja, maar ik zie tegen die eeuwig durende toespraak op.''
    Ik grinnik zacht bij zijn woorden "Elk jaar hetzelfde horen is wel vervelend.. ik kan die hele toespraak bijna mee praten" begin ik grinnikend.
    "Maar ik heb er zeker wel zin in. Ik verheug me op de Quidditch trainingen en ook lijkt het me erg leuk nieuwe lesstof te leren en meer dingen te weten" zeg ik vol enthausiasme.
    Ik ben echt een honderd procent Ravenclaw.
    Als dan de deur van onze Coupé open gaat en Nelson Grey naar binnen stapt kijk ik op met mijn eeuwige glimlach. Hij laat een 'Hallo' klinken en ik steek vrolijk mijn hand op naar het bekende gezicht.
    "Hoii" zeg ik er nog even bij "Het word gezellig hier!" vervolg ik vrolijk "Maar van mij mogen er ook wel wat meiden bij komen hoor.. voel me zo enorm in de minderheid nu" voeg ik er nog lachend aan toe.

    Danielle Melody Johnson || Slytherin
    Lily roept vrolijk mijn naam en vervolgens krijg ik een knuffel van haar. Ik glimlach vrolijk naar haar en ga dan weer gewoon zitten. Justin geeft antwoord op mijn vraag over hoe hun vakantie was en er komt niets positiefs uit.
    "Tja, de mijne was ook vreselijk.. mijn ouders zijn nooit thuis dus had het hele rijk alleen bijna elke dag. Die sukkels zijn zelfs op vakantie gegaan zonder mij. Ik blij dat ze me vorig jaar een Husky én een Paard voor mijn verjaardag hebben gegeven, dat was mijn enige tijdverdrijf. En die kutuil van me is nooit meer terug gekomen dus jullie een brief sturen ging ook niet lukken" zeg ik zuchtend met een moordende uitdrukking op mijn gezicht. Ik spreek nu wel boos over dieren, maar ik ben goed voor dieren. Die laten me tenminste niet in de steek, op die kutuil na dan..
    Als Lily dan begint te vertellen over haar vakantie kijk ik haar met een lichte jaloezie aan. Die twee hebben elkaar, hun ouders doen normaal en zijn tenminste vaak genoeg thuis.. zij hebben wel een band met hun ouders.. Waarom is dat mij niet gegund??
    Ik schud snel de jaloezie van me af en kijk de twee glimlachend aan "Leuk dat jullie vakantie geslaagd is" zeg ik gemeend.
    "Maarre, Ethan, Lily zegt dat ze het jammer vond dat jij er was, en dan zeg jij 'voor mij hetzelfde' dus je was niet blij dat jij er ook bij was?" vraag ik lachend aan Ethan. Het is altijd leuk om mensen met hun eigen woorden in de zeik te zetten..


    Zoww c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Haha x'D
    Je weet toch dat de deuren van de coupé's van glas zijn en je er dus alles door heen kunt zien?? :P
    Zal er vast raar uit zien voor die Slytherins x'D
    Sorry.. ik lig dubbel..
    Maar goed, ik zal even reageren met Raven en Danielle]

    [Ohja, Btw, is het misschien handig dat we om de beurt een post zetten, zeg maar eerst Kendizzzzle dan Patholoog en dan ik, en dat we die volgorde behouden? Als we gewoon een post neerzetten wanneer iemand anders iets geplaatst heeft is het wat vervelend, aangezien ik graag lang doe over een post en dan plaats ik die post,, moet ik hem weer aanpassen omdat iemand anders al weer iets geplaatst heeft - zeer frustrerend x'd -
    Ik zal maar aan het schrijven gaan x'D]


    [Goed idee! Dus… Kendizzzzle, Patholoog, Roww, xMeCrazyMofo. Dat is de volorde?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Dus nu is xMeCrazyMofo aan de beurt, en daarna ik? Enne, noem me maar Tessa hoor ^^.]


    How far is far

    Nelson George Smith

    'Hallo,' zegt Sam kort, waarna ik hem naast mij op een bank. Raven steekt haar hand op en roept dan vrolijk: 'Hoi! Het wordt nog gezellig hier! Maar van mij mogen er ook wel wat meiden bij komen hoor.. voel me zo enorm in de minderheid nu.' Ik gniffel even in mezelf, mja, jongens zijn nou eenmaal geweldig. Ik schud mijn hoofd zodat mijn pony-lok weer goed komt te zitten. Net zoals Justin Bieber soms doet. 'Boys Rules.' roep ik, waarna ik mijn - niet al te grote - spierballen laat zien. Daarna sla ik een arm om Sam heen, om te laten zien dat "de jongens" gewoon AWESOME zijn. Nu voel ik me zo cool, alsof de hele wereld om mij draait.
    Even kijk ik Raven aan; zou ze me nu wat stoerder vinden?

    Eleanor Meghan Sara White

    'O nee…' sis ik, waarna ik pijnlijk over mijn voet wrijf. Gelukkig hebben de Slytherins niks gehoord. Als de pijn aan mijn voet wat vermindert, rek ik me uit. BAM
    Mijn elleboog raakt alweer het glas en ik maak me klein, hopend dat de Slyhterins nu niks hebben gezien of gehoord. Alweer wrijf ik over mijn zere elleboog, die haast bonkt. 'Goede start van het jaar, Elly.' mompel ik. Als de Slytherins me nu horen, ben ik echt dood. Ze kunnen je zó hard raken met hun beledigingen! Maar ja, daar zijn het Slytherins voor. Ik heb wel eens gelezen over ene Voldemort, ook een Slytherin die er bijna voor had gezorgd dat ik er niet was. De hele wereld has vernietigd met vreselijk sterke, maar duistere, toverkracht.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Ja, laten we het zo maar doen ja (:
    En okey, ik noem je wel Tessa, een stuk makkelijker x'D]

    [Ohja! Dat was ik vergeten x'D
    Ik wist dat ik iets vergat met Daniëlle, maar kon er niet op komen wat :')
    Nja, laat iemand anders Eleanor horen want volgens mij heb jij zin in Drama :P]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:57 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    [Ja, laten we het zo maar doen ja (:
    En okey, ik noem je wel Tessa, een stuk makkelijker x'D]

    [Ohja! Dat was ik vergeten x'D
    Ik wist dat ik iets vergat met Daniëlle, maar kon er niet op komen wat :')
    Nja, laat iemand anders Eleanor horen want volgens mij heb jij zin in Drama :P]


    [Eigenlijk wachtte ik op Morgan en Jolene en als ik met Nelson reageer vind ik het zielig voor Elly als ik haar laat zitten. En ik moest toch iets doen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    James Ethan Skye:

    Even later kwam Sam ook in de coupé zitten. 'Hallo,' Zei hij. 'Hoi.' Zeg ik daarna vrolijk. Sam ging naast Nelson op de bank zitten. 'Hoi! Het wordt nog gezellig hier! Maar van mij mogen er ook wel wat meiden bij komen hoor.. voel me zo enorm in de minderheid nu.' Zei Raven daarna. Nelson schudde zijn hoofd zodat zijn Justin Bieber kapsel pony lok op de goede plaats zat. Ik deed dat ook wel eens, ik had ook zo'n kapsel, blijkbaar was dat kapsel in, want ik zag er heel veel jongens mee lopen. 'Boys Rules.' Riep Nelson. 'Haha, ja inderdaad!' Roep ik, en ik geef Nelson een box, en Sam ook. Daarna sloeg Nelson zijn arm om Sam heen, en liet zijn spierballen zien, waarschijnlijk om indruk te maken op Raven. 'Heeft iemand nog wat te vertellen? Trouwens hoe was jullie vakantie?' Vroeg ik, en ik rekte me uit, en ging goed zitten, waarna ik even uit het raam keek.


    How far is far

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    [Eigenlijk wachtte ik op Morgan en Jolene en als ik met Nelson reageer vind ik het zielig voor Elly als ik haar laat zitten. En ik moest toch iets doen?]


