• Een doodnormale dag slaat ineens om, de jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, in afgesloten busjes worden ze naar een waar trainingskamp gebracht. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze geheime locatie gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware Superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn.
    Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk: (Foto én beschrijving. Ook een idee voor het pak als Spion.)
    Bevoegdheid: (Eén extra, het kan vanalles zijn, maar niet té fantesy. Denk aan onmenselijke kracht, of het vermogen te kunnen zien in het donker, maar géén dingen als handen waar vuur uit komt. Wees origineel!)
    Gebrek: (Hier mee word niet bedoeld qua minpunten in je innerlijk. Het kan wel in verband liggen. Je personage zou bijvoorbeeld heel sterk kunnen zijn, maar ook heel dom.)
    Ervaring: (Traint je personage al zijn of haar hele leven, is het pas iets recents of had je personage helemaal geen weet van het hele gebeuren.)
    Voorkeur koppels: (Eventueel.)
    Extra: (Eventueel.)


    De rollen:
    De jongens:

    - Louis William Tomlinson. +'Vliegen' -Slim en lenig. (Memorias.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: Liked.)
    - Liam James Payne. +Supersterk. -Snelheid (Kendizzzzle.) Leider.
    - Niall James Horan. +Kameleon. -Slim. (1DMEGAFAN.)
    - Harry Edward Styles. +Gehoor en zicht. -Overgevoeligheid. (Dobreva.)

    De meiden:
    - Roselynn "Rose" Nim Garcia. +Supersnelheid. -Zintuigen en overgevoeligheid. (Fabella.) Leider.
    - Jacelyn Evalanté Deveraux. +Hypnotisatie. -Snelheid. (Daddario.)
    - Santana Fedelia Martinez. +Kopiëren van Gaven. -Zicht, stressen. (Phantasie.)
    - Alaska Groeneveld. +Superlenig. -Kracht, epilepsie. (Reign.)
    - Nymilia "Nym" McLean. +Het opwekken van hallucinaties. -Kracht. (Phyre.)

    Overige. (Familieleden, vrienden, vijanden, exen etc.):
    - Ex vriendin Harry. (Gereserveerd door: wentelteef.)
    - Broertje van Louis: Luke Benjamin Tomlinson. +Silveren tong. (KiliOfDuri.) Vijand.
    - (Gereserveerd door Birdo.) Vijand.

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar gelieve komt dit niet al te vaak voor.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Fabella maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.
    - Hoewel bromance's geweldig zijn liever geen bromance's in deze RPG. Daar heb je andere RPG's voor. Al is het wel mogelijk dat er een (seksueel) verleden is tussen de de jongens (of misschien de meisjes). Of iets wat al heeft gespeeld. Ook een mogelijkheid tussen de jongens-meisjes.


    Het pak:

    Alle superhelden hebben het zelfde pak. (Deze is ook te zien in de beginpost, bij de 'cover'.) Al zitten er wel kleine verschillen in.
    x Alle pakken zijn precies op maat gemaakt.
    x De pakken zijn aangepast op je superkracht. Sommigen krachten hebben nou eenmaal iets extra's nodig, omdat het pak anders in de weg zou zitten / snel kapot zou gaan. Het is juist de bedoeling dat ze je helpen, daarom zijn ze, hoewel ze erg licht zijn, ook niet makkelijk te verwoesten.
    x De kleur van het pak is verschillend per persoon. Het is toepasselijk bij het innerlijk van je karakter.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 17:35 ]


    Reality's overrated.

    Fabella schreef:
    (...)

    Ja. Sorry. Je bedoeld Telekinese?


    Dacht al, dan ga ik maar hypnose doen. Even kijken of het lukt om mijn personage af te krijgen voor ik weg ga :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Birdo schreef:
    (...)

    Hypermobielmaatjes *highfive*
    Het hoeft niet veranderd, hoor, het viel me gewoon op.

    Meh, ik wil iets originelers dan een vijand, denk ik.


    *Highfive* Haha. Mijn vriend is ook al hypermobiel, dus dan is het heel vaak zo van: 'Kan jij dit, kan jij dat?' als we ons vervelen. Al is het helemaal niet zo leuk, ik heb er vaak last door van mijn knieën en enkels.
    Ohh, ik heb 't nu al veranderd.

    Je kan een vijand heel origineel maken. Ik weet niet. Naja. Verzin iets?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 14:49 ]


    Reality's overrated.

    Daddario schreef:
    (...)

    Dacht al, dan ga ik maar hypnose doen. Even kijken of het lukt om mijn personage af te krijgen voor ik weg ga :3


    Leuk.


    Reality's overrated.

    Phantasie schreef:
    Rol:
    Superheldin
    Naam:
    Santana Fedelia Martinez
    Leeftijd:
    19 jaar, 5 December
    Nationaliteit:
    Spaans
    Karakter:
    Santana is iemand die je niet over het hoofd kunt zien. Een klein hyperactief kleutertje van haarzelf, die met suiker op nog drukker word. Dan is zij nog sneller dan een stuiterbal. Ze zal altijd door de ruimtes heen vliegen, maar de ene keer iets sneller dan andere.
    Toch is Santana niet iemand die je heel snel hoort praten, want het enige geluid dat je over zijn lippen zal horen rollen is haar zang. De zang is voor het veel vertrouwder dan haar eigen woorden. Het verteld ook meer over haar en zeker omdat zij liedjes zingt die precies vertellen hoe zij zich voelt. De mensen die zij echt vertrouwd, dat zijn de mensen waar het meisje haar mond niet tegen zal houden en bij hen de oren van het hoofd af zal praten. Voor deze mensen zal zij ook alles op alles zetten, om deze gelukkig te zien en zij zal zichzelf dan wegcijferen, want het draait allemaal niet om haar. Je zult het meisje dan ook niet vaak over zichzelf horen praten, maar altijd over hoe het met jou gaat, of iets random, om zo niet over haarzelf te hoeven praten, of haar problemen.
    Santana kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, dan schuift haar kinderlijke gedrag even opzij, en meestal weet zij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van haar. Een kant die je niet heel vaak voor ziet komen, maar zij wel heeft.
    Uiterlijk:



    Bevoegdheid:
    Santana heeft de bevoegdheid, om krachten of vaardigheden van iemand anders voor een korte tijd te kopiëren. Dit allemaal zonder enige moeite en in een simpele seconde. Ze hoeft er niet keihard voor te trainen. Dit kan heel handig zijn in bijvoorbeeld een gevecht, maar er zit ook een nadeel aan. Santana kan de krachten namelijk niet voor de volle honderd procent hetzelfde uitvoeren waardoor deze niet altijd even perfect uitkomen. Dat is wel de reden dat ze terugkeert naar het trainen, want dat zou natuurlijk wel handig zijn. Ze moet haar lichaam, maar ook de krachten, onder controle krijgen, ook al weet ze niet wat ze op het moment zelf uit moet voeren.
    Gebrek:
    Behalve wat hierboven al genoemd is, is Santana ook niet een van de handigste, Misschien is dat de reden dat haar kracht nog niet helemaal voor de volle honderd procent perfectie is. Zeker ook omdat het meisje haar eigen kracht niet goed kent, kan het nog wel eens wat problemen met zich meedragen. Haar lengte zouden veel mensen ook zien als een obstakel, want het meisje is maar 160 cm, maar dit ziet zij juist als een voordeel. Haar porseleinen uiterlijk is voor haar dan ook mooi meegenomen, dus eigenlijk valt alleen haar onhandigheid en koppigheid op te vatten als gebreken.
    Ervaring:
    Ze heeft altijd wel doorgehad dat ze sommige dingen van andere heel makkelijk over kon nemen en er niet voor hoefde te oefenen. Dat vond ze niet heel vreemd, maar toen de mensen haar vreemd aankeken, had ze door dat het niet normaal was. Vanaf toen is ze wel gaan trainen, wat nu ruim 3 of 4 jaar is. Nog gelooft ze niet dat het speciaal is, maar ze wilde dit gewoon onder controle hebben.
    Voorkeur koppels:
    x
    Extra:
    Santana is claustrofobisch.


    Aanpassing kunnen volgen zodra ik op de computer zit, maar de grote lijnen zijn wel af.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 17:06 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag mijn vijand Louis's kleine broertje zijn?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 17:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik twijfel voor Zayn..

    En Naomi, die eerste foto van Santana lijkt echt heel erg op mijn nicht. Eng gewoon ;a.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nichelle, Nichelle, Nichelle, Nichelle, Nichelle, Nichelle, Nichelle, Nichelle, gewoon doen ^-^

    Ghehe, ik ben gewoon eng


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het probleem is dat ik bang ben dat ik hem ga verwaarlozen ;'$. Maar het is wel een super leuk idee, dit..
    Weetje, reserveer hem maar voor mij.

    Dat weten we allemaal Naomi :Y). Of mijn nicht is gewoon eng.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY *O*
    En ik ga je zo lang stalken dat je hem niet verwaarloosd.

    Sorry, daar kan ik ook niets aandoen D;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naomi... Onhandigheid en koppigheid vallen onder karakteristieke zwakten. Die hebben niet met de zwakten te maken die ik bedoelde. Het kan er natuurlijk mee in verband liggen. Maar ik bedoelde dus wat anders.


    Reality's overrated.

    Ja, ik was daar nog niet helemaal klaar mee, maar mijn telefoon was leeg. Ik ga nu weer verder met aanpassen ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Als een van de jongens een familieband met de vijand wil: Roept u maar!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Sorry maar verwijder mijn reservatie maar, ik heb hier niet genoeg tijd voor :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    Sorry maar verwijder mijn reservatie maar, ik heb hier niet genoeg tijd voor :(


    Okay. Jammer.


    Reality's overrated.

    Rol: Vijand en broertje van een van de jongens
    Naam: Luke Benjamin Tomlinson
    Leeftijd: 17 [29-02-1996]
    Nationaliteit: Brits, Doncaster
    Karakter: Luke is van zichzelf een stille kwajongen met een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Hij heeft zich altijd de mindere gevoeld thuis en ook heeft hij zich nooit een volledig lid van de maatschappij gevoelt. Hij is ook nog eens een gigantische manipulator, als het hem uitkomt, maar uit zichzelf geen slecht persoon. Hij is ook lief, zorgzaam en trouw, maar hij maakt vaak andere keuzes dan hij zou moeten. Zeker zijn minderwaardigheidscomplex en het feit dat hij door de mensen om hem heen, op zijn moeder na, nooit als een van hen is geaccepteerd en iedereen meer om zijn grote broer gaf hielpen daar ook aan mee. Luke is heel slim en heeft alles heel snel en goed door, al zijn zijn oplossingen niet altijd even juist. Als hij wil kan Luke het kwaad zelve zij, meedogenloos, angstaanjagend en gevuld met haat. Meestal is hij stil en erg op zichzelf als hij mensen niet kent. Je hoort hem maar weinig, maar als hij iets zegt is het wel altijd waardevolle informatie of is hij heel erg bijdehand. Al is het altijd maar de vraag of hij liegt of de waarheid spreekt. Als Luke niet in een van zijn kwaadaardige buien is, is er altijd wel een lolletje met hem te beleven, hij zal zich in elk geval altijd prima vermaken.
    Uiterlijk:



