• Hoi iedereen!
    Voor Economie moet ik een actualiteitendossier maken. Dit houdt in dat ik elke week een krantenartikel moet verzamelen, waarvan ik de belangrijkste zinnen moet markeren en een samenvatting van circa 4 zinnen schrijven. Ook moet ik uit alle verzamelde arikelen moeilijke begrippen halen. Maar daat gaat mijn vraag niet over. :')
    Mijn punt is, wij hebben thuis geen krant, die hebben we laatst opgezegd. Je mag wel via internet een krantenartikel zoeken, maar het artikel moet rond de 500 woorden zijn. Op DeStentor.nl heb ik 2 goede artikelen gevonden, maar vaak zijn daar erg korte artikelen. Dus, weten jullie een dagelijkse krant die op internet te vinden is met artikelen rond de 500 woorden?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als ik krantenartikels nodig heb voor school, haal ik ze altijd hier van. Het is wel een Belgische krant. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    je zou naar www.nu.nl kunnen gaan? Daar staan meestal de actueelste dingen op...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    je zou naar www.nu.nl kunnen gaan? Daar staan meestal de actueelste dingen op...


    Via nu.nl mag niet.. Maar toch bedankt. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    De morgen, De standaard, het nieuwsblad, hln, etc.
    Ze hebben elk ook een site. De eerste twee zijn kwaliteitskranten, de laatste twee sensatiekranten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Walsh schreef:
    (...)

    Via nu.nl mag niet.. Maar toch bedankt. c:


    waarom niet? (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Je zou trouwens ook proberen om langs de buren te gaan en te vragen of die misschien een krant hebben die je even mag lenen? (tenzij je geen buren hebt dan gaat het een beetje lastig)

    Je zou ook de site van het ad kunnen proberen of de volkskrant of nrc ofzo

    Of je gaat naar een treinstation (als dat in de buurt is, anders heb je er niks aan) en dan pak je even een metro of een spits mee? (die zijn gratis dusja)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    1913 schreef:
    (...)

    waarom niet? (:


    Omdat het geen echte krant is. Ik vind het onzin maar ach. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    xVixncxiex schreef:
    Je zou trouwens ook proberen om langs de buren te gaan en te vragen of die misschien een krant hebben die je even mag lenen? (tenzij je geen buren hebt dan gaat het een beetje lastig)

    Je zou ook de site van het ad kunnen proberen of de volkskrant of nrc ofzo

    Of je gaat naar een treinstation (als dat in de buurt is, anders heb je er niks aan) en dan pak je even een metro of een spits mee? (die zijn gratis dusja)


    Dat eerste is nog best een goeie!
    Dankjewel voor je hulp!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.