    [Ah, achja, als ik niets weet voor een post voor één van m'n personages laat ik die gewoon even zitten (:
    Ook doe ik nooit alles tegelijk, het kan bij mij ook zijn dat ik gewoon een post zet van ééntje en derest laat zitten..
    Maar ach, zo ieder zijn eigen (:]

    [Haha, weet je wat ik me nu bedenk? Jullie hebben het wel over het Justin Bieber kapsel in de post, maar het is 2047, dat betekent dat JB waarschijnlijk allang geen beroemdheid meer zal zijn-Neem ik aan xd- maar das best grappig..
    Er word wel in het Nu-nu geschreven, maar eigenlijk moet je in de toekomst-nu schrijven x'D
    Maar ach, dat zijn bijzaken ^-^]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:14 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    [Ah, achja, als ik niets weet voor een post voor één van m'n personages laat ik die gewoon even zitten (:
    Ook doe ik nooit alles tegelijk, het kan bij mij ook zijn dat ik gewoon een post zet van ééntje en derest laat zitten..
    Maar ach, zo ieder zijn eigen (:]

    [Haha, weet je wat ik me nu bedenk? Jullie hebben het wel over het Justin Bieber kapsel in de post, maar het is 2047, dat betekent dat JB waarschijnlijk allang geen beroemdheid meer zal zijn-Neem ik aan xd- maar das best grappig..
    Er word wel in het Nu-nu geschreven, maar eigenlijk moet je in de toekomst-nu schrijven x'D
    Maar ach, dat zijn bijzaken ^-^]


    [A Old Legend (negatief gezien in mijn geval XD)]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Oke guys, ik heb het zo'n beetje niet gevolgd, of wel bijgelezen, maar het is vaagjes. Maar laat mij wat weten als ik aan de beurt ben. Oke?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    Teamin Jace Sangue || Hufflepuff
    Als ik plots een bekende stem hoor kijk ik op van de vervelende eerste jaars die allemaal aan het opscheppen zijn over van alles en nogwat.
    Ik kijk naar Challie Newton, Prefect van Ravenclaw. De woorden die ze uitspreekt doen me grinniken.
    "Wel, ik denk dat ik maar bij mijn leeftijdgenoten blijf, ze zijn echt zoveel leuker als die laatstejaars" zeg ik met een sarcastische ondertoon tegen haar. ik tegenstelling tot mijn woorden sta ik op en loop ik naar haar toe.
    "Bedankt voor de redding, die had ik echt nodig.. die eerste jaars zijn echt erg.. het lijken wel Slytherins" zeg ik grinnikend "en dan gaan ze zitten in de Hufflepuff Coupé" vervolg ik terwijl ik mijn hoofd afkeurend schud.


    Challie Newton

    'Noem ze toch alsjeblieft niet allemaal slytherins, straks worden ze het nog ook. Gelukkig kunnen we de kleintjes ondertussen wel aan, stel je voor dat die ook lastig zijn,' lachte ik. 'SuperChallie zal je redden, maar dan zijn we wel nu weg uit dit lawaaierige hoekje, voor mijn hoofd ontploft, want dan gaan er gegarandeerd enkele van die eerstejaars mee met de explosie. Zou zonde zijn,' lachte ik, maar half gemeend. 'Dat kleine grut denkt altijd maar dat ze alles zijn,' zuchtte ik hoofdschuddend.
    Ik richtte me weer tot mijn gesprekspartner, hij leek ouder geworden, volwassener in zijn gezicht. 'Ik ben echt zo blij om terug te zijn, ik heb het hier gemist. Hoe was je vakantie?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Patholoog schreef:
    [Oke guys, ik heb het zo'n beetje niet gevolgd, of wel bijgelezen, maar het is vaagjes. Maar laat mij wat weten als ik aan de beurt ben. Oke?]


    [Sam zit nu naast Nelson en… nou ja… Thats is it. Jij bent wel.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa