• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)
    Michelle "Mich" Gonzalo - jaar 7 (ImaCreep)



    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)
    Medina Alva Velethe - Transfiguration (Lunalovesit)
    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:05 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    ach ja xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oké. Dan stam ik van Snape af!
    Oh.. wacht.. heeft hij ooit ..? Nee.. Lijkt me.. Naaah.
    *zucht* Ik wil ook Riddle zijn, maar jij bent dan al Riddle en dan pik ik jou naam. Oh, ik ben al vereerd als ik een Riddle mag daten?
    Lol.
    maar (beetje late reactie) het kán zo zijn dat de vader van Snape een broer had, die een zoon kreeg enz...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb echt zin om te beginnen ^^ (Maar ik verveel me nu zoooo xd)


    How far is far

    ik ga een column schrijven voor nl xD maar het onderwerp weet ik niet #inspiloosenzoo


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Haha, ik ben vandaag ook zo inspiloos, het heerst echt in mijn huis, net zo als de verveling trouwens xD Maar waar moet het over gaan, misschien kan ik helpen?


    How far is far

    het maakt niet uit waar het over gaat, das het probleem :/


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    O, haha, wat vind je allemaal leuk? Dan kies je daar uit?


    How far is far

    ja doe ik wel... nou ja ik zie wel. help! moet ook nog spaans maken dus laat ik je even alleen :\


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...) maar (beetje late reactie) het kán zo zijn dat de vader van Snape een broer had, die een zoon kreeg enz...


    Zo heb ik mijn Daniëlle laten afstammen van de Riddle familie x'D
    Al heeft haar vader zijn naam veranderd omdat hij niet zo trots is op de naam :')
    Hij was een Gryffindor, dusja, x'D


    Little do you know

    Hee wie moeten er allemaal nog hun rol(len) afmaken/aanmaken?? Want als dat gedaan is kunnen we beginnen met spelen! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik heb ze alle drie VIER al af ^-^

    Haha, ik vergat TT ;D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 20:15 ]


    Little do you know

    jeeeej :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    Hee wie moeten er allemaal nog hun rol(len) afmaken/aanmaken?? Want als dat gedaan is kunnen we beginnen met spelen! :)


    Ik, en ik ga vandaag aan het werk eraan.
    Maar ik heb nog heel veel te doen op Q en buiten Q.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oké :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Patholoog schreef:
    Naam+ Bijnaam: Lily Devon - Black cat.
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Lily is een rasechte Slytherin. Ze heeft alle echte eigenschappen waar Slytherin om bekend staat. En nee, dat is niet zoals het stereotype is: pesten en gemeenheid. Lily is sluw, slim, ambitieus en trouw aan haar vrienden. Dat alles resulteert in een meisje met een duidelijke droom en een ambitie om die droom ook waar te maken. Ze heeft zeker de ambitie om iets groots te worden, ook al is het bij haar wel de vraag of dat de slechte kant op gaat. Het liefst wordt ze iets waarbij ze hoog in achting staat bij de mensen. Maar ook in haar steekt iets slechts. Als ze op een of andere manier niet haar doel kan behalen zal ze haar tegenstander waar mogelijk onderuit halen. Aan liegen doet ze niet, alleen maar het verdraaien van de waarheid. Ze vertrouwt mensen nauwelijks, maar de mensen die ze toch wel iets vertrouwt en beschouwt als haar vrienden zal ze dan ook beschermen met alles wat ze in zich heeft. Aan de andere kant, als zij jou in vertrouwen heeft genomen en jij schendt dat vertrouwen, is ze nog lang niet klaar. Lily is echt een persoon waar je over het algemeen goed kan praten over vanalles, maar je moet niet denken dat je overal mee weg komt. Sterker nog, angst is op bepaalde punten op z'n plaats want als zij kwaad is, kan ze meer uithalen dat je zou denken bij haar.
    Uiterlijk: [Faceclaim = Dena Kaplan] Lily is ietswat aan de kleine kant, met een atletisch, goed gevormd lichaam. Ze heeft bruine haren en bruine ogen, iets wat haar niet echt opvallend maakt. Ook haar kledingstijl is niet echt spannend. Als ze niet haar schooluniform draagt, draagt ze het liefst zwarte kleding.
    Beste vakken: Potions
    Slechtste vakken: Astronomy
    Zwerkbalteam: Hells noo.
    Klassenoudste: Ja.
    Extra: Wand: Lily's wand is 12,75 inch, Drakenhartstring, Meidoorn en een beetje springerig.
    Familie: Ze houdt erg van haar vader, Dave, haar moeder, Stana en haar broer, Ethan
    Historie en achtergrond: Lily is geboren en opgegroeid in het hartje van London, waar ze ook graag is. Haar beide ouders zijn tovenaars uit Slytherin en haar grootouders ook. Ze is een volbloed heks, iets waar ze ontzettend trots op is. Omdat ze al vanaf haar geboorte is opgegroeid met magie heeft haar moeder haar thuis les gegeven om te voorkomen dat ze vrienden mee naar huis zou nemen. Ze was ontzettend blij toen ze de brief van Hogwarts kreeg en was nog trotser toen ze werd ingedeeld in Slytherin. Lily is door de kinderen in haar buurt erg gepest geworden omdat ze anders was dan hun en ook thuis had ze het niet altijd makkelijk door haar karakter. Maar nu ze voor het grootste deel van het jaar op Hogwarts zit tussen mensen die haar begrijpen, zijn de tijden thuis ook weer beter. Haar verleden heeft haar hard gemaakt en soms heeft ze nog last van driftbuien.



    Naam+ Bijnaam: Ethan Devon
    Leeftijd: 18
    Jaar: 7
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk: Ethan is iemand die erg op zijn reputatie gesteld is. Zijn familie heeft een hele goede reputatie en daar profiteert hij eigenlijk ook van. Hij hoeft zijn naam maar te noemen of ze weten al direct waar ze aan toe zijn. Ethan is ten onrechte gevreesd om zijn naam, alhoewel hij er op bepaalde punten wel van profiteert. Hij is in feite erg sociaal en kan het wel met iedereen vinden, vooral als ze net zoals hem in Slytherin zitten, maar ook wel van andere afdelingen. Alleen met muggles heeft hij problemen, omdat hij hen als een 'ander ras' beschouwt en niet weet hoe hij daar mee moet omgaan, hij is het nooit mee opgevoed.
    Ethan probeert zo hoog mogelijke cijfers te halen, maar daar heeft hij niet zo'n moeite mee. Hij is wel solidair met iedereen en hij is altijd wel in voor een pleziertje, maar als je iets verkeerd doet of je doet iets wat niet mag, kan hij best ferm zijn. Uitflippen doet hij nooit, maar hij weet wel wanneer hij serieus moet zijn en hij kan ook andere de les lezen zonder kwaad te worden. Hij heeft als een van de weinige Slytherins de kwaliteit om niet uit te vallen tegen andere en rustig te blijven.
    Uiterlijk: [Faceclaim = Geoffrey Arend] Ethan heeft zwarte, korte haren en bruine ogen, net zoals zijn zusje. Hij draagt veelal nette kleding en meestal draagt hij ook nog een bril. Hij kan er niet tegen als hij onverzorgd de straat op moet, dus je zou hem in feite ijdel kunnen noemen.
    Beste vakken: Defence Against the Dark Arts, Charms en Transfigurations
    Slechtste vakken: Astrology en Care of Magical Creatures.
    Zwerkbalteam: Beater
    Klassenoudste: Ja.
    Extra: Wand: Ethan's wand is 12 inch, phoenixfeather, Espenhout en een beetje springerig
    Familie: Ethan en zijn zusje, Lily, kunnen het ontzettend goed vinden, net zoals Ethan en zijn ouders. Hij voelt zich thuis in zijn familie en hij is blij dat hij een gelukkige familie heeft. Hij heeft veel gehoord van de tovenaarsoorlog waarin een aantal leerlingen geen ouders meer hadden, of heksen/tovenaars die muggle-ouders hebben/hadden en vervreemden omdat hun ouders niet konden toveren. Hij is blij dat hij dat niet heeft.
    Historie en achtergrond: In tegenstelling tot zijn zus en net zoals zijn vader is Ethan geboren in Schotland, Dundee, maar omdat zijn moeder een baan in Londen kreeg op het ministerie, zijn ze naar het hartje van Londen verhuist. Af en toe reist de familie nog af naar hun grootouders in Dundee, maar dat is niet erg vaak. Ethans moeder is geboren in Londen. De vader werkt in het ziekenhuis en als arts.



    Hun vader is een verre afstammeling van Barty Crouch jr., iets waar iedereen in de familie anders over denkt.
    :Y)

