• Een doodnormale dag slaat ineens om, de jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, in afgesloten busjes worden ze naar een waar trainingskamp gebracht. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze geheime locatie gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware Superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn.
    Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)
    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Voorkeur koppels: (Eventueel.)
    Extra: (Eventueel.)


    De rollen:
    De jongens:

    - Louis William Tomlinson. +'Vliegen' -Slim en lenig. (Memorias.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: Liked.)
    - Liam James Payne. +Supersterk. -Snelheid (Kendizzzzle.) Leider.
    - Niall James Horan. +Kameleon. -Slim. (1DMEGAFAN.)
    - Harry Edward Styles. +Gehoor en zicht. -Overgevoeligheid. (Dobreva.)

    De meiden:
    - Roselynn "Rose" Nim Garcia. +Supersnelheid. -Zintuigen en overgevoeligheid. (Fabella.) Leider.
    - Jacelyn Evalanté Deveraux. +Hypnotisatie. -Snelheid. (Daddario.)
    - Santana Fedelia Martinez. +Kopiëren van Gaven. -Zicht, stressen. (Phantasie.)
    - Alaska Groeneveld. +Superlenig. -Kracht, epilepsie. (Reign.)
    - Nymilia "Nym" McLean. +Het opwekken van hallucinaties. -Kracht. (Phyre.)

    Overige. (Familieleden, vrienden, vijanden, exen etc.):
    - Ex vriendin Harry. (Gereserveerd door: wentelteef.)
    - Broertje van Louis: Luke Benjamin Tomlinson. +Silveren tong. (KiliOfDuri.) Vijand.
    - (Gereserveerd door Birdo.) Vijand.

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar gelieve komt dit niet al te vaak voor.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Fabella maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor. Al is het wel mogelijk dat er een (seksueel) verleden is tussen de de jongens (of misschien de meisjes). Of iets wat al heeft gespeeld. Ook een mogelijkheid tussen de jongens-meisjes.


    Het pak:

    Alle superhelden hebben het zelfde pak. (Deze is ook te zien in de beginpost, bij de 'cover'.) Al zitten er wel kleine verschillen in.
    x Alle pakken zijn precies op maat gemaakt.
    x De pakken zijn aangepast op je superkracht. Sommigen krachten hebben nou eenmaal iets extra's nodig, omdat het pak anders in de weg zou zitten / snel kapot zou gaan. Het is juist de bedoeling dat ze je helpen, daarom zijn ze, hoewel ze erg licht zijn, ook niet makkelijk te verwoesten.
    x De kleur van het pak is verschillend per persoon. Het is toepasselijk bij het innerlijk van je karakter.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:35 ]


    Reality's overrated.

    Mag ik Niall hebben??


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    @Memorias: Lou is prima!
    @KilliOfDuri: Helemaal perfect!
    @Kendizzzzle: Het zou fijn zijn als je hem nog wat uitbreid. En zijn zwakte is een nadeel van zijn kracht, daar moet nog een echte zwakte bijkomen. Daarbij zou het fijn zijn als je hem wat aanpast aan het leiderschap.
    @1DMEGAFAN: Is goed!

    Ik ga even alles aanpassen en het wat overzichtelijker maken. Zomenteen ga ik foto's en alles opzoeken. De beginpost heb ik al, dus zodra alle rollen helemaal ingevuld zijn kunnen we beginnen.
    Nu moet ik enkel leren voor de toetsweek die morgen begint. En over een uurtje ga ik naar Catching Fire. Dus ik ben er vanavond pas weer. Sorry.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 13:05 ]


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    @Memorias: Lou is prima!
    @KilliOfDuri: Helemaal perfect!
    @Kendizzzzle: Het zou fijn zijn als je hem nog wat uitbreid. En zijn zwakte is een nadeel van zijn kracht, daar moet nog een echte zwakte bijkomen. Daarbij zou het fijn zijn als je hem wat aanpast aan het leiderschap.
    @1DMEGAFAN: Is goed!

    Ik ga even alles aanpassen en het wat overzichtelijker maken. Zomenteen ga ik foto's en alles opzoeken. De beginpost heb ik al, dus zodra alle rollen helemaal ingevuld zijn kunnen we beginnen.
    Nu moet ik enkel leren voor de toetsweek die morgen begint. En over een uurtje ga ik naar Catching Fire. Dus ik ben er vanavond pas weer. Sorry.


    Veel plezier bij de film, Boo!


    "Family don’t end in blood”

    Oh, ik zat bij Catching Fire ongeveer de halve film met mijn handen voor mijn mond, en steeds maar; "Nee. Nee, niet doen. Nee, niet ____. _____ mag niet dood!"

    Ik vond 'm echt stukken beter dan Hunger Games ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik heb Liam wat aangepast, ik hoop dat hij zo goed is (:]


    How far is far

    Ik ga zo beginnen met Niall


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is onzichtbaarheid te fantasy?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke is nu echt helemaal af


    Bowties were never Cooler

    Birdo schreef:
    Oh, ik zat bij Catching Fire ongeveer de halve film met mijn handen voor mijn mond, en steeds maar; "Nee. Nee, niet doen. Nee, niet ____. _____ mag niet dood!"

    Ik vond 'm echt stukken beter dan Hunger Games ;]


    Omg, Melissa, ik ben net terug gekomen van Catching Fire, en Finnick is zo knap!

    OT: Ik ga Nymilia afmaken.

    Phyre schreef:
    (...)

    Omg, Melissa, ik ben net terug gekomen van Catching Fire, en Finnick is zo knap!

    OT: Ik ga Nymilia afmaken.


    Ik weet het! Michelle (Celebration) en ik zaten steeds zo van; Sam Claflin is echt perfect voor Finnick!
    En zij is echt een D4 obsessed, dus zij zat telkens op haar stoel te stuiteren ˆˆ
    We waren naar de premiere :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Catching Fire is zo geweldig! Ik ben helemaal hyper nu. En Finnick. *Kwijl.*

    @Kendizzzzle: Ja.
    @1DMEGAFAN: Ja, sorry, maar je mag wel een soort kameleoneffect doen? Dan is hij dus niet helemaal onzichtbaar, maar wel enigszins.


    Reality's overrated.

    Als iedereen zijn of haar rol zo snel mogelijk in wilt vullen kunnen we beginnen.


    Reality's overrated.

    Yeey!


    How far is far

    Het gaat me niet lukken om het vandaag af te krijgen, maar ik g het proberen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Marie: Okay.

    Vanaf morgenochtend lig ik weer in het ziekenhuis. Dus heb ik in principe alle tijd van de wereld. Naja. Ik heb daar dus wél Quizlet dus heb altijd meer tijd als hier. Er is daar wel een avondklok dat ik de computer uit moet zetten en dan kan ik nog wel een beetje op m'n telefoon, maar daar kan je niet teveel van verwachten. Sorry voor het ongemak.


    Reality's overrated.