    Luke heeft kort donkerblond stijl haar dat hij losjes overkamt. Zijn ogen zijn ijsblauw en staan vaak koud, kil en hard, al zit het verdriet erachter. tralen zijn ogen en zie je talloze fonkeltjes in zijn ogen dansen. Luke is extreem dun en vrij bleek. Vroeger had hij nog spieren omdat hij voetbalde, maar daar is hij mee gestopt. Weer omdat hij zoals altijd weer in zijn broers schaduw stond. Letterlijk doet hij dat alleen niet. Hij is namelijk een kop groter dan Louis inmiddels, maar omdat hij hem zo weinig ziet weet hij dat niet. Hij heeft een hoge stem en een zwaar accent, al is hij wel goed te verstaan.
    Bevoegdheid: Luke heeft een silveren tong, hij is heel goed met woorden. Dit gecombineerd met een heel goed en gewiekst stel hersens maakt hem zo gevaarlijk en onvoorspelbaar. Met zijn woorden alleen kan hij zo mensen bespelen dat steden kunnen branden en regeringen kunnen vallen zonder dat hij een vinger uisteekt.
    Gebrek: Luke heeft niet eens altijd de meest kwade bedoelingen, maar ziet niet in hoeveel pijn zijn plannen anderen kunnen aandoen, vooral zijn familie. Iets wat hij koste wat het kost wil voorkomen. Hij heeft dus een geweten en na zijn acties als hij zijn moeder weer eens ziet huilen, wenst hij vaak dat hij niet geboren was. Hij zit hierdoor constant in een tweestrijd, wat hem heel erg onvoorspelbaar, maar ook kwetsbaar maakt voor opstoken.
    Ervaring: Luke heeft zich al zijn hele leven met zijn slimme praatjes overal en nergens onderuit kunnen kletsen en mensen dingen voor hem kunnen laten doen. Van niet hoeven af te wassen tot het uitstellen van proefwerken, maar tot voorkort alleen voor hele onschuldige dingen voor de lol ervan. Pas toen hij echt inzag wat de volle kracht van zijn woorden waren en het feit dat het enige wat hij ooit nog hoort over zijn broer gaat is hij begonnen met het aan zijn naam koppelen van grote, maar gruwelijke, daden.
    Voorkeur koppels: Luke is een lone wolf
    Extra: Het enige wat Luke echt wil is acceptatie voor wie hij echt is, al verbercht hij dit achter al zijn andere motieven. Ook is Luke bisexueel met een voorkeur voor jongens. Luke is wel ooit het vriendje geweest van Rose, wat mede voor zijn problemen heeft gezorgd. Ze waren beiden er jong, een jaar of 13, toen ze wat kregen. In het begin was het allemaal leuk, maar toen sloeg het om. Luke probeerde toch wat dichter bij Rose te komen. Hij wilde wat meer dan praten over het weer en handjes vasthouden. Toch bleef ze hem maar wegduwen met de woorden dat ze er nog niet klaar voor was. Luke vond dit verschrikkelijk. Zijn hart werd langzaam aan steeds verder gebroken door zijn vriendinnetje, omdat het leek of ze hem helemaal niet wilde hebben. Op een dag deed hij het onvergefelijke: Hij ging vreemd. Zelf vond hij het ook verschrikkelijk, maar zoenen met een oudere jaars genaamt Dan had verschrikkelijk fijn gevoelt. Van hem had hij eindelijk de warmte gekregen die hij van Rose nooit had gehad en waarnaar hij zo hunkerde. Hij biechtte het aan haar op en zag haar hart breken, iets wat voor altijd in zijn geheigen gegrift zal staan als hij aan het meisje denkt. Ze maakte het uit en hij had een korte relatie met Dan. Toen ook die zijn hart brak was hij alleen. Zelfs zijn broer was er niet voor hem. Die had Rose getroost en vond het echt niet kunnen. In zijn gedachten kwam makkelijk en duidelijk de connectie dat zelfs zijn eigen vriendinnetje zijn broer beter had gemogen. Dit is een van de gebeurtenissen waardoor Luke erg teruggetrokken en bitter is geworden. Hij houd nog steeds diep van binnen erg van zijn broer, maar is erg verbitterd door anderen en ook door zijn broer zelf, die hem echt veel pijn heeft gedaan door er neit voor hem te zijn op de punten in zijn leven waarin hij het hardst nodig had.

    [Is hij zo een beetje goed?]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 15:52 ]


    Bowties were never Cooler