• Hebben jullie Google al gezien vandaag? (':
    De Britse serie Doctor Who (die ik zelf afgelopen weekend pas ben gaan kijken) bestaat vandaag 50 jaar en daarom heeft Google een geweldig spelletje gemaakt dat je kunt spelen op de homepage van Google.
    Het ziet er zo uit:


    Je kiest je favoriete Doctor en gaat dan - denk ik, ik ben nog niet zo ver - alle letters van het woord 'Google' verzamelen met allerlei moeilijkheden onderweg. Oh, vergeet niet je geluid aan te zetten. ;D
    Veel speelplezier! ;p

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had één spelletje gespeeld, ik vind het een beetje lame, maar wel erg grappig :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb alle letters :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Daar heb ik mijn halve les handvaardigheid aan verspilt :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik had steeds ruzie met die Weeping Angel..
    Ik ben uiteindelijk na een aantal pogingen geëindigd met een tijd van bijna 20 minuten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:49 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ahhh dat is het dus ;D ik wilde op school kijken en was zo snugger om op de X te drukken -speelde ondertussen pokemon met desmume- en toen raakte ik afgeleid en moet ik het nog steeds bekijken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dat spel is niet goed voor me hart, helemaal niet als me broer in me oor schreeuwt; renneee kijk uiit


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb het daarnet nog twee keer gespeeld.
    De eerste keer had ik een tijd van over de 30 minuten en die keer daarna had ik een score van 9:22.
    Daar ben ik best wel trots op.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb niks met Doctor Who, maar dit is gewoon geniaal. x]

    En fuck Belgische Google om dit spelletje er niet bij te zetten, ik heb maar meteen mijn startpagina in Google.nl veranderd.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 9:10 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik was ook weer zeer snel(cat)


    Maar in dat laatste level heb ik echt een stuk of 50 Doctors gebruikt....


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Okay? Er komt wel vaker van die spelletjes. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zag het vanochtend en ben het gelijk gaan spelen (deed er wel een halfuur over :'p).
    Morgen ga ik waarschijnlijk echt dood omg the day of the doctor omfg


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hmm, kut. Ik was bij de L. Ik had geen idee hoe je die letter moest pakken. Dus ik typte het maar in, ging Google opeens die letter zoeken. En toen had ik dus geen zin meer, hahaha. :')


    Some people are art and do art at the same time

    O yes, this game. It frustrated me and decided to stop when the Angel caught me several times. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Parachutes schreef:
    Hebben jullie Google al gezien vandaag? (':
    De Britse serie Doctor Who (die ik zelf afgelopen weekend pas ben gaan kijken) bestaat vandaag 50 jaar en daarom heeft Google een geweldig spelletje gemaakt dat je kunt spelen op de homepage van Google.
    Het ziet er zo uit:


    Je kiest je favoriete Doctor en gaat dan - denk ik, ik ben nog niet zo ver - alle letters van het woord 'Google' verzamelen met allerlei moeilijkheden onderweg. Oh, vergeet niet je geluid aan te zetten. ;D
    Veel speelplezier! ;p


    Ik ging dit dus spelen tijdens economie vandaag, was vergeten dat het geluid van die k*tlaptopjes aan stond OEPS


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    10.49...
    Not bad...
    En, Dirkje, ben je nu al een hele Whovian? Na één episode? ;D


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?