• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)
    Michelle "Mich" Gonzalo - jaar 7 (ImaCreep)



    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)
    Medina Alva Velethe - Transfiguration (Lunalovesit)
    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:05 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mag ik misschien nog een jongen invullen? (:


    How far is far

    Ja is goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roww schreef:
    Naam:
    James Daniel Wright
    Professor Wrght

    Leeftijd:
    32 jaar, Geboren op 5 December
    Vak:
    Defence Against the Dark Arts
    Innerlijk:
    James is een strenge, maar rechtvaardige man tijdens de lessen, maar buiten de lessen is hij helemaal niet zo streng meer en kan hij wel tegen een grapje.
    Toen hij zelf nog jong was en nog naar school ging was hij de clown van zijn afdeling, hij haalde altijd grappen uit met iedereen behalve zijn vrienden. Daarom heeft hij ook wel begrip voor de leerlingen die dat nu weer doen, alleen vind hij dat je met je beste vrienden geen grappen uit mag halen. Daar zijn het geen vrienden voor. Hij vind het ook altijd wel leuk als een leerling hem heeft gekozen als slachtoffer voor een grap, zolang het maar niet te ver gaat of in zijn lessen gebeurt. Tijdens de lessen is hij een totaal ander persoon. Hij laat niet over zich heen lopen tijdens de lessen. Tijdens de lessen horen de leerlingen op te letten en stil te zijn, en grappen worden daar dan ook niet getolereerd. Hij wil dat iedereen de kans krijgt zijn of haar examens te halen en dat lukt niet als iedereen de grapjas gaat uithangen.
    Uiterlijk:


    O1
    O2
    O3
    James draagt altijd tijdens de lesuren nette gewaden en dan heeft hij zijn haar ook altijd netjes zitten, zijn strenge 'leraren' look zeg maar.
    Als de week er echter op zit is hij weer zijn vrolijke kinderlijke zelf. Dan draagt hij ook niet zulke nette gewaden meer, maar gaat hij voor wat meer normale kleding.
    Hij heeft altijd wel een glimlach rond zijn lippen staan, iets wat hem wat minder streng doet lijken, en deze is ook bijna niet weg te slaan. Tenzij een leerling tijdens zijn lessen grappen gaat lopen maken, dan verdwijnt de glimlach al snel. En als die glimlach eenmaal verdwenen is dan moet je ook echt opletten met wat je zegt, want dan is hij snel boos.
    James is ongeveer 1.86 lang en heeft een goed gespierde lichaamsbouw.
    Afdelingshoofd:
    Gryffindor
    Extra:
    Wand:
    Zijn wand is gemaakt van het hout van de Eik, de kern is de haar van een terzieler en is 32.9 cm lang. Onbuigbaar.
    Patronus:
    Zijn patronus is een Hond
    Familie & Geschiedenis:
    Zijn familie stamboom is groot. Dat omdat zijn overgrootouders van een groot gezin hielden, zijn grootouders hebben dit overgenomen en ook zij hebben een groot gezin gehad. Hierdoor heeft hij zes ooms en tantes en ook nog zeven oud- ooms en tantes. Ook die hebben allemaal samen een hoop kinderen gekregen dus zijn familie stamboom is niet op één muur te zetten.
    Zelf heeft hij een dochtertje van net tien jaar, die volgend jaar dus ook naar school zal mogen. Hij verwacht van zijn dochter dat het een typische Ravenclaw zal worden, omdat ze enorm slim en leergierig is. Haar naam is Marylinn.
    Zijn vrouw is vijf jaar geleden overleden door een brute overval bij het winkeltje dat zij samen runde, het was een snoepwinkel. De overvallers vermoordde zijn vrouw voor zijn ogen met de vloek des doods. Na dit incident heeft hij de winkel verkocht en is hij begonnen als leraar DADA op Hogwarts.


    DONE! x'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:23 ]


    Little do you know

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Engelse_achternaam


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    http://surnames.behindthename.com/names/usage/english


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    James Daniel Wright ^-^


    Little do you know

    Leeeuk :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam+ Bijnaam: James Ethan Skye. (Bijnaam: Jamie, of Jamesie ofzo xd.)
    Leeftijd: 17.
    Jaar: 7.
    Afdeling: Gryffindor.
    Innerlijk: James is een lieve, spontane jongen, waar je mee kan lachen. Hij is slim, en weet bijna overal wel een oplossing voor. Hij is erg dapper en durft vrijwel alles. Hij durft altijd zijn mening te uiten. Hij komt ook voor anderen op, en zou voor zijn familie en vrienden door het vuur gaan.
    Uiterlijk:

    James is rond de 1.71 lang. Hij heeft bruin haar, wat hij meestal schuin naar beneden heeft zitten, en hij heeft bruine ogen, waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken.
    Beste vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten, toverdranken, vliegles.
    Slechtste vakken: Geschiedenis van toverkunst, kruidenkunde.
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Yup, keeper.
    Klassenoudste(ja of nee): Nope.
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Hij heeft een toverstok van eiken hout, met een kern van eenhoorn bloed, en is 36 cm lang, en redelijk buigbaar.

    [Is het erg dat hij ook James heet? Anders verander ik het, ik heb gewoon iets met die naam xd.]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:50 ]


    How far is far

    Nah, kan wel x'd
    Mijn James word toch alleen maar aangesproken met Professor Wright x'D

    Wunjo moet ook nogsteeds haar personage invullen enzo..
    Dan zijn er 7 jongens en 10 meiden x'd
    Nu 6 jongens en 10 meiden :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:39 ]


    Little do you know

    Haha oké, ik hoop dat er nog een paar jongens komen, ik heb echt zin om te beginnen :)


    How far is far

    Liam Liam Liam Liam <3


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    hahaha ik snap m Liam JAMES Payne ;)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Volgensmij ging Lunalovesit ook nog een jongen aanmaken :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    hahaha ik snap m Liam JAMES Payne ;)


    x'D
    Achja, ik ben niet zo'n 1D fan :')


    Little do you know

    Ja dat ging ik Fenna XD (correctie: ga) maar noem me mar gwn Chris allemaal


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }