Nog geen sneeuw hier, maar ik heb er een hekel aan.
Naja, als ik binnen zit is het wel mooi, maar zodra ik naar buiten moet, nee, gewoon nee! Veel te koud, het wordt vies, het wordt glad, nee dank u!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Liever geen sneeuw, maar er valt niks tegen te doen. Al heeft sneeuw wel zijn voordelen, hehe.
Ik hoop alleen wel op een witte Kerst, dat zou leuk zijn.
Verse sneeuw vind ik niet zo erg om op te fietsen. Maar als het helemaal hard en glad word dan ga ik toch liever niet op de fiets. Sneeuw vind ik wel mooi. Alleen jammer dat de NS en vaak ook de metro's anders rijden of helemaal niet als er sneeuw ligt.
Jazeker, als de treinen niet rijden (en geloof me dat is onwijs snel) en ik dus niet op school zou kunnen komen, ben ik al vrij.
Oehh, lekker hoor! Zit nu in de tweede HBO, en vorig jaar waren ze er wel erg soepel in als je niet kon komen. Dus nou goed, misschien is dat ook een soort sneeuwvrij, haha
Facts schreef: Echt waar, ik haat de zomer. Ik ben een van de weinigen, maar ik heb dus echt de zogenaamde zomerblues. Ik ben juist erg blij met sneeuw. :'D
Oh my god. Eindelijk iemand die de zomer ook haat. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik dat zeg. :')
stay safe because I like being alive at the same time as you
Oh my god. Eindelijk iemand die de zomer ook haat. Iedereen verklaart me altijd voor gek als ik dat zeg. :')
Yaay, high five! :'D
Mijn moeder zeurt ieder jaar weer dat we op vakantie moeten gaan naar een of ander warm land en wil maar niet begrijpen dat mijn droomvakantie - hoewel ik niet echt van reizen houd - een skivakantie is.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Facts schreef:
(...) Yaay, high five! :'D
Mijn moeder zeurt ieder jaar weer dat we op vakantie moeten gaan naar een of ander warm land en wil maar niet begrijpen dat mijn droomvakantie - hoewel ik niet echt van reizen houd - een skivakantie is.
Klopt. Heb hetzelfde. Al heb ik gelukkig wel m'n vader achter me, want die houd ook van skieën. Ook al gaan we bijna nooit. :')
stay safe because I like being alive at the same time as you
Klopt. Heb hetzelfde. Al heb ik gelukkig wel m'n vader achter me, want die houd ook van skieën. Ook al gaan we bijna nooit. :')
Nja, mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader en z'n rotvriendin houden ook niet van de winter, dus ben ik nog nooit geweest.
Ik heb trouwens ooit een erg interessant artikel over mensen met zomerdepressies (oké, zo erg heb ik het ook weer niet, maar goed) in Quest Psychologie of Psychologie Magazine - ik kan ze niet uit elkaar houden - gelezen. Hoe herkenbaar. :')
Jammer genoeg heeft het bij ons in Belgisch Limburg nog niet gesneeuwd. Vorig jaar was er ook heel weinig sneeuw, waardoor ik de slee niet kon gebruiken. (no_chears)
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it