• Het is alweer lang geleden dat Voldemort is verslagen (50 jaar later) door Harry Potter (en natuurlijk zijn vrienden). Op Hogwarts gaat het leventje door en beleven de heksen en tovenaars nog steeds magische avonturen (of gewoon leuke drama-verhalen ;) ) Er is natuurlijk ook zwerkbal en allemaal andere leuke dingen :)

    Oké dit zijn de rollen e.d.:

    Rollen (in welk jaar je zit wordt er nog bijgeschreven, voor de docenten welk vak je geeft)

    Slytherin:

    Justin James Dark - jaar 7 - seeker (Kendizzzzle)
    Daniëlle Melody Johnson - jaar 7-Prefect (Roww)
    Lily Devon - jaar 6 - Prefect (Patholoog)
    Ethan Devon - jaar 7 - Prefect - beater (Patholoog)
    Michelle "Mich" Gonzalo - jaar 7 (ImaCreep)



    Ravenclaw:

    Raven May Winter - jaar 5 - chaser (Roww)
    Nelson George Smith - jaar 6 - seeker (xMeCrazyMofo)
    Lucy-Ann Kashmere - jaar 6 - Prefect - keeper (Lunalovesit)
    Challie Newton - jaar 7 -Prefect - beater (Cymry)
    Sam Grey - jaar 6 - Prefect - beater (Patholoog)


    Huffelpuf:

    Libby White - jaar 5 (Appelboompje)
    Morgan Finn Wakefield - jaar 7 - Prefect - seeker (FennaFriend)
    Teamin Jace Sangue - jaar 7 - Prefect (Roww)
    Colin Philip Grey - jaar 6 - chaser (Lunalovesit)



    Gryffindor:

    Zoe Asterling -jaar 3 - seeker (Lunalovesit)
    Eleanor Meghan Sara White - jaar 5 - chaser (xMeCrazyMofo)
    Jolene Kendra Forest - jaar 5 - beater (FennaFriend)
    Alison 'Ally' Tree - jaar 6 (Appelboompje)
    James Ethan Skye - jaar 7 - keeper (Kendizzzzle)


    Docenten:

    Annie Mitchel - Potions -Head of Slytherin (Cymry)
    James Daniel Wright - Defence Against the Dark Arts - Head of Gryffindor (Roww)
    Katherine Sharp - Herbiology en Hospital wing - Head of Ravenclaw (Patholoog)
    Medina Alva Velethe - Transfiguration (Lunalovesit)
    Zwerkbalteams:



    Slytherin:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater: Ethan Devon (Patholoog)
    Seeker: Justin James Dark (Kendizzzzle)

    Ravenclaw:

    Chaser: Raven May Winter (Roww)
    Keeper: Lucy-Ann Kashmere (Lunalovesit)
    Beater: Challie Newton (Cymry)
    Sam Grey (Patholoog)
    Seeker: Nelson George Smith (xMeCrazyMofo)


    Huffelpuf:

    Chaser: Colin Philip Grey (Lunalovesit)
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Morgan Finn Wakefield (FennaFriend)


    Gryffindor:

    Chaser: Eleanor Meghan Sara White (xMeCrazyMofo)
    Keeper: James Ethan Skye (Kendizzzzle)
    Beater: Jolene Kendra Forest (FennaFriend)
    Seeker: Zoe Asterling (Lunalovesit)




    Invullijstje: *= voor leerlingen en ~= voor docenten

    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met schrijven!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:05 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (btw ik maak zometeen ook mijn eigen personages aan maar ik wou eerst ff een paar mensen hebben die gereageerd hadden haha ;) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roww schreef:
    (...)

    Ehm.. ik wil niets verpesten hoor.. maar een faunaat kan zijn/haar diervorm niet kiezen (:
    Je word wat je bent, en aangezien Lucy een goede vriend is, beschermend en soms hyper zie ik haar meer als een hond..
    Iemand die een lynx is-is niet zo'n mensen-mens en houdt zich afstandelijk maar kan ook een beetje gemeen uit de hoek komen (:
    En een patronus is eigenlijk precies hetzelfde verhaal, meestal is je faunaat-vorm hetzelfde als je patronus(Meestal, je patronus kan veranderen door verschillende gebeurtenissen, bijvoorbeeld liefde, een groot verlies, datsoort dingen)

    Sorry.. ik ben nu eenmaal een Ravenclaw en kan niet zo goed tegen foutjes.. x'd
    Vat dat laatste niet verkeerd op, ik heb dezelfde 'fout' ook begaan hoor ^-^

    maar dat wil toch niet zeggen dat ik dat niet mag beslissen? (niet aanvallend bedoeld hoor ^-^) ik pas het wel aan, weet al iets leuks...

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 16:48 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157569 Het Praattopic is aangemaakt!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 17:00 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roww schreef:
    Naam:
    Raven May Winter

    Leeftijd:
    15 jaar, geboren op 19 Mei
    Jaar:
    Vijfde jaars
    Afdeling:
    Ravenclaw
    Innerlijk:
    Raven is een vrolijk meisje dat erg open is over bijna wel alles. Het enige waar ze niet open over is zijn haar problemen. Ze wil niet gezien worden als 'aandachtvrager' en houdt al haar verdriet en problemen gewoon bij zich, waar niemand het ziet. Ze heeft daarom ook altijd een glimlach rond haar lippen zodat nooit iemand haar vragen zal stellen over haar problemen.
    Raven is een echt mensen-mens en heeft dan ook graag zoveel mogelijk vrienden. Het liefst is ze bevriend met alles en iedereen op de hele school. Dit maakt haar nog al naïef. Ze ziet altijd het goede in mensen, het slechte bestaat voor haar niet. Hierdoor ontmoet ze vaak verkeerde mensen waar ze eigenlijk niet mee zou moeten praten. Haar ouders en broers vertellen haar dit ook vaak genoeg, maar het helpt niet.
    Ze vind dat als zij het goede in mensen niet ziet dat niemand het zal doen. Ze wil mensen niet aankijken op hun slechte punten, maar op hun goede punten.

    Raven is ijverig, zoals elke Ravenclawer wel is, ze wil graag alles kunnen en goed doen. Als er iets is waar ze niet goed in is zal ze er alles aan doen om er wél goed in te worden. Dit is dan ook de reden dat ze bij het Quidditch team is gegaan. In haar eerste jaar is ze meerdere keren van haar bezem gevallen tijdens de lessen waardoor ze meer tijd in de ziekenzaal rondbracht dan in de lessen. Ze was een enorme kluns in vliegen, dit is dan ook de reden waarom ze werd uitgelachen toen ze vertelde dat ze ook in het team wilde.
    Maar na maanden lang trainen met haar broer heeft ze het team gehaald als Chaser. Iets waar ze enorm trots op is.

    Raven is een goede vriendin, ze zal nooit een vriend in de steek laten of beoordelen op basis van familie en verleden. Ze weet zelf hoe lastig dat is en zal het dan ook nooit een ander aan doen. Ze is een enorm trouwe vriendin en als iemand haar vrienden iets aan doet kan ze enorm boos uit de hoek komen. Hierdoor word ze door velen 'Kat' genoemd.
    Uiterlijk:


    Raven heeft lange zwarte haren en blauwe ogen, iets waar ze trots op is, omdat het haar anders en apart maakt. Niet veel mensen hebben van nature zwart haar en blauwe ogen.
    Er siert altijd wel een glimlach rond haar lippen, wat er voor zorgt dat iedereen haar ziet als een vrolijk meisje dat de handdoek nooit in de ring zal gooien. En dat is ze ook.
    Ze heeft een slank tenger lichaam met niet heel veel rondingen. Ze heeft maar kleine borsten, en ook heeft ze niet bepaald veel gewicht met zich mee. Velen zouden zeggen dat ze annorexia heeft, maar bij het zien van haar goede eetlust haken ze meteen af van dat idee.
    Beste vakken:
    Astronomy & Divination
    Slechtste Minder goede vakken:
    Potions & Muggle Studies
    Quidditch Team:
    Chaser
    Prefect:
    -
    Extra:
    Wand:

    De wand van Raven is gemaakt van Alder hout met een lengte van 12/13 inches, Licht buigbaar en een kern van een Feniks Veer.
    Patronus:
    De patronus van Raven is een Paard.
    Familie:
    Raven heeft een donkere Familie geschiedenis, ééntje die ze eigenlijk het liefst geheim houdt. Haar grootvader heeft vijftig jaar geleden tijdens de wizardring war mee geholpen met Voldemort en zijn Deatheaters, hij was één van hen. Dit is iets waardoor sommigen niets van haar moeten weten, vooral de familie's die bevriend zijn met de Potters. Ze kijken haar aan voor de fouten die haar opa is begaan. Dit is iets waardoor Raven zich enorm rot voelt. Het feit dat mensen van haar verwachten dat zij dezelfde fouten zal maken als haar overgrootvader doet haar enorm zeer, en ze wil er alles aan doen hen te laten zien dat dat niet zo is.

    Raven heeft een broer, Jack. Hij is vorig jaar afgestudeert aan Durmstrang, de bulgaarse Wizardry school.
    Haar moeder, May Winter, is overleden vlak na de geboorte van Raven. Ze heeft haar moeder nooit leven kennen. Haar moeder is te zwak geweest voor de geboorte van haar dochter. Maar Raven haar vader, Derrick Winter, heeft zijn dochter er nooit van beschuldigt dat zijn vrouw is overleden.


    Zow c:
    Lekker uitgebreide rol ;D
    Houd ik van x'D


    Little do you know

    Mag ik Nelson en Eleanor wisselen? Met jaar, bedoel ik? Dus dan wordt Nelson een 6dejaars en Eleanor een 5de.
    Kan dat?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Oké is goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Roww schreef:
    Naam:
    Daniëlle Melody Johnson

    Leeftijd:
    17 jaar, geboren op 10 Januari
    Jaar:
    Laatste jaars
    Afdeling:
    Slytherin
    Innerlijk:
    Daniëlle is een typische Slytherin. Ze is arrogant, achterbaks en sluw. Als iemand vrienden probeert te worden met haar dan speelt ze eerst een tijdje een gemeen spelletje met de desbetreffende persoon. Ze kan dan een lange tijd gemeen doen tegen die persoon, en wanneer de persoon opgeeft vrienden met haar te zijn is die persoon het niet waard bevriend mee te worden. Maar als iemand het voor haar lang genoeg volhoudt dan accepteert ze die in haar vriendengroep. Dit doet ze echter alleen bij meiden, ze houdt teveel van de aandacht van jongens om hen te testen of ze wel sterk genoeg in hun schoenen staan.
    Dani is een echte flirt en doet dit dan ook bij elke knappe jongen die ze tegenkomt, behalve jongens die niet in haar afdeling zitten dan.
    Als je bevriend met haar bent is ze een totaal ander mens, dan is ze aardig en meelevend. Ze zorgt goed voor haar vrienden en familie en als er dan iets mis is met hun helpt ze hen altijd. Doordat mensen haar altijd meteen oordelen op haar achterbakse gedrag op het eerste gezicht heeft ze niet bepaalt vrienden van andere afdelingen, niet dat ze dat erg vind. Ze verafschuwt de andere afdelingen nog net zoveel als de slytherins altijd al hebben gedaan.
    Uiterlijk:


    O1
    Dani is een slanke blonde verschijning. Haar lange haren zijn bijna altijd stijl maar soms laat ze er ook een slag in zitten. Haar ogen zijn helder grijs van kleur en hebben een donker randje er omheen.
    Ze heeft een slank lichaam met volle borsten, haar benen zijn redelijk lang.
    Daniëlle draagt het rokje van haar uniform altijd korter dan het hoort, waardoor ze vaak veel commentaar krijgt van leraren.
    Beste vakken:
    Potions & History of Magic
    Slechtste vakken:
    Herbology, Muggle Studies & Devination
    Quidditch Team:
    -
    Prefect:
    Ja
    Extra:
    Wand:

    Daniëlle's wand is gemaakt van het hout van de eik, de kern is een Glamorgana Hoofdhaar en is 27 cm lang.
    Patronus:
    Haar patronus is een Das
    Familie:
    Daniëlle is enigskind, hierdoor word ze enorm verwend door haar ouders. Ze krijgt alles wat haar hartje begeert en hoeft het maar één keer te vragen.
    Haar ouders zijn bijna altijd aan het werk waardoor ze hen bijna nooit ziet of spreekt. Dit is de reden dat ze verwend word, haar ouders zoeken dat als manier om alles 'goed' te maken. Alleen maken ze het er enkel erger mee.
    Het lijkt alsof ze het helemaal geweldig heeft thuis maar dit is niet zo, ze heeft een hekel aan haar ouders doordat ze haar zo in de steek laten. Thuis is ze eigenlijk altijd al opgevoed door een 'Nanny', de enige persoon die ze een beetje mag bij haar thuis. Omdat de vrouw laat zien dat ze om Daniëlle geeft en ook omdat ze veel gezellige gesprekken met haar kan hebben. Met haar ouders kan dit echter niet.
    Door deze hele situatie is ze zo'n typische Slytherin geworden..
    Ze is verre afstammeling van de Riddle Familie, alleen heeft haar vader zijn achternaam verandert in Johnson omdat hij geen Riddle wilde heten. Hij schaamt zich voor de geschiedenis van zijn familie dankzij de daden van zijn oudoom Tom Riddle.



    Zo, die is ook al klaar (:
    Ook lekker uitgebreid :P
    Maar niet zo uitgebreid als Raven x'D

    Nu mijn Gryffindor Twin x'D
    En dan stop ik met het maken van Personages ;D


    UUGHH Dillemma! -.-
    Ik wil een leraar.. maar ik wil eigenlijk niet meer dan 4 personages.. en ik wil ook graag een Twin x'D
    En ik wil geen van mijn meiden weg doen x'D
    Als ik veel meer personages ga doen staat de helft uiteindelijk vast omdat er al zo weinig personages zijn :')

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:43 ]


    Little do you know

    Naam+ Bijnaam: Jolene Kendra Forest (Jolly)
    Leeftijd: 15
    Jaar: 5
    Afdeling: Gryffindor
    Innerlijk: Jolene is een aardig en leergierig meisje. Ze is wel erg gesloten en toont niet snel haar emoties, maar als ze haar emoties dan toont doet ze het ook echt. Daarom heeft ze soms last van woedeaanvallen. Maar daar heeft ze niet vaak last van. Soms moet ze wel opeens huilen midden in de les, maar dat is omdat haar broertje, Cory, voor haar ogen dood is gegaan. Ze kan daardoor wel Thestrals zien. Niet iedereen weet dit, en daarom vinden sommige mensen haar raar en een aansteller. (Ze is het mixed-up emotions meisje)


    Uiterlijk:

    Ze draagt vaak een vlecht in haar lange, donkerbruine haar.
    Beste vakken: Verzorging van fabeldieren, kruidenkunde, astronomie
    Slechtste vakken: Waarzeggerij, Toverdranken
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Ja, beater
    Klassenoudste(ja of nee): nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Toverstok: Kersenhout met fenixveer, 26,2 cm, licht buigbaar. Patronus: dolfijn. Familie: Haar broertje Cory was op zijn twaalfde doodgegaan door een man die op straat een doodspreuk op hem afschoot. Het gebeurde zonder reden en Jolene liep er naast.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 22:46 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Er moeten nog wat meer jongens komen en nog wat meer mensen in huffelpuf! (Nog 4 jongens ofzo en nog minimaal 3 mensen in huffelpuf)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (ik zet geen stop op meisjes of mensen in andere afdelingen maar ik zeg het eventjes)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    ik had in de eerste post al 2 meisjes gereserveerd :)


    Naam+ Bijnaam: Alison 'Ally' Tree
    Leeftijd:16
    Jaar:6de
    Afdeling: gryffindor
    Innerlijk: Ally is een meisje dat niet bang is om haar mond open te trekken. Niet op een gemene manier, maar ze zegt eerlijk wat ze vind tegen die persoon of het nou een gryffindor of slytherin is maakt haar niks uit. Verder zul je haar niet zo zeer altijd op de voorgrond zien, ze vind aandacht niet erg maar persoonlijke ruimte en rust is voor Ally ook een erg belangrijk ding. Over het algemeen word het meisje niet snel boos of verdrietig, maar als je het eenmaal voor elkaar hebt, zal ze je ook niet zo snel vergeven en vergeten.
    Uiterlijk: klikje
    Beste vakken: toverdranken en kruidenkunde
    Slechtste vakken: transfiguratie , astronomie.
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : nee
    Klassenoudste(ja of nee):nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Haar patronus is een hond.




    Naam+ Bijnaam: Libby White
    Leeftijd:15
    Jaar:5de
    Afdeling: huffelpuf
    Innerlijk: Libby is wat je ook wel kunt noemen een trouwe hond, ze is loyaal aan haar vrienden en mensen die dicht bij haar staan en zal niet zomaar van haar pad afwijken. Ze is echter wel een beetje een scheitluisje en laat net iets té snel over zich heenlopen. Ook is het niet het meisje dat midden in de spotlights gaat staan of zomaar haar grote mond open trekt.
    Uiterlijk:klikje
    Beste vakken:geschiedis van toverkunst, transfiguratie en toverdranken.
    Slechtste vakken: verweer tegen zwarte kunsten, kruidenkunde.
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : nee
    Klassenoudste(ja of nee):nee
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): patronus is een konijn.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    oké ik zet ze erbij ! :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Okii, ik doe wel een Hufflepuff Twin :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:13 ]


    Little do you know

    Naam+ Bijnaam: Morgan Finn Wakefield (Morfie)
    Leeftijd: 17
    Jaar: 7
    Afdeling: Huffelpuf
    Innerlijk: Morgan is een schattige, populaire jongen die een goed hart heeft. Veel populaire meisjes vinden hem daarom ook leuk, maar zelf valt hij meer op het bescheiden, lieve type. Hij is ook grappig maar je moet wel zijn humor hebben. Ook is hij een hopeloze romanticus. Als hij iemand leuk vind zal hij superlief doen tegen diegene en als hij een vriendin heeft doet hij superlief voor haar. Verder mogen de docenten hem ook, hij is een goede student. Hij kan af en toe wel gemene dingen zeggen als hij boos is. Dan praat hij zijn mond voorbij en denkt niet meer na over wat hij zegt. Hij kan ook overbezorgd zijn. Dat is lief maar kan ook irritant worden.
    Uiterlijk:


    Beste vakken: Verweer tegen de zwarte kunsten, bezweringen, gedaanteverwisseling
    Slechtste vakken: Toverdranken, kruidenkunde, waarzeggerij
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) : Ja, seeker
    Klassenoudste(ja of nee): ja
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie): Zijn toverstok is van pallisander hout met een haar van een terzieler, 25,6 cm niet buigbaar. Zijn patronus is een konijn.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 22:43 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    okee leuk ! (hahaha ik heb net ook een huffelpuf jongen aangemaakt toen je dat bericht had gepost ;)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates