• Een doodnormale dag slaat ineens om, de jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, in afgesloten busjes worden ze naar een waar trainingskamp gebracht. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze geheime locatie gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware Superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn.
    Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)
    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Voorkeur koppels: (Eventueel.)
    Extra: (Eventueel.)


    De rollen:
    De jongens:

    - Louis William Tomlinson. +'Vliegen' -Slim en lenig. (Memorias.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: Liked.)
    - Liam James Payne. +Supersterk. -Snelheid (Kendizzzzle.) Leider.
    - Niall James Horan. +Kameleon. -Slim. (1DMEGAFAN.)
    - Harry Edward Styles. +Gehoor en zicht. -Overgevoeligheid. (Dobreva.)

    De meiden:
    - Roselynn "Rose" Nim Garcia. +Supersnelheid. -Zintuigen en overgevoeligheid. (Fabella.) Leider.
    - Jacelyn Evalanté Deveraux. +Hypnotisatie. -Snelheid. (Daddario.)
    - Santana Fedelia Martinez. +Kopiëren van Gaven. -Zicht, stressen. (Phantasie.)
    - Alaska Groeneveld. +Superlenig. -Kracht, epilepsie. (Reign.)
    - Nymilia "Nym" McLean. +Het opwekken van hallucinaties. -Kracht. (Phyre.)

    Overige. (Familieleden, vrienden, vijanden, exen etc.):
    - Ex vriendin Harry. (Gereserveerd door: wentelteef.)
    - Broertje van Louis: Luke Benjamin Tomlinson. +Silveren tong. (KiliOfDuri.) Vijand.
    - (Gereserveerd door Birdo.) Vijand.

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar gelieve komt dit niet al te vaak voor.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Fabella maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor. Al is het wel mogelijk dat er een (seksueel) verleden is tussen de de jongens (of misschien de meisjes). Of iets wat al heeft gespeeld. Ook een mogelijkheid tussen de jongens-meisjes.


    Het pak:

    Alle superhelden hebben het zelfde pak. (Deze is ook te zien in de beginpost, bij de 'cover'.) Al zitten er wel kleine verschillen in.
    x Alle pakken zijn precies op maat gemaakt.
    x De pakken zijn aangepast op je superkracht. Sommigen krachten hebben nou eenmaal iets extra's nodig, omdat het pak anders in de weg zou zitten / snel kapot zou gaan. Het is juist de bedoeling dat ze je helpen, daarom zijn ze, hoewel ze erg licht zijn, ook niet makkelijk te verwoesten.
    x De kleur van het pak is verschillend per persoon. Het is toepasselijk bij het innerlijk van je karakter.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:35 ]


    Reality's overrated.

    Liam is volgens mij af, als ik nog iets aan hem moet verbeteren moet je het even zeggen ^^


    How far is far

    Ik denk dat ik wel een vrouwelijke vijand wil, met kracht Frozen Touch.

    Is het mogelijk dat er relaties ontstaan tussen Heroes en Villains?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: Mannelijke superheld.
    Naam: Niall James Horan.
    Leeftijd: 20 jaar,13 september 1993.
    Nationaliteit: Mullingar, Ierland.
    Karakter: Niall is een leuke en gezellige jongen. Hij is maakt veel grappen die anderen soms niet begrijpen. Niall houdt van veel eten en als hij dan een restaurant mocht uitkiezen zou hij Nando's kiezen. Hij houdt veel van muziek en speelt zelf ook gitaar. Niall heeft veel lol met de andere 1Ders en hij heeft een mooie zangstem. Niall word niet vaak boos en als hij dat wel is probeert hij rustig te blijven en iedereen te begrijpen.
    Uiterlijk:



    Niall heeft blond haar dat hij meestal in een mooie kuif houdt, hij verft zijn haar al jaren en nu laat hij het blond. Niall heeft blauwgroene ogen en zachte rozige lippen. Niall draagt vaak kleding in een relaxte stijl.
    Bevoegdheid: Niall heeft een soort kameleon-effect met zijn pak en zijn lichaam. Hij is niet te onzichtbaar maar je kan hem bijna niet zien. Niall zijn pak en lichaam nemen de kleur die hij voelt of ziet aan. Bijvoorbeeld: Niall staat voor een blauwe muur, zijn pak en lichaam kleuren ook blauw dus hij is een soort van onzichtbaar.
    Gebrek: Niall is bijna nooit goed op school op geweest. Meestal had hij een matig of onvoldoende maar Niall is wel slim.
    Ervaring: Niall wist nog helemaal niks over zijn superhelden leven. Hij traint niet maar hij vindt het heel bijzonder en cool dat hij een superheld is.
    Voorkeur koppels: Rose, Alaska.
    Extra: Niall zit vaak met zijn gitaar ergens alleen als hij verdrietig of alleen is, en hij heeft een passie voor eten maar dat wist je al :)

    Is ie goed?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    als er nog een meisje vrij komt zou je mij dan iets willen laten weten?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Wil je het dan ook aan mij melden?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Le me heeft hier zin in :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Birdo schreef:
    Ik denk dat ik wel een vrouwelijke vijand wil, met kracht Frozen Touch.

    Is het mogelijk dat er relaties ontstaan tussen Heroes en Villains?


    + Sterkte !
    Mag ik vragen waarom je in het ziekenhuis moet?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dobreva schreef:
    Le me heeft hier zin in :Y)


    Me to !

    *Too.

    Gvd Amber, hoe moeilijk kan Engels nou zijn. -.-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 21:04 ]

    Phyre schreef:
    Rol:
    Één van de meisjes.
    Naam:
    Nymilia ‘Nym’ McLean.
    Leeftijd:
    Nymilia is achttien winters jong.
    Nationaliteit:
    Ze is half Australisch, half Brits.
    Karakter:
    Nymilia is een lief, gek meisje met een hart van goud. Ze is erg intelligent, vooral boekenwijsheid, maar ze onthoud alles. Ze heeft namelijk een fotografisch geheugen, eerder een vloek dan een gift vind ze zelf. Ze onthoud alles wat ze ooit heeft gezien of gelezen. Nymilia is fantasierijk en heeft een goed inlevingsvermogen. Het liefst dagdroomt ze. Nymilia houdt er erg van om te lezen. Als ze een boek heel goed vind kan ze zich wel concentreren en dan gaat ze hyperfocussen. Toch heeft Nymilia ook minpunten, zo kan ze heel chaotisch zijn, en ze kan totaal niet plannen waardoor ze vaak domme acties maakt. Vaak word ze ook beschreven als vaag en geheimzinnig. Bijna al haar voorvaderen zijn in de winter geboren, dit is voor de Mclean’s dan ook hun lievelingseizoen. Nymilia haar ouders zijn gescheiden, waardoor ze geen contact meer heeft met haar moeder. Ze heeft nu een stief-moeder genaamd Alexandra, maar Nymilia mag haar niet. Nymilia maakt deel uit van een tweeling en heeft één broer, Alfie, waar ze een goede band mee heeft. Hij is precies hetzelfde als Nymilia, karakter, uiterlijk, alles.
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)


    Nymilia heeft ravenzwart haar en mosgroene ogen. Als er licht op valt kan je de amberkleurige tinten ontdekken, maar zodra het licht verdwijnt neemt het de tinten met zich mee. Als ze naar iemand kijkt van wie ze houd zal je de liefde meteen zien. Nymilia kan haar gevoelens goed verbergen maar haar ogen laten alles zien wat ze voelt. Het is een zwakheid, kijk één keer in haar ogen en je weet alles wat in haar omgaat. Veel mensen schrikken van de kracht in haar ogen, als ze hen bijvoorbeeld met haat aankijkt. Ze heeft een egale huid en is niet groot maar ook niet klein. Nymilia is nooit echt dun geweest, eerder vol. Ze is trots op haar lichaam en heeft verscheidene tattoos.
    Haar pak is zwart, met ambergekleurde lijnen erop. Het zijn net tattoos, maar dat is het niet. Het zijn namelijk vormem van hallucinaties. Elke vorm staat voor een andere hallucinatie, hierdoor kan Nymilia ze beter onthouden.

    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Nymilia kan hallucinaties oproepen. Hallucinaties zijn waanbeelden; beelden die er in de werkelijkheid niet zijn. Toen ze klein was is ze erachter gekomen dat ze anders is. Zo heeft ze bijvoorbeeld een keertje ruzie gehad met een meisje en Nymilia was zo boos dat ze haar hallucinaties had gegeven -zonder dat ze dit zelf doorhad-. Het arme meisje zag duizenden speren op haar afkomen en heeft zichzelf toen vermoord. Nymilia was zó klein dat ze het niet besefte, maar nu past ze wel op. Ze is niet meer zo gevoelig als vroeger en ze word steeds vaker koelbloedig genoemd.
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Nymilia is totaal niet snel, daarom leeft ze op haar bevoegdheid, zodat als ze achtervolgt word haar hallucinaties kan oproepen. Er valt niet veel over te zeggen, ze heeft het gewoon nooit in haar gehad.
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Nymilia heeft al vanaf kleins af aan op kickboksen gezeten, maar wist nooit iets van het gebeuren. Pas sinds haar tiende weet ze het, haar vader heeft het haar verteld, en toen is ze pas echt gaan trainen.
    Voorkeur koppels:
    I have a weak for Harry/Louis.
    Extra:
    -


    Nymilia is helemaal klaar :]

    Dobreva schreef:
    Le me heeft hier zin in :Y)

    Me too ^^


    How far is far

    Dobreva schreef:
    Le me heeft hier zin in :Y)


    Party all around!!
    [Me too]


    Bowties were never Cooler

    @Melissa: Ik heb al eerder een half jaar in het ziekenhuis gelegen, waarna een kliniek. Pas opnieuw, al was dat voor een andere reden. (Blindedarmontsteking.) Aangezien toch bijna iedereen het weet zal ik hier maar de redden plaatsen: Ik heb een eetstoornis. Al is het ietwat gecompliceerder, er hangt nog veel meer achter en het ziekenhuis weet nog steeds niet wat. Nu gaat het opnieuw slecht met me. Vandaar dat ik dus weer opgenomen ben. Toch is het deze keer niet zo lang, een weekje dacht ik. Gewoon om te kijken hoe het met me gaat en alles nog eens te controleren.
    Okay, een vrouwelijke vijand is prima! Dan zet ik bij deze wel een stop op de vijanden met 'superkrachten', niet dat ik denk dat die er nog bijkomen. Let je wel op dat je kracht niet te fantasy word?

    Aangezien er nog maar twee rollen niet ingevuld zijn. Denk ik dat ik het topic maar alvast open. In ieder geval ga ik de 'koppeltjes' maken, dus die komt straks hier. Ook zal ik kijken of ik iets voor het trainingcentrum etc. kan vinden.


    Reality's overrated.

    Koppels.
    Liam en Rose. Beide leiders. Tegenpoolen, maar passen toch wel enigzins bij elkaar. Al zullen ze daar waarschijnlijk zelf achter moeten komen. Vullen elkaar redelijk aan. Misschien een beetje water-vuur, maar misschien is dat juist goed. Klopt volgens voorkeuren. Logisch dus.

    Verder gaat het niet meer volgens voorkeur. Dit spijt me, maar omdat iedereen de zelfde voorkeuren had heb ik het volgens bijpassend gedaan:
    Louis en Nym. Deze personen vullen elkaar erg goed aan, ik had bedacht dat twee kinderlijke personen als koppel niet erg logisch zou zijn voor deze RPG. En toch passen ze goed bij elkaar.
    Harry en Santana. Santana's zicht is niet geweldig, die van Harry wel. Misschien dat ze elkaar op deze manier kunnen helpen.
    Niall en Alaska. Misschien niet erg logisch in eerste aanzicht, maar ik denk dat ze toch wel een mooi koppel zouden zijn. Gewoon een gevoel.
    Zayn en Jace. Zayn is dan wel niet ingevuld dus ik ga uit op wat ik weet van de echte Zayn. Hij mysterieus en Jace eigenwijs, botsend, maar toch aangetrokken. Ook zij hebben wel wat in mijn ogen.

    Ik hoop dat jullie dit okay vinden. Als jullie iets echt niet willen moeten jullie het maar melden. Dan kan ik kijken wat ik ga veranderen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 15:50 ]


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    Koppels.
    Liam en Rose. Beide leiders. Tegenpoolen, maar passen toch wel enigzins bij elkaar. Al zullen ze daar waarschijnlijk zelf achter moeten komen. Vullen elkaar redelijk aan. Misschien een beetje water-vuur, maar misschien is dat juist goed. Klopt volgens voorkeuren. Logisch dus.

    Verder gaat het niet meer volgens voorkeur. Dit spijt me, maar omdat iedereen de zelfde voorkeuren had heb ik het volgens bijpassend gedaan:
    Louis en Nym. Deze personen vullen elkaar erg goed aan, ik had bedacht dat twee kinderlijke personen als koppel niet erg logisch zou zijn voor deze RPG. En toch passen ze goed bij elkaar.
    Harry en Santana. Santana's zicht is niet geweldig, die van Harry wel. Misschien dat ze elkaar op deze manier kunnen helpen.
    Niall en Alaska. Misschien niet erg logisch in eerste aanzicht, maar ik denk dat ze toch wel een mooi koppel zouden zijn. Gewoon een gevoel.
    Zayn en Jace. Zayn is dan wel niet ingevuld dus ik ga uit op wat ik weet van de echte Zayn. Hij mysterieus en Jace eigenwijs, botsend, maar toch aangetrokken. Ook zij hebben wel wat in mijn ogen.

    Ik hoop dat jullie dit okay vinden. Als jullie iets echt niet willen moeten jullie het maar melden. Dan kan ik kijken wat ik ga veranderen.


    Wat mij betreft zijn de koppels prima zo.


    "Family don’t end in blood”

    Nog 1 vraagje: Is het mogelijk dat er relaties ontstaan tussen Heroes en Villains?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.