• Bloodstream.
    • Praattopic.
    • Speeltopic.


    In het landschap van Arkansas, ligt het zomerstadje Rosefield. De stad heeft zijn naam te danken aan de velden vol rozen waarop de stad oorspronkelijk gebouwd is. Naast het feit dat de zon er altijd schijnt, zijn de inwoners van Rosefield de meest gastvrije en vriendelijke mensen die je - je maar kunt indenken.
    Hun gastvrijheid wordt enkel erg op de proef gesteld, door onaangekondigde 'nieuwe' bewoners. Mensen die hun ogen hebben laten vallen op de prachtige, door zon omhulde, stad. Deze gasten lijken enkel niet te vertrekken, zoals de meeste toeristen doen zodra het zomerse genieten wordt ingeruild voor werk en school.
    Langzaam maar zeker raken mensen vermist, vermoord en niet meer teruggevonden. De zonnige stad wordt opgeslokt in tijden van schandalen en schaduw.
    Veel mensen nemen het - het bosrijke gebied kwalijk; daar zit immers een scala aan wilde dieren.
    Toch zijn er maar een paar die de ware identiteit van de monsters te pakken krijgen. Vampiers.


    - Uitleg.
    Rosefield is een stad waarin het gehele jaar de zon schijnt. Het heeft de nodige voorzieningen, en de meeste mensen zijn erg voor de kerk. Ook is er een universiteit in de nabije omgeving en is er voor de jeugd het minimale aan uitgaansleven gebouwd.
    Je kunt een mens spelen, een inwoner van het stadje. Of natuurlijk een vampier. De vampiers leven in één clan met één leider. Ze kunnen tegen zonlicht en hun leven draait op mensenbloed. Je hebt kwaadaardige vormen, zachtere. Toch blijven het allen gevaarlijke wezens.
    Hun ogen hebben een normale kleur, tot ze dorst krijgen - dan kleuren ze rood. Ze hebben een stel scherpe vampiertanden en zijn zo koud als ijs.
    Vampiers worden niet zo geboren. Ze worden gebeten. Dat is op zich nog een aardig proces ook - een proces dat niet iedereen zomaar overleeft.
    Eerst moet een vampier de desbetreffende persoon bijten, en vervolgens moet de mens vampierbloed in zijn systeem hebben en sterven. Als hij/zij gestorven is wordt duidelijk of het lichaam kan veranderen. Als dat niet het geval is, sterft het gewoon en als het wel is gelukt wordt hij/zij wakker als vampier.
    Vampiers kunnen slapen. Ze eten overigens niets tot weinig. Hun lichaam kan er tegen, maar ze prefereren bloed boven alles. Nog iets speciaals is een gave. Sommige vampiers hebben er één, en anderen niet. Ook zijn er een paar mensen die een gave aangeboren krijgen. Vaak wijst dit op 'geboren vampier', maar ook dit is niet altijd even waar.

    - Regels.
    - Minimaal aantal woorden is 300. Dat is, in vergelijking, echt heel weinig.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 16+ is toegestaan.
    - Conversaties die buiten de rpg om gaan, worden in het daarvoor bestemde praattopic gepost.
    - Topic wordt pas geopend bij voldoende animo en correct ingevulde personages.

    - Meedoen.

    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    - Rollen.
    Vampiers:
    (Begaafden zitten vol.)
    - Leider: Liam Philip Monroe Cas || Electrokinesis.
    - Dahlia Jhosanna Vienna Kapur Guinness || Telekinese.
    - Chase Damon Harper Sigil || Visioenen.
    - Ivy Roseanne Harvelle Olicity || Controle over zintuigen.
    - Marlus Oakden Reaves Naerys

    Mensen:
    (Voor nu even 3 begaafden.)
    - Alaska Roselind Winslow Goldwing || Pyrokinese.
    - Jamilla Tara Robbinson koena || Manipulatie.
    - Callum Matheus Oliviera Olicity
    - Gracelynn Amity Bell Naerys
    - Oliver Rhys Hall Cas

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:06 ]


    They can't steal the love you're born to find

    Kun je me trouwens uitleggen (eventueel in een pb) hoe dat proces er uit ziet? zodat ik er rekening mee kan houden. En zijn er gegaardigden die mijn personage gebeten heeft?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, dat zag ik al. :3 No worries, als je ergens hulp mee nodig hebt zijn er genoeg om je te helpen. Ik maak even een post voor een andere RPG en dan vul ik mijn rol in.


    Your make-up is terrible

    Voor nu staan er maar zo'n drie regels bij. In neem aan dat het meeste namelijk niet genoemd hoeft te worden (qua gedrag onderling), en het aantal personages hangt gewoonweg af aan je ervaring en tijd.


    They can't steal the love you're born to find

    Op zich hoef je ook niet zoveel. Gedrag lijkt me uiteraard ook wel logisch, maar vaak vind je ook nog regels over 16+ als dat van toepassing is (mag niet, mag wel, met mate) of over offtopic gaan in het speeltopic, dat het in het praattopic moet of tussen {}[]() dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Ahá. Allereerst vind ik per rpg 16+ verschillen. Ik bedoel, is het een rpg met mensen die daar serieus over kunnen schrijven, vind ik het juist een leuke toevoeging. Maar dat is lang niet bij iedere rpg zo, dus ik wacht meestal eventjes af voor ik die beslissing maak. Ik hoef namelijk geen giechelige posts te lezen met ''mate''. Ik zou niet weten hoe ik met ''mate'' een dergelijke scene zou moeten omschrijven. :')
    Over offtopic gaan.. Wel, een speeltopic is om te spelen, niet om te kletsen. Ik neem aan dat je dat doet in een praattopic. Niet dat ik precies weet hoe de mensen dat hier doen.. :3