    Naam+ Bijnaam: Sam Grey
    Leeftijd: 16
    Jaar: 6
    Afdeling: Ravenclaw
    Innerlijk: Sam is een heel serieus jongen die erg gesteld is op zijn persoonlijke ruimte en de mogelijkheid om goed en geconcentreerd te leren. Hij is een ontzettend slimme jongen van nature en daarbij komt ook nog eens dat hij graag studeert. De vrienden die hij heeft, heeft hij omdat hij goed met hen overweg kan wat betreft studeren en andere intelligente dingen. Hij houdt er niet erg van om over nonsens te praten en als er dan zo'n onderwerp op komt, zul je hem niet gauw horen. Hij is sowieso een beetje aan de stille kant. Hij heeft een vrij verlegen karakter, waardoor hij in de klas ook nauwelijks vragen stelt. Pas als hij echt een dringende vraag heeft zal hij aan een vriend vragen deze te stellen of hij stelt hem desnoods zelf. Hij is daarnaast niet gauw op de kast te krijgen, hij is mentaal erg stabiel. Omdat hij nogal stil is, wordt hij niet gauw opgemerkt, maar als hij gepest wordt zal hij toch van zichzelf afbijten en rechtvaardig reageren op zo'n manier dat het hem niet in de problemen laat komen.
    Uiterlijk: [Faceclaim = Sean Berdy] Sam heeft oranje haren en blauwe ogen. Hij is niet erg groot, maar wel een klein beetje mollig. Sam draagt graag vrijetijdskleding zoals een spijkerbroek, T-shirt en vest.
    Beste vakken: Herbiology en Charms
    Slechtste vakken: History of Magic
    Zwerkbalteam: Beater.
    Klassenoudste: Ja.
    Extra: Wand: Sam's stok is 7 inch, unicorn hair, Hazel, springerig
    Familie, historie en achtergrond: Sam is samen met zijn tweelingzus, Rose, geboren in NewCastle. Zijn vader, Alan werkt als schouwer bij het ministerie of Magic. Hij kwam uit Gryffindor en was een fierse tovenaar. Zijn moeder, Dena, werkt in Diagon Alley in apotheker. Zij gaat regelmatig het bos in op zoek naar kruiden. Zij was een Ravenclaw. Sam's zus zit op de Beauxbatons omdat dat beter bij haar paste. Zij voelt zich daar thuis. Zowel met zijn ouders als met zijn zus heeft Sam een goede verstandshouding, zij het over brieven. Hij heeft hiervoor speciaal een uil aangeschaft om met zijn zus te kunnen communiceren op de Beauxbatons, omdat dat toch een stuk verder ligt dan Portsmouth, waar zijn ouders nu wonen. Ze zijn hier naar toe verhuisd zodat ze makkelijker naar Londen kunnen en zodat het ook makkelijker is voor Rose die naar Frankrijk moet.



    Naam+Bijnaam: Katherine Sharp
    Leeftijd: 25 jaar
    Vak: Herbiology en Hospital wing.
    Innerlijk: Katherine is een echte Slytherin. Als jongste leerling op Slytherin -ook te danken aan haar verjaardag- was ze toch een van de beste van haar laag, tot ongenoegen van veel leerlingen in andere afdelingen. Ze zorgde altijd voor de meeste afdelingspunten in haar afdeling, waardoor er een aantal jaren waren waardoor Slytherin toch bovenaan stond. Ondanks dat de andere leerlingen haar haatte omdat zij zo goed in alles was, was zijn familiair met hen allemaal. Het meest familiair was ze alsnog met haar mede Slytherins. Zij was iemand die het middelpunt van de belangstelling was en is en dat ook graag was en is. Ze is ontzettend ambitieus en ze is altijd wel verwikkeld in meerdere schoolprojecten. Vandaar dat ze Potions, Herbiology, Transfiguration en Apparation mag geven en daarnaast is ze bevoegd om mensen te genezen, zoals een dokter. Omdat alleen de positie van Herbiology vrij was, heeft ze gekozen om hier op deze school les te geven en daarnaast de bijna met pensioen gaande vrouw te vervangen op de Hospital Wing.
    Ze is erg gedogend, maar als je iets niet doet wat niet door de beugel kan is haar maat al gauw vol. Ze is erg soepel in de omgang en tegenlijk ook streng en ferm. De leerlingen weten bij haar waar ze aan toe zijn. Ze weet ook altijd de leerlingen op hun pijnpunten aan te pakken. Als er een groepje aan het kletsen is, weet ze precies diegene eruit te filteren die het gesprek draaiende houdt.
    Uiterlijk: [Faceclaim = Stana Katic] [Ik ben nog niet compleet zeker.] Katherine is van een gemiddelde lengte en heeft bruine, lange haren en groenige ogen. Ze is ontzettend geliefd onder de mannen door haar verleidelijke trucjes en looks, maar daar trekt zij zich weinig van aan. Ze draagt het liefst een broekpak of andere nette kleding en hoge hakken.
    Afdelingshoofd: Ja, Ravenclaw. Ook al was ze liever afdelingshoofd geweest van Slytherin, maar ze ziet Ravenclaw als een soort Slytherin zonder de attitude. Dus ze had zichzelf erin gepraat om hier toch afdelingshoofd van te worden.
    Extra: Katherine is de oudere zus van Stana, de moeder van Lily en Ethan. Zij zijn beste vrienden en houden wekelijks nog goede contacten. Als Lily of Ethan een probleem hebben komen ze al gauw naar hun tante toe, maar tijdens de lessen blijft Katherine puur professioneel en dat weten Lily en Ethan ook.
    Ze heeft een verloofde. Richard zat bij haar in dezelfde jaarlaag en al vanaf dag een zijn zij één. De reden waarom zij nog niet getrouwd zijn, is omdat Katherine bijna het hele jaar op Hogwarts zit en er toch geen haast achter zit. Nathan werkt op het ministerie van Magic. In de weekenden spreken ze vaker af op Hogsmeade of Diagon Alley.


    Klaar lieverdjes!
    Ik heb er nóg een personage bij gemaakt. Een docente. Jeej!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt