• Hebben jullie Google al gezien vandaag? (':
    De Britse serie Doctor Who (die ik zelf afgelopen weekend pas ben gaan kijken) bestaat vandaag 50 jaar en daarom heeft Google een geweldig spelletje gemaakt dat je kunt spelen op de homepage van Google.
    Het ziet er zo uit:


    Je kiest je favoriete Doctor en gaat dan - denk ik, ik ben nog niet zo ver - alle letters van het woord 'Google' verzamelen met allerlei moeilijkheden onderweg. Oh, vergeet niet je geluid aan te zetten. ;D
    Veel speelplezier! ;p

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, het is echt geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahah ik speel 'm nu. Té geniaal!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, er is een topic! Yes, ik was net vrij ver.. En ik dacht ergens L in te moeten drukken, maar google ging op 'L' zoeken. -- Dus nu mag ik weer overnieuw.


    You are beautiful, you are love.

    fghjkledfhujkrewodjfig I played it twice, like, at 1 am last night. It was the shit.
    That fucking weeping angel though >.>
    It was bloody amazing. I loved it.

    [Also, can't wait to watch the episode in 3D in the cinema, holy shit >.< )

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 11:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heeeeuj ik heb het gehaald. (': Ik ben wel vreselijk sloom XD.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Heeeeuj ik heb het gehaald. (': Ik ben wel vreselijk sloom XD.



    O wauw, dat is niet mega snel nee. :p Ik deed er 15.45 minuten over en vond dat al best sloom.. :p
    But you made it! Yaaaaaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, ik kreeg die laatste gewoon echt niet voor elkaar, met die vliegende blokjes. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ^ Haha, ik moest 'm ook 3 keer over doen hoor. Maar gelukkig hoefde je dan niet gelijk het hele spel overnieuw te doen! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had het wel al gezien, maar ik heb nog geen tijd gehad om het te spelen. In ieder geval een hoeraatje voor Google omdat ze hieraan gedacht hebben. :9~
    Morgen The Day of the Doctor! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaa ik vond het echt cool haha


    As travars

    Ik had 'm gedaan in 20 minuten c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morgen is het pas echt de vijftigste verjaardag om precies te zijn. Maar ik zag het toen ik op school zat en laat ik het er maar op houden dat mensen gek van me zijn geworden. Ik heb alleen nog geen tijd gehad om het hele spel uit te spelen,


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    N'aww. Ik krijg die Doctor Who doodle niet. Mijn google homepage is gewoon google.


    Ex astris, sciencia

    Dit is geweldig. :')


    :)

    Mulford schreef:
    N'aww. Ik krijg die Doctor Who doodle niet. Mijn google homepage is gewoon google.


    Had ik dus ook ;p Omdat ik automatisch altijd google.be intik.
    Moet je google.nl eens intikken.


    Rise and rise again until lambs become lions