    They can't steal the love you're born to find

    Rol: Bailey Russet.
    Volledige naam: Bailey Madison Andrea Russet.
    Roepnaam: Bailey/Beeys.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: zeventien jaren oud.
    Karakter:
    Bailey is een energiek meisje. Niets is voor Bailey te hoog gegrepen. Bailey is nogal een perfectionist, ze wil alles graag perfect hebben en daar doet ze ook alles aan. Ze zit niet vaak stil maar ziet dit als een goed ding. Goed in sport is ze niet, ze doet het graag maar in bijna alles is toch niet zo goed. Ze komt uit een erg rijk gezin wat perfect lijkt. Beide ouders heeft ze nog, ze heeft een klein broertje en een hond. Het typisch gezinnetje zou je zeggen. Maar dat is toch niet helemaal zo. Bailey heeft namelijk een overleden zus. Haar zus is overleden door een overdosis drugs. Dat is ook een van de vele redenen waarom Bailey zo veel druk op zich heeft van haar vader. Haar vader gunt haar totaal geen vrijheid en houd haar constant in de gaten. Erg irritant, maar Bailey heeft het ook wel een beetje nodig, want zonder al die druk wordt ze toch wel een beetje lui.
    Uiterlijk:
    Bailey heeft halflange, zwarte lokken. Haar ogen hebben een bijzondere kleur groen met wat bruine spikkeltjes hier en daar. Ze is niet al te lang maar ook niet erg kort. Bailey is namelijk 1.72. Haar lichaam heeft niet echt wat je noemt 'curves' maar Bailey heeft dat ook niet nodig. Haar zus zei altijd dat de hond meer borst dan haar had. Ze is totaal niet dik maar ook niet echt de dunste. Gewoon een normaal meisje.




    Extra:
    Bailey houdt totaal niet van dieren. En dan ook echt alle dieren. Ze is geen dieren hater, zeker niet. Maar ze vindt ze niet echt leuk. De hond is dan ook van haar broertje. Ook luistert ze qua muziek meestal metal.

    Bedoel je 300 woorden of echt 300 regels? @de regels.

    Goldwing schreef:
    Ahá. Allereerst vind ik per rpg 16+ verschillen. Ik bedoel, is het een rpg met mensen die daar serieus over kunnen schrijven, vind ik het juist een leuke toevoeging. Maar dat is lang niet bij iedere rpg zo, dus ik wacht meestal eventjes af voor ik die beslissing maak. Ik hoef namelijk geen giechelige posts te lezen met ''mate''. Ik zou niet weten hoe ik met ''mate'' een dergelijke scene zou moeten omschrijven. :')
    Over offtopic gaan.. Wel, een speeltopic is om te spelen, niet om te kletsen. Ik neem aan dat je dat doet in een praattopic. Niet dat ik precies weet hoe de mensen dat hier doen.. :3


    Haha, ik snap die toevoeging 'met mate' ook niet helemaal, maar er zijn mensen die dat graag willen.
    Er is hier onder RPG een speciaal subforum waar je praattopics in aan kan maken, dat is gewoon hetzelfde als zo'n topic, alleen dan met praattopic erachter. Er zijn nog wel eens mensen die graag eindeloos door blijven gaan in het speeltopic met praten.


    Your make-up is terrible

    300 woorden. Trouwens, als het zou kunnen zou je - je personage wellicht iets uitgebreider kunnen maken?


    They can't steal the love you're born to find

    Cas schreef:

    Haha, ik snap die toevoeging 'met mate' ook niet helemaal, maar er zijn mensen die dat graag willen.
    Er is hier onder RPG een speciaal subforum waar je praattopics in aan kan maken, dat is gewoon hetzelfde als zo'n topic, alleen dan met praattopic erachter. Er zijn nog wel eens mensen die graag eindeloos door blijven gaan in het speeltopic met praten.


    Met mate is.. eh.. wat moet ik daar onder verstaan? Seks met kleding aan, of iets dergelijks? Ik ben van nature een perv, dus die vlieger gaat niet zo op, denk ik. :')
    Hoe dan ook; ik zal het in de regels toevoegen en zelf even aan een personage beginnen.


    They can't steal the love you're born to find

    Mag ik een vrouwelijke vampier?

    Oké. Voor nu even geen vrouwen meer. Eerst mannen, om het aantal gelijk te houden.


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    (...)

    Met mate is.. eh.. wat moet ik daar onder verstaan? Seks met kleding aan, of iets dergelijks? Ik ben van nature een perv, dus die vlieger gaat niet zo op, denk ik. :')
    Hoe dan ook; ik zal het in de regels toevoegen en zelf even aan een personage beginnen.


    Hehe, ik ook. Eh, het kan bedoeld worden dat sommige mensen dingen doorspoelen, het gewoon beperkt willen houden omdat het geen fokkerij is of gewoon heel preuts dingen moet omschrijven.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Hehe, ik ook. Eh, het kan bedoeld worden dat sommige mensen dingen doorspoelen, het gewoon beperkt willen houden omdat het geen fokkerij is of gewoon heel preuts dingen moet omschrijven.


    me=perv. Vind seks scenes leuk om te schrijvenn xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Doorspoelen.. Mweh. Als je toch een relatie aangaat, vind ik dat het er gewoon bij hoort. Ook in rpg.
    En preuts.. Tja, like I said: ik ben een perv. Ik denk niet dat ik alles zo giechelig zou kunnen omschrijven. ;/
    Maar goed; ik ga even aan een rol werken en kijken of ik wat mensen enthousiast kan krijgen.


    They can't steal the love you're